Het TMI topic #2 (Deel 1)

Oh ik heb dat juist na dat ik ongesteld ben geweest. Dan kan ik echt een paar dagen niet poepen, mega irritant.

2 likes

Ja sowieso. Ik doe nu een paar dagen voor het moment supreme ā€˜s ochtends macrogol door mijn koffie, dat houdt het lekker zacht :slight_smile: opgelost in water is het echt ranzig

2 likes

Schotsen heette dat in onze vriendengroep :+1:

3 likes

Ooooh dit heb ik 1 keer gehad, toen ik buikgriep had. Voelde me gewoon geen mens meer zooo naar voelde dat

Ik voel me een verrimpeld leeggelopen scrotum

6 likes

Dit heb ik ook eens gehad, toen moest ik de keuze maken of mijn bed onder kotsen of poepen… Er stond een emmer langs mijn bed dus daar kon ik dan in zitten poepen of kotsen… Uiteindelijk zat ik op de emmer mijn bed en tapijt onder te kotsen…

Wat zouden jullie kiezen voor de emmer, als rennen geen optie meer is:

Schotsen :wink:
  • In de emmer poepen
  • In de emmer kotsen

0 stemmers

En vergeet niet eerst de handdoek uit te spoelen in de douche/in bad. Omg ik heb dus een keer hoogzwanger de hele keuken onder gekotst, echt in een grote boog (was op weg naar de wc of keukenwasbak maar haalde het niet meer). Los van dat wij in de keukendeurtjes groefjes hebben en het daar allemaal in zat, vond ik het een goed idee het met oude badhanddoeken uit te doen en die daarna zo in de wasmachine te flikkeren. Overal stukjes daarna. Heeft echt moeite gekost daarna alles weer schoon te krijgen en te kunnen wassen zonder dat er daarna weer stukjes in de trommel zaten :face_vomiting:

3 likes

Ja maar hoe poep je in een emmer? Dan zou je moeten squatten terwijl je kotst. Ik kan dat niet hoor, als ik moet kotsen verkramp m’n hele lichaam.

1 like

je kan er gewoon op gaan zitten

1 like

Ik moet nu denken aan ā€œmag dat??ā€ van Rembo en Rembo :rofl: Alleen hadden die een vork. Heb daar vroeger zo hard om gelachen met mn broer.

7 likes

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad en heeft hier echt een maand of 2 mee moeten rondlopen. Sorry, niet echt bemoedigend!

Ik vind het knap dat je er zelf nog niet aan bent gaan pulken :shushing_face:

3 likes

Haha ja ik had er al lang met een naald of pincet in zitten pulken zodat het een wond was geworden wat waarschijnlijk veel erger was geworden :joy:

6 likes

Wat tegengeluid: ik heb dit 2 keer gehad, de eerste keer duurde twee weken (van ontwikkeling tot eind) en de 2e keer duurde een week. Maar dit was wel met regelmatig een warm compresje om het rijpen te stimuleren! @Ovenschaal

1 like

De climax was een anticlimax :triumph:. Na een paar dagen met die ellendebult begon het te lekken. Het was net of mijn oog aan het tranen was maar dan wat plakkeriger. Dus veel deppen. Er was geen ontploffing ofzo en eens op een dag stopte het ook met lekken en was er geen bult meer :frowning_face:

6 likes

Ja echt heeel veel druk, het was echt niet leuk meer. Ik kon niet met mijn ogen knipperen dus op den duur heb ik zelfs geprobeerd om mijn oog dicht te tapen zodat ik niet meer kon knipperen, maar dit werkte niet

Bij mij wilden ze het niet openprikken omdat het zo dicht bij je oog zit. Ik heb wel oogdruppel gekregen. Succes!

1 like

Hallo vrouwen!
Ik ben benieuwd naar het volgende;

Hoe doe jullie dat, als je ongesteld bent, hebt gedoucht of gebadderd en gaan afdrogen en je niet wil dat je handdoek onder het bloed zit???

Gewoon afdrogen want ik ben niet zo heftig ongesteld dat het er echt uitloopt en als er wel bloed op zou komen dan ja… heb ik een wasmachine. Heb wel alleen donkere handdoeken trouwens.

Ik heb dan een tampon in, dus dan komt er geen bloed uit :+1:

Van tevoren m’n vagijn even schoon ā€œlepelenā€ met mn vinger.

6 likes