Het TMI topic #2 (Deel 1)

Sad. Nou dan kan ik de overige 7 wel weggooien :sweat_smile:

1 like

Bij mij werkt dit ook goed! Of 8 hour cream

Filmpje over vervellende voeten na zo’n sok! Echt fascinerend haha

7 likes

Het kan ook een bacterie zijn, dat had mijn moeder. Zij bleef die plekjes houden en heeft toen een anti bacteriële creme van de huisarts gekregen. Toen was het best vlot weg!

Ik had een tijdje mijn product tegen ingegroeide haren niet gebruikt op mijn venusheuvel… Heb net ff lekker met een pincet zitten klooien en een boel ingegroeide haren + zo’n talgbolletje eraan uitgetrokken. Heerlakkkk!

11 likes

Avoyd! Op Bol gekocht. Werkt goed maar je moet het wel echt dagelijks op doen. Het prikt wel wat en het ruikt nogal mannelijk.

2 likes

Zit dat haartje dan helemaal lekker in het talgbolletje gekronkeld?

Ik moet straks bij de dokter zijn om 2 moedervlekken te laten weghalen (steken uit en zitten op vervelende plekken). Mijn zusje vertelde dat de dat tegenwoordig doen met een soort kaasrasp waardoor het eraf gaat. Ik ben benieuwd.

Ik hoop dat ik het mag filmen. :sunglasses:

2 likes

Ik ben benieuwd naar hoe dat gaat. Ik moet er zelf ook 2 laten weghalen omdat ze uitsteken en in de weg zitten. Maar ben niet zo fan van dokters. Alsin wel in de personene maar niet in de handelingen die ze doen.

Ik heb herpes en ik HEB ZO’N JEUK AAN MIJN KUT. Niet grappig meer. Gelukkig kan ik zo een verdovend zalfje ophalen. Maar nu heb ik echt zin om als een hond over de grond te schuren.

Het is ook niet eerlijk want ik kreeg dit na twee jaar monogame relatie van een fucking koortslip. En nu dus weer een flare-up.

3 likes

Jaa! En dan haal ik ze uit elkaar om even te bewonderen.

1 like

Ik mocht het niet filmen. :frowning:

Ik heb geen idee hoe het precies ging want ik kon het niet zien (was op m’n rug en buik maar als ik naar voren ging om te kijken dan zouden m’n kwabbies erover heen hangen :sweat_smile:). Maar ik kreeg een spuit en toen begon hij met een pen met een lusje eraan, het zag er een beetje uit als zo’n ding waar je ook hygiënisch pukkels mee kunt weghalen, te schrapen. Ik voelde hier helemaal niets van behalve dat iemand op mijn huid drukte.

Ik kreeg er een pleister op en merk nu nog niets qua pijn. Volgens hem ziet het eruit als een schaafwond en gaat het straks ook zo voelen.

1 like

Dank!! Hoe erg voelde je de prikken?

Ik zou het zelf ook niet kunnen zien. De moedervlekken zitten op mijn zij ter hoogte van mijn bh band. Vandaar dat ik ze weg wil hebben. Ookal ontken ik het al lang.

Dat heb ik gehad. Dan houdt ie met een pincet je moedervlek/Steelwrat vast en die lus is verwarmd en brand die wrat los van jou.

Ik vrees echt voor een politiecontrole ooit op de weg van werk naar huis. Als ik me niet op m’n gemak voel slaat dat op m’n darmen en op het einde van een werkdag heb ik altijd een pijnlijke dikke buik vol lucht. Tijdens de rit naar huis verandert mijn auto in een rijdende gasbel. Als ik ooit zo m’n raam moet opendraaien gaat die agent echt dood

34 likes

Bij mij deden ze het zonder verdoving maar wel met zo’n mesje/schaaf ding @Nox, maar viel super mee. Even een seconde een scherpe pijn maar daarna alweer voorbij. Ze deed er wel een soort koude spray op om beetje te verdoven. Nu moest er bij mij zeg maar een stukje vanaf ipv dat ie echt per se helemaal weg moest, dus misschien is dat het verschil. Maar ik zou niet bang zijn om het te doen dus, en je weet maar nooit of iets kwaadaardigs

1 like

Oooh zo eentje waarmee dr Pimple Popper neuzen in model schraapt? :open_mouth:

2 likes

Ja zo iets was het bij mij. Een elektrisch ding dat het eraf brand en direct de ‘wond’ dicht brand.

Niet erger dan een prik qua bloedprikken. De vloeistof die erin wordt gespoten is wel wat scherp maar is goed te doen. :blush:

1 like