Het TMI topic #2 (Deel 1)

Zo wat me nu gebeurde. Ik stond even op het balkon en liet een minischeet. Een halve seconde later klinkt het alsof iemand een kraantje heeft opgedraaid wat op mijn balkon klettert…?! Heftige diarree aanval.
Ik had een jurk aan, wel met onderbroek maar daar trok het zich niets van aan. Ik heb snel een theedoek gepakt om onder m’n kont te houden en ben met mijn jurk om mijn middel naar de wc gestrompeld. Heel spoor achter gelaten natuurlijk :sob:

Wel de jurk kunnen redden :smirk: maar man, mijn buik rommelde niet eens, geen voortekenen, niets. Ik vrees voor deze nacht :pensive:

42 likes

Sorry maar ik moet hier zo hard om lachen. Eerder hinniken zo erg hahaha. Hoop dat vannacht mee gaat vallen voor je

3 likes

Dit is echt mijn grootste angst. Hierdoor ook jaren straatvrees van gehad. Gelukkig zelf altijd de wc gered. Maar het idee dat je niet voelt opkomen en niet thuis bent. De horror

Oh ik hoop niet dat ik je getriggerd hebt? Maar inderdaad, horror dit, ben erg blij dat dit op een minimaal vervelende plek gebeurde.

@Merrow haha ben blij dat deze ongemakkelijke situatie nog voor wat vrolijkheid zorgt. Ik smul zelf ook altijd van dit soort verhalen in dit topic :face_with_hand_over_mouth: Waarschijnlijk kan ik er morgen ook wel smakelijk om lachen :grimacing:

1 like

De wereld zou zoveel leuker zijn als we hier standaard om zouden kunnen lachen en het nooit genant zou zijn.
M’n beste vriendin en ik hebben de beste herinneringen aan dit soort momenten. Ik heb bijvoorbeeld ooit wel zo’n aanval voelen opkomen maar was toen net vertrokken van werk naar huis. Belde m’n vriendin in paniek op en die heeft me de hele route begeleid en uitgelachen hahahaha. Ik haalde het net niet. In mijn gang, vlak voor de wc, ging het helemaal mis :joy: Droeg alleen geen jurk maar een broek en het liep in m’n sokken :joy:

15 likes

Hahahahahaa! Dat is trouwens wel écht een goede vriendin, heerlijk.

1 like

Haha nee hoor.

1 like

Ik heb een - denk ik - opgezette bartholin cyste en zelfs zitten doet pijn :sob: iemand tips hoe je dit verzorgt, of weg krijgt?

Auw! Heb dit twee keer gehad. Eerste keer antibiotica via de huisarts, tweede keer verwijderd door gynaecoloog.

Ja ik heb dit een keer eerder gehad en toen ging het wel open vanzelf. Maar nu gebeurt er vrij weinig. Lijkt me naar om weg te laten halen!

Weghalen uiteraard onder verdoving. Ik was blij dat ik van het ongemak af was, maar de napijn is paar dagen niet prettig.

1 like

Ik ben super verkouden en ik moet steeds niezen waarbij er zoveel snot uit mijn neus sproeit, echt ranzig gewoon. Wil gewoon 2 tampons in mijn neus duwen eigenlijk

Edit: en leuk dat in je elleboog niezen maar niemand vertelt je over alle snot op je trui

2 likes

hahaha iewww

Ik ben gek op simpele nasi zonder al teveel toeters en bellen, maar mijn lijf trekt het (ivm PDS) gewoon niet. Nu ik thuiswerk heb ik het toch een keer gegeten maar mijn hele maagdarmstelsel is boos inmiddels. Ik ben al een keer of 6 naar de WC gegaan vandaag en het stinkt ook echt verschrikkelijk.

heb je er nog last van?? ijsblokjes kan helpen!!

Waardoor komt dit dan? Doe je er (heel) veel ui in?

Door de kool. Ik gebruik altijd zo’n pakketje:

Van ui heb ik niet superveel last, maar van kool wel, en met name als het niet gekookt is maar gewokt. Toch heb ik het er voor over omdat ik nasi zo lekker vind. :joy: Ik eet dan gewoon geen nasi als ik de dag er na activiteiten buiten de deur heb.

Oh ik doe er nooit kool in (of prei of wortel haha)
Vind je het anders gemaakt niet lekker?
Ik gebruik erwten, sperziebonen en tauge (naast uit en knoflook ofc) en vind hem zo basic het lekkerst!

Taugé kan ik ook niet goed hebben helaas, dat komt er vrijwel onverteerd uit.

Erwten en sperziebonen kan ik over het algemeen wel hebben en die gebruik ik ook in nasi als ik daar restjes van heb. Maar vaak vind ik zo’n bakje kool en andere groenten het makkelijkst en lekkerst.
Het is denk ik ook een nostalgisch ding want mijn moeder maakte het vroeger ook altijd met zo’n kant en klaar pakket met kool er in.

1 like

Nee ik heb nu vaseline met lidocaine. Het is gelukkig niet zo erg als de eerste keer, toen lag ik regelmatig met ijsklontjes tegen mijn vulva aan inderdaad. En een hele lading zinkzalf voor ik wist wat het was. Ook beschaamtelijk want ik kon dat niet goed schoonmaken omdat het zo pijnlijk was, dus de dokter moest daar naar kijken :’)

Het is nog steeds een bitch want ik was te laat voor pillen, maar gelukkig voel ik niks met die crème erop. Maar echt ik gun het niemand, wat een klote soa.