Het TMI topic #2 (Deel 1)

Vandaag was ik op kantoor en maakte ik even een sanitaire stop. Doorgelopen naar mijn werkplek en gaan zitten. Ik dacht, wat voel ik nou toch?? (Op mijn bovenbeen)
Ik droeg een hele wijde broek, was alleen op kantoor, dus tilde mijn broekspijp helemaal omhoog.

Ik trof meerdere bloedstolsels aan op mijn been. Die zijn kennelijk bij het wegwerpen van mijn verzadigde tampon van de tampon afgevallen :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

12 likes

Dit vind ik zo raar! Als ik het goed zie is het bij jou niet gehecht? Ik kreeg er wel hechtinkjes in en ook direct een antibiotica kuur die ik op kon halen bij de apotheek!

Was wel bij een speciale kliniek waar ik het heb laten doen maar die zitten ook in Maastricht en Hoensbroek! mocht je interesse hebben om de laatste 2 daar te laten doen, het is de cura clinic!

Nee de hechtingen hebben ze eruit gehaald omdat mijn ontsteking was open gesprongen. Ik ga echt niet meer naar het ziekenhuis, moeten die laatste 2 eruit dan ga ik wel naar inderdaad een kliniek ofz.

Ik heb ook een keer een verstopte klier gehad, waarschijnlijk door een snijdend topje en ging vanzelf weg, maar zag er wel vreemd uit:

5 likes

Dit ziet er zo pijnlijk uit :open_mouth:

Ja was het ook!! :l ging gelukkig wel snel weg!

Elke keer die droge/kapotte mondhoeken. Volgens mij moet ik permanent met een theelepel eten ofzo. Mijn mond open doen zorgt elke keer al voor irritatie. Volgens mij hadden mensen in dit topic ooit al producten gedeeld voor kapotte mondhoeken, maar hebben jullie tips voor het stadium daarvoor? Als het open is dan smeer ik er zink zalf op om in te drogen en dat werkt goed maar nu het nog net niet kapot is, moet het niet in drogen denk ik.
Blistex protector werkt niet.
Volgens mij is het trouwens een zwakke plek sinds ik een keer een tandenstoker erin heb gejast (per ongeluk) waardoor er een beetje diep gaatje in zat… Handig

Bij mij helpt nestosyl dan altijd. 'S avonds er op smeren en de ochtend daarna is het zo goed als weg!

3 likes

Sad. Nou dan kan ik de overige 7 wel weggooien :sweat_smile:

1 like

Bij mij werkt dit ook goed! Of 8 hour cream

Filmpje over vervellende voeten na zo’n sok! Echt fascinerend haha

7 likes

Het kan ook een bacterie zijn, dat had mijn moeder. Zij bleef die plekjes houden en heeft toen een anti bacteriƫle creme van de huisarts gekregen. Toen was het best vlot weg!

Ik had een tijdje mijn product tegen ingegroeide haren niet gebruikt op mijn venusheuvel… Heb net ff lekker met een pincet zitten klooien en een boel ingegroeide haren + zo’n talgbolletje eraan uitgetrokken. Heerlakkkk!

11 likes

Avoyd! Op Bol gekocht. Werkt goed maar je moet het wel echt dagelijks op doen. Het prikt wel wat en het ruikt nogal mannelijk.

2 likes

Zit dat haartje dan helemaal lekker in het talgbolletje gekronkeld?

Ik moet straks bij de dokter zijn om 2 moedervlekken te laten weghalen (steken uit en zitten op vervelende plekken). Mijn zusje vertelde dat de dat tegenwoordig doen met een soort kaasrasp waardoor het eraf gaat. Ik ben benieuwd.

Ik hoop dat ik het mag filmen. :sunglasses:

2 likes

Ik ben benieuwd naar hoe dat gaat. Ik moet er zelf ook 2 laten weghalen omdat ze uitsteken en in de weg zitten. Maar ben niet zo fan van dokters. Alsin wel in de personene maar niet in de handelingen die ze doen.

Ik heb herpes en ik HEB ZO’N JEUK AAN MIJN KUT. Niet grappig meer. Gelukkig kan ik zo een verdovend zalfje ophalen. Maar nu heb ik echt zin om als een hond over de grond te schuren.

Het is ook niet eerlijk want ik kreeg dit na twee jaar monogame relatie van een fucking koortslip. En nu dus weer een flare-up.

3 likes

Jaa! En dan haal ik ze uit elkaar om even te bewonderen.

1 like

Ik mocht het niet filmen. :frowning: