Het TMI topic #2 (Deel 1)

Een beetje een mix, ik heb ook best veel stolsels

Ik heb bijna nooit puistjes. Maar zoals nu heb ik er wel een… en dat is dan gelijk een monster. Het begon als een bultje op mijn wang, had niet gelijk door dat het een puistje was. Gisteren kwam er een witte punt op. Gisteravond kwam er een tweede bij. En nu net… een derde. Ik heb dus een puistje met drie witte punten op mijn wang :joy::+1:t3: en durf er absoluut niet aan te zitten want ben bang voor een litteken. Mn vriend wil m super graag uitknijpen iehl.

Respect, zoveel zelfbeheersing heb ik echt niet haha

5 likes

Bloedneus van een half uur. Het bleef letterlijk stromen ipv druppen. Hele wc rol door heen gejenst. Toen kwam dit pracht exemplaar eruit en was het over :slight_smile:

37 likes

Oh dat voelt zo naar en satisfying tegelijk als dat eruit komt!

2 likes

Late reactie, maar even terugkomend op mn vriends plotselinge puisten uitbraak (?) De dokter heeft hem vandaag fusidinezuur voorgeschreven. Heb er zelf nog nooit van gehoord. Het was een bacterie ofzo? Ze vroeg ook waarom hij er zo mee zat. Nou eh, dat vindt toch niemand leuk?! Heb het vandaag 2 keer bij hem opgesmeerd. Hij wil liever dat ik dat doe en niemand anders dus ik ben ergens vereerd lol. Het moet 3 keer per dag. En dan moet hij na een week volgens mij terugkomen. Heeft iemand ooit dit gebruikt? Ben ergens ook verbaasd hoe iemand van een doodnormale vette huid maar altijd zonder puistjes ineens naar dit kan gaan.

Edit: oh huh het is dus (een soort) krentenbaard?

1 like

Waarom smeert ie het zelf niet :sweat_smile:
Krentenbaard is een tijdje besmettelijk dus zou uitkijken!

4 likes

Oh god pas maar op dan. Krentenbaard is zo besmettelijk als de pest!
En goed kijken of je op andere plekken op het gezicht al kleine blaasjes ziet en daar ook die crème opsmeren.

7 likes

Is dat nou 1 groot L vormig stolsel of is alleen die klont recht boven je duim stevig en de rest gewoon weerkaatsing? En heb je dit vaker?

Nee dikke L, hij was echt mega.

Zo groot kan ik mij niet vaker herinneren.

Wooow fack is dit normaal? Ik heb nog nooit een bloedneus gehad maar dit is een complete naaktslak aan stolsel :scream:

4 likes

Hhahaha ja schrok mij ook echt dood. Was idd formaat naaktslak.

Dit zijn echt m’n favs, vet goor maar love it

1 like

@Lemur ik denk toch niet dat het krentenbaard is. De dokter heeft dat ook niet gezegd, die wist het niet precies. Ik heb er al vaak aan geknepen etc. Heb zelf nergens last van. Denk toch een bacterie/infectie. Het lijkt na 2 keer smeren al minder te worden. Toen ik die creme googelde zag ik krentenbaard staan (wat een woord) en dacht ik oh god dat is het. Maar dat ziet er anders uit en zit lager.

1 like

Is gewoon anti-bioticazalf. Ik heb het laatst gebruikt op een ontsteking aan mijn teen. Trok er super snel mee weg. Alleen niet te ver buiten de plekjes smeren, want de hoornlaag gaat er stuk van en dan gaat het lillek vervellen.

1 like

M’n vriend en ik hebben laatst oorkaarsen uitgeprobeerd. Hij wilde maar één oor doen omdat ‘ie er niet in gelooft :disappointed_relieved:, rechts is van hem en links is van mij. Vond het heerlijk fascinerend dus hoop ook echt dat al het donkere echt oorsmeer is.

7 likes

Ik heb oorkassen gegoogled maar kan niet vinden wat dat is

Is dat oren uitspuiten? Google kent het woord net als ik ook niet :sweat_smile:

Denk oor kaarsen! @Virago

1 like

Als je een kaars brandt zonder in je oor te stoppen ziet het er ook zo uit :grimacing:

5 likes