Het TMI topic #2 (Deel 1)

Het plezier aan poepen op mijn werk is mij enorm vergaan sinds de deur naar de toiletruimte ivm corona open moet blijven. De gedachte dat mijn luft zich zo gemakkelijk via de gang naar de werkplekken verplaatst zit mij niet lekker.
Daarnaast vraag ik mij af, is het mogelijk dat je je toiletluft met je meedraagt in je kleding als je naar het toilet bent geweest??

1 like

Ja! Als mijn vriend lang op de wc heeft gezeten en echt stinkt en ploft erna naast mij op de bank. Trekt die soms echt een walm mee. Maar kan mij dit in 14 jaar hooguit 5x herinneren hahaha.

3 likes

He bah…

Ik weet niet zo goed waar dit thuis hoort, maar het is bestwel een gore gedachten die net in me opkwam.
Zou je friet kunnen bakken in haarvet als je dit zou verzamelen?

23 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Nou mijn haar is op dit moment zo vet, zal er even een frikandel in leggen :joy:

9 likes

Ligt dat niet aan tot welke temperatuur je haarvet kan verhitten? Ik gok eigenlijk niet zo een hoge temperatuur. Dus denk dat je frieten dan niet lekker worden.

2 likes

Heeft Mythbusters hier geen onderzoek naar gedaan? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind dit wel een goede vraag voor de speciale vrageneditie van Quest.

4 likes

Ik heb geen idee, Ik zat al een beetje te google maar kan niks vinden :joy:

1 like

hahaha ik was wel geïntrigeerd door deze vraag dus ging eens even zoeken waar talg uit bestaat:

Wikipedia:

Talg bestaat bij de mens voornamelijk uit triglyceriden (-41%), wax esters (~ 26%), squaleen (~ 12%) en vrije vetzuren (~ 16%).

en frituurvet:

Frituurvet is, net als ieder ander hard vet, een ester van glycerol en verzadigde vetzuren.

Ik ben alleen geen scheikundige dus ik weet niet zo goed wat het verschil precies is en of dit zou betekenen dat je met talg ook zou kunnen frituren. is er een FF scheikunde expert in the house?

14 likes

Oh god ik heb mezelf net optijd kunnen redden van het meest ongemakkelijke moment OOIT. Ik ben aan het menstrueren en heb dan echt hele erge anuskramp als ik een scheet moet laten. Was dus net in de groepsapp aan het kijken van mijn gehele directie (sinds corona hebben we thema apps om bij te kletsen) schiet die kramp er in! Dus ik gebukt heel pijnlijk een scheet laten, zie ik ik vrijwel gelijk dat ik de voicememo aan had staan! Kon hem net optijd naar links schuiven anders had ik mijn ‘Auww kut prrrt’ in de app gegooit. Mijn god wat een ellende en geluk bijeen. Gevaar zit in een klein hoekje mensen.

58 likes

Triglyceride, waar talg uit bestaat, bestaat uit een ester van glycerol en vetzuren, hetzelfde als waar frituurvet uit bestaat. Talg is wel een mengeling van oa triglycerides, squaleen en wax esters, dus ik denk niet dat frituren daarmee zou lukken. Hangt geloof ik ook af van welke vetzuren de triglyceride is samengesteld. Maar ik ben geen expert op dit gebied haha.

3 likes

Ik blijf me verbazen over hoevaak ik meer kak als ik ongesteld bent. Ik lijk uit 60 procent stront i.p.v. water te bestaan. Waar komt dat allemaal vandaan joh?!

22 likes

Jaa dit vraag ik me ook vaak af! (Over mezelf btw)

2 likes

Ja ik vind het echt verwonderlijk. Ik werd wakker om 5 uur 's nachts want ik moest echt supernodig plassen. Oke mezelf maar uit bed geworsteld, en ik moest ineens ook poepen? Toen moest ik er om 7 uit en ik moest weer poepen. Toen rond 10 uur weer. Ik zat me echt af te vragen wat ik allemaal toch had gegeten want het was ook echt veel. Ja tmi, maar daar is dit topic voor. Mn buik borrelt dan ook zoveel.

1 like

prostaglandine :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

daarom zijn de darmen lekker van slag

1 like

Hebben jullie dan ook voordat jullie ongesteld moeten worden, dat je niet kunt kunt poepen een week lang?

Of ben ik dat alleen?

Heb ik ook vaak. En als ik ongesteld ben dan moet ik 3x meer dan normaal poepen

1 like

Ik heb een katernen ik moest net kotsen en schijten tegelijk. Heel wc hokje onder gebarft!
Voel me nu zo

1 like