Het TMI topic #2 (Deel 1)

Triglyceride, waar talg uit bestaat, bestaat uit een ester van glycerol en vetzuren, hetzelfde als waar frituurvet uit bestaat. Talg is wel een mengeling van oa triglycerides, squaleen en wax esters, dus ik denk niet dat frituren daarmee zou lukken. Hangt geloof ik ook af van welke vetzuren de triglyceride is samengesteld. Maar ik ben geen expert op dit gebied haha.

3 likes

Ik blijf me verbazen over hoevaak ik meer kak als ik ongesteld bent. Ik lijk uit 60 procent stront i.p.v. water te bestaan. Waar komt dat allemaal vandaan joh?!

22 likes

Jaa dit vraag ik me ook vaak af! (Over mezelf btw)

2 likes

Ja ik vind het echt verwonderlijk. Ik werd wakker om 5 uur 's nachts want ik moest echt supernodig plassen. Oke mezelf maar uit bed geworsteld, en ik moest ineens ook poepen? Toen moest ik er om 7 uit en ik moest weer poepen. Toen rond 10 uur weer. Ik zat me echt af te vragen wat ik allemaal toch had gegeten want het was ook echt veel. Ja tmi, maar daar is dit topic voor. Mn buik borrelt dan ook zoveel.

1 like

prostaglandine :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

daarom zijn de darmen lekker van slag

1 like

Hebben jullie dan ook voordat jullie ongesteld moeten worden, dat je niet kunt kunt poepen een week lang?

Of ben ik dat alleen?

Heb ik ook vaak. En als ik ongesteld ben dan moet ik 3x meer dan normaal poepen

1 like

Ik heb een katernen ik moest net kotsen en schijten tegelijk. Heel wc hokje onder gebarft!
Voel me nu zo

1 like

Oh ik heb dat juist na dat ik ongesteld ben geweest. Dan kan ik echt een paar dagen niet poepen, mega irritant.

2 likes

Ja sowieso. Ik doe nu een paar dagen voor het moment supreme ā€˜s ochtends macrogol door mijn koffie, dat houdt het lekker zacht :slight_smile: opgelost in water is het echt ranzig

2 likes

Schotsen heette dat in onze vriendengroep :+1:

3 likes

Ooooh dit heb ik 1 keer gehad, toen ik buikgriep had. Voelde me gewoon geen mens meer zooo naar voelde dat

Ik voel me een verrimpeld leeggelopen scrotum

6 likes

Dit heb ik ook eens gehad, toen moest ik de keuze maken of mijn bed onder kotsen of poepen… Er stond een emmer langs mijn bed dus daar kon ik dan in zitten poepen of kotsen… Uiteindelijk zat ik op de emmer mijn bed en tapijt onder te kotsen…

Wat zouden jullie kiezen voor de emmer, als rennen geen optie meer is:

Schotsen :wink:
  • In de emmer poepen
  • In de emmer kotsen

0 stemmers

En vergeet niet eerst de handdoek uit te spoelen in de douche/in bad. Omg ik heb dus een keer hoogzwanger de hele keuken onder gekotst, echt in een grote boog (was op weg naar de wc of keukenwasbak maar haalde het niet meer). Los van dat wij in de keukendeurtjes groefjes hebben en het daar allemaal in zat, vond ik het een goed idee het met oude badhanddoeken uit te doen en die daarna zo in de wasmachine te flikkeren. Overal stukjes daarna. Heeft echt moeite gekost daarna alles weer schoon te krijgen en te kunnen wassen zonder dat er daarna weer stukjes in de trommel zaten :face_vomiting:

3 likes

Ja maar hoe poep je in een emmer? Dan zou je moeten squatten terwijl je kotst. Ik kan dat niet hoor, als ik moet kotsen verkramp m’n hele lichaam.

1 like

je kan er gewoon op gaan zitten

1 like

Ik moet nu denken aan ā€œmag dat??ā€ van Rembo en Rembo :rofl: Alleen hadden die een vork. Heb daar vroeger zo hard om gelachen met mn broer.

7 likes

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad en heeft hier echt een maand of 2 mee moeten rondlopen. Sorry, niet echt bemoedigend!

Ik vind het knap dat je er zelf nog niet aan bent gaan pulken :shushing_face:

3 likes