Het TMI topic #2 (Deel 1)

Haha ja ik had er al lang met een naald of pincet in zitten pulken zodat het een wond was geworden wat waarschijnlijk veel erger was geworden :joy:

6 likes

Wat tegengeluid: ik heb dit 2 keer gehad, de eerste keer duurde twee weken (van ontwikkeling tot eind) en de 2e keer duurde een week. Maar dit was wel met regelmatig een warm compresje om het rijpen te stimuleren! @Ovenschaal

1 like

De climax was een anticlimax :triumph:. Na een paar dagen met die ellendebult begon het te lekken. Het was net of mijn oog aan het tranen was maar dan wat plakkeriger. Dus veel deppen. Er was geen ontploffing ofzo en eens op een dag stopte het ook met lekken en was er geen bult meer :frowning_face:

6 likes

Ja echt heeel veel druk, het was echt niet leuk meer. Ik kon niet met mijn ogen knipperen dus op den duur heb ik zelfs geprobeerd om mijn oog dicht te tapen zodat ik niet meer kon knipperen, maar dit werkte niet

Bij mij wilden ze het niet openprikken omdat het zo dicht bij je oog zit. Ik heb wel oogdruppel gekregen. Succes!

1 like

Hallo vrouwen!
Ik ben benieuwd naar het volgende;

Hoe doe jullie dat, als je ongesteld bent, hebt gedoucht of gebadderd en gaan afdrogen en je niet wil dat je handdoek onder het bloed zit???

Gewoon afdrogen want ik ben niet zo heftig ongesteld dat het er echt uitloopt en als er wel bloed op zou komen dan ja… heb ik een wasmachine. Heb wel alleen donkere handdoeken trouwens.

Ik heb dan een tampon in, dus dan komt er geen bloed uit :+1:

Van tevoren m’n vagijn even schoon “lepelen” met mn vinger.

6 likes

Omg dit is net Bob the Boil van Fairly Odd Parents! Larry lijkt me wel vriendelijker dan Bob, maar pas op als je ineens zin krijg om te wereld te gaan overheersen (en die gedachte normaal niet hebt)

3 likes

Ik doe onder de douche een nieuwe tampon in.

ja dit en dan onder de douche gelijk een nieuwe tampon in!

Op het einde van mn douchebeurt doe ik even snel weer schoonmaken en dan ook echt met m’n vinger in m’n vagina. Daarna dat als eerste droog deppen. Vroeger had ik altijd wc papier en droogde ik mezelf heel snel af en shuffelde dan naar de wc om het met wc papier te drogen. Ik bloed nu niet meer zo ehftig maar vond dat toen wel fijn. En donkere handdoeken!

1 like

Oh wauw! Respect dat je daar af weet te blijven zeg, mijn vingers jeuken hier al.om eraan te zitten

1 like

Aaaaah ziet er zo pijnlijk uit!

1 like

Chunky boy!

3 likes

Hebben jullie wel eens gehad dat jullie teennagel van je grote teen er is af gevallen? Het is mij echt al vier keer overkomen in mijn leven. En dan duurt het echt maaaanden voordat de nagel eronder volgroeid is.
Vraag me af of ik nou gewoon pech heb met te hard stoten/dingen erop laten vallen of dat het meer mensen vaker overkomt haha.

Bedankt voor de updates ik LEEF voor dit verhaal.
Ben benieuwd hoe het afloopt haha

2 likes

Ook al een paar keer voorgehad na een harde stoot.
Bij mij duurt het bijna een jaar voordat de nieuwe nagel volledig terug is. :slightly_frowning_face:

1 like

Ja, die van mij is er sinds augustus af en nu 1/3 aangegroeid weer. Volgende zomer heb ik weer een normale teennagel denk ik.

Paar keer gehad 15 jaar geleden, nu groeit er op 1 van de tenen een dubbele teennagel