Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb geen idee hoe het precies ging want ik kon het niet zien (was op m’n rug en buik maar als ik naar voren ging om te kijken dan zouden m’n kwabbies erover heen hangen :sweat_smile:). Maar ik kreeg een spuit en toen begon hij met een pen met een lusje eraan, het zag er een beetje uit als zo’n ding waar je ook hygiënisch pukkels mee kunt weghalen, te schrapen. Ik voelde hier helemaal niets van behalve dat iemand op mijn huid drukte.

Ik kreeg er een pleister op en merk nu nog niets qua pijn. Volgens hem ziet het eruit als een schaafwond en gaat het straks ook zo voelen.

1 like

Dank!! Hoe erg voelde je de prikken?

Ik zou het zelf ook niet kunnen zien. De moedervlekken zitten op mijn zij ter hoogte van mijn bh band. Vandaar dat ik ze weg wil hebben. Ookal ontken ik het al lang.

Dat heb ik gehad. Dan houdt ie met een pincet je moedervlek/Steelwrat vast en die lus is verwarmd en brand die wrat los van jou.

Ik vrees echt voor een politiecontrole ooit op de weg van werk naar huis. Als ik me niet op m’n gemak voel slaat dat op m’n darmen en op het einde van een werkdag heb ik altijd een pijnlijke dikke buik vol lucht. Tijdens de rit naar huis verandert mijn auto in een rijdende gasbel. Als ik ooit zo m’n raam moet opendraaien gaat die agent echt dood

34 likes

Bij mij deden ze het zonder verdoving maar wel met zo’n mesje/schaaf ding @Nox, maar viel super mee. Even een seconde een scherpe pijn maar daarna alweer voorbij. Ze deed er wel een soort koude spray op om beetje te verdoven. Nu moest er bij mij zeg maar een stukje vanaf ipv dat ie echt per se helemaal weg moest, dus misschien is dat het verschil. Maar ik zou niet bang zijn om het te doen dus, en je weet maar nooit of iets kwaadaardigs

1 like

Oooh zo eentje waarmee dr Pimple Popper neuzen in model schraapt? :open_mouth:

2 likes

Ja zo iets was het bij mij. Een elektrisch ding dat het eraf brand en direct de ‘wond’ dicht brand.

Niet erger dan een prik qua bloedprikken. De vloeistof die erin wordt gespoten is wel wat scherp maar is goed te doen. :blush:

1 like

Zo wat me nu gebeurde. Ik stond even op het balkon en liet een minischeet. Een halve seconde later klinkt het alsof iemand een kraantje heeft opgedraaid wat op mijn balkon klettert…?! Heftige diarree aanval.
Ik had een jurk aan, wel met onderbroek maar daar trok het zich niets van aan. Ik heb snel een theedoek gepakt om onder m’n kont te houden en ben met mijn jurk om mijn middel naar de wc gestrompeld. Heel spoor achter gelaten natuurlijk :sob:

Wel de jurk kunnen redden :smirk: maar man, mijn buik rommelde niet eens, geen voortekenen, niets. Ik vrees voor deze nacht :pensive:

42 likes

Sorry maar ik moet hier zo hard om lachen. Eerder hinniken zo erg hahaha. Hoop dat vannacht mee gaat vallen voor je

3 likes

Dit is echt mijn grootste angst. Hierdoor ook jaren straatvrees van gehad. Gelukkig zelf altijd de wc gered. Maar het idee dat je niet voelt opkomen en niet thuis bent. De horror

Oh ik hoop niet dat ik je getriggerd hebt? Maar inderdaad, horror dit, ben erg blij dat dit op een minimaal vervelende plek gebeurde.

@Merrow haha ben blij dat deze ongemakkelijke situatie nog voor wat vrolijkheid zorgt. Ik smul zelf ook altijd van dit soort verhalen in dit topic :face_with_hand_over_mouth: Waarschijnlijk kan ik er morgen ook wel smakelijk om lachen :grimacing:

1 like

De wereld zou zoveel leuker zijn als we hier standaard om zouden kunnen lachen en het nooit genant zou zijn.
M’n beste vriendin en ik hebben de beste herinneringen aan dit soort momenten. Ik heb bijvoorbeeld ooit wel zo’n aanval voelen opkomen maar was toen net vertrokken van werk naar huis. Belde m’n vriendin in paniek op en die heeft me de hele route begeleid en uitgelachen hahahaha. Ik haalde het net niet. In mijn gang, vlak voor de wc, ging het helemaal mis :joy: Droeg alleen geen jurk maar een broek en het liep in m’n sokken :joy:

15 likes

Hahahahahaa! Dat is trouwens wel écht een goede vriendin, heerlijk.

1 like

Haha nee hoor.

1 like

Ik heb een - denk ik - opgezette bartholin cyste en zelfs zitten doet pijn :sob: iemand tips hoe je dit verzorgt, of weg krijgt?

Auw! Heb dit twee keer gehad. Eerste keer antibiotica via de huisarts, tweede keer verwijderd door gynaecoloog.

Ja ik heb dit een keer eerder gehad en toen ging het wel open vanzelf. Maar nu gebeurt er vrij weinig. Lijkt me naar om weg te laten halen!

Weghalen uiteraard onder verdoving. Ik was blij dat ik van het ongemak af was, maar de napijn is paar dagen niet prettig.

1 like

Ik ben super verkouden en ik moet steeds niezen waarbij er zoveel snot uit mijn neus sproeit, echt ranzig gewoon. Wil gewoon 2 tampons in mijn neus duwen eigenlijk

Edit: en leuk dat in je elleboog niezen maar niemand vertelt je over alle snot op je trui

2 likes