Ik ben jaren geleden veeeeel afgevallen en heb daardoor veel huidoverschot. Ik haat het echt heel erg maar sinds een halfjaar heb ik ontdekt hoe lekker zacht mijn bovenarmen liggen. Ik slaap dan half op mijn buik en zij en mijn kin op mijn “huidflap” en het allerlekkerst vind ik het nog als ik snachts of de volgende dat kwijlend wakker word, want dan heb ik goed geslapen
Ik kwijl de laatste tijd ook heel veel! Ik heb gegoogled en het schijnt zelfs gezond te zijn lol.
Ik heb een bloedbaar die is opengebarst. Gisteren had ik laarsjes aan die niet ideaal zijn om lang in te lopen en ik moest zo’n 50 min. Lopen. Op het eind kon ik ECHT niet meer en besloot mn schoen uit te doen. Daar zat mn vriend zo over te zeiken dit/dat dat ie me maar het laatste stuk heeft gedragen. Nu wilde ik net gewoon met water het uitspoelen maar allejezus. Heb heel vaak bloedblaren gehad maar dit prikt zo erg. Veel meer dan normaal. Is het dan erg ontstoken en moet ik er iets antibacterieels opspuiten ofzo? Ben bang voor een bloedinfectie en alles.
Wow wat heb je een lieve vriend, mijne zou dat echt niet doen! Heb daar niet echt advies voor behalve natuurlijk schoon houden, maar ja als water al pijn doet zal alcohol nog minder fijn zijn!
Ik ga even drie uurtjes kwijlen (hoop ik want moet zo werken)
Mijn huidige Wikipedia rabbithole heeft me via Iran en Jimmy Carter geleid naar de guinea worm. Kan nu niet meer slapen door de jeuk. Het is net spaghetti!!! Aaaaaaah
Ik moet dit zeker niet opzoeken?
Haha ik heb ook even gegoogled. Wat leuk om te weten!
Gatver ik heb diarree met lawaai en veel lucht, maar ik woon in een studentenhuis en mn huisgenoot die naast de wc woont is nog wakker. Ik hoop echt dat hij muziek op had want anders was dit echt naar en vies. Lig ook al de hele nacht wakker om naar de wc te gaan 🥲
Ik ging een lang rondje hardlopen en precies halverwege merkte ik dat ik echt heel winderig was en buikpijn had. Moest echt mijn billen dichtknijpen om niet in mn broek te poepen. Kon niet hardlopen want broekpoepen. Toen maar 4 km naar huis gewandeld met af en toe een pauze om extra hard mn billen dicht te knijpen. Zoveel pijn en was zo koud
Wat zul jij morgen een spierpijn in je billen hebben!
De toilet veilig gered?
Ja! Missie geslaagd.
Dit had ik laatst met een ronde wandelen ineens de laatste halve kilometer en dat was al een ware hel! Laat staan dat je nog 4 km moest!
In het begin, beetje buiten de stad, dacht ik dat het wel over zou gaan en daarna liep ik echt door woonwijken. Had daarnaast ook niet echt goed gegeten dus voelde me sowieso een beetje wappie. Daar bovenop krijg ik altijd een loopneus van koude buitenlucht dus even ergens aanbellen kan tegenwoordig ook niet meer
Ja deze keer is het echt goed. Ik heb veel gelopen vandaag en had beetje zweetvoeten. Ideaal zo blijkt
Ik had na de seks een menstruatiecup ingedaan omdat ik direct daarna ergens heen moest en ik niet wilde dat alles langs mijn benen naar beneden zou lopen. Paar uur later haalde ik het eruit, maar wat was dat goor zeg om te zien wat er allemaal in zat het liep echt bijna over. En er kwam nog uit toen ik het eruit haalde.
Had je wel eerst geplast? (Sorry voor tmi vraag )
Ik had al een paar dagen niet gepoept en gisterenavond een laxeermiddel genomen. Die heeft net z’n werk gedaan en wat ben ik opgelucht.
Haha ja dat had ik al gedaan!
Ik ging net een puistje op mijn wang uitknijpen. Eerst kwam er een hele sliert pus uit, vond ik al interessant, toen kneep ik nog iets harder en schoot dat eruit, tegen de spiegel aan. Ik voelde me Georgina Verbaan (in Costa)
Ik kan altijd zo lang nagenieten van dat lege gevoel na lekker gepoept te hebben. Heerlijk!