Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb hem gekregen:

Er zitten verschillende kopjes bij en je kan het apparaat op drie verschillende standen zetten. Het heeft een behoorlijke zuigkracht, dus je moet niet te lang op een plek bezig zijn, anders krijg je een zuigzoeneffect :sweat_smile:

@jigglypuff Oh echt! Dat wist ik niet, maar ik gebruik het alleen heel kort op m’n neus. Kan dat kwaad voor eens per twee weken? En enig idee wat dat met m’n huid doet?

2 likes

Goh, die ene keer zal wel niet zo erg zijn? Maar ik zou het persoonlijk toch vermijden. Even snel een artikeltje erover gezocht: https://www.beautylab.nl/is-baking-soda-wel-zo-goed-voor-je-huid/

1 like

Dit is echt te tmi, maar je menstruatie cup verwijderen terwijl je heel nodig moet poepen is echt een opgaven. Je voelt de darm gewoon drukken tegen de cup. Niet te doen goor!

6 likes

Oh jongens, de geur die uit mijn mond komt is echt niet te harde. De ontsteking kleurt ook helemaal geel :face_vomiting:

1 like

Ga morgen proberen een goede foto te maken bij daglicht :ok_hand:

2 likes

Ik heb iets gegeten deze avond, mijn god wat een lucht produceer ik :face_vomiting:
Zou zweren dat ik rot van binnen ben

1 like

Het is lastig om een foto te maken :joy: maar het zwarte in het “gat” is dus ook een ontsteking.

Samenvatting

15 likes

Oh! Dit heb ik ook gehad lang geleden. Precies ook daar, een steenpuist. Ik ben er niet mee naar de dokter gegaan en het sprong vanzelf open. Het is heel pijnlijk ofniet? Ik hoop dat de dokter je wat kan geven ter verlichting of het kan verwijderen.

En ze wilden je eerst niet helpen?!? Pfff dit ziet er echt pijnlijk uit

Ah wat vervelend, ik heb het 2 keer gehad echt lang geleden toen ik 13/14 was. Maar het zijn dus vetbulten? Bij mij zeiden ze steenpuisten.

Ik heb ook zoiets gehad en dat was een gezwollen klier. Is vanzelf weggegaan wel!

Edit: Ik heb wel eens gelezen dat je van bepaalde deo’s (zoals Odorex) gemakkelijk steenpuisten kunt krijgen daar.

1 like

Nee want het zou erbij horen en blabla. Gelukkig nu een antibiotica kuur en goed spoelen. Hopelijk ben ik er snel vanaf.

Vandaag was ik op kantoor en maakte ik even een sanitaire stop. Doorgelopen naar mijn werkplek en gaan zitten. Ik dacht, wat voel ik nou toch?? (Op mijn bovenbeen)
Ik droeg een hele wijde broek, was alleen op kantoor, dus tilde mijn broekspijp helemaal omhoog.

Ik trof meerdere bloedstolsels aan op mijn been. Die zijn kennelijk bij het wegwerpen van mijn verzadigde tampon van de tampon afgevallen :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

12 likes

Dit vind ik zo raar! Als ik het goed zie is het bij jou niet gehecht? Ik kreeg er wel hechtinkjes in en ook direct een antibiotica kuur die ik op kon halen bij de apotheek!

Was wel bij een speciale kliniek waar ik het heb laten doen maar die zitten ook in Maastricht en Hoensbroek! mocht je interesse hebben om de laatste 2 daar te laten doen, het is de cura clinic!

Nee de hechtingen hebben ze eruit gehaald omdat mijn ontsteking was open gesprongen. Ik ga echt niet meer naar het ziekenhuis, moeten die laatste 2 eruit dan ga ik wel naar inderdaad een kliniek ofz.

Ik heb ook een keer een verstopte klier gehad, waarschijnlijk door een snijdend topje en ging vanzelf weg, maar zag er wel vreemd uit:

5 likes

Dit ziet er zo pijnlijk uit :open_mouth:

Ja was het ook!! :l ging gelukkig wel snel weg!

Elke keer die droge/kapotte mondhoeken. Volgens mij moet ik permanent met een theelepel eten ofzo. Mijn mond open doen zorgt elke keer al voor irritatie. Volgens mij hadden mensen in dit topic ooit al producten gedeeld voor kapotte mondhoeken, maar hebben jullie tips voor het stadium daarvoor? Als het open is dan smeer ik er zink zalf op om in te drogen en dat werkt goed maar nu het nog net niet kapot is, moet het niet in drogen denk ik.
Blistex protector werkt niet.
Volgens mij is het trouwens een zwakke plek sinds ik een keer een tandenstoker erin heb gejast (per ongeluk) waardoor er een beetje diep gaatje in zat… Handig

Bij mij helpt nestosyl dan altijd. 'S avonds er op smeren en de ochtend daarna is het zo goed als weg!

3 likes