Het TMI topic #2 (Deel 1)

Omg dit is net Bob the Boil van Fairly Odd Parents! Larry lijkt me wel vriendelijker dan Bob, maar pas op als je ineens zin krijg om te wereld te gaan overheersen (en die gedachte normaal niet hebt)

3 likes

Ik doe onder de douche een nieuwe tampon in.

ja dit en dan onder de douche gelijk een nieuwe tampon in!

Op het einde van mn douchebeurt doe ik even snel weer schoonmaken en dan ook echt met m’n vinger in m’n vagina. Daarna dat als eerste droog deppen. Vroeger had ik altijd wc papier en droogde ik mezelf heel snel af en shuffelde dan naar de wc om het met wc papier te drogen. Ik bloed nu niet meer zo ehftig maar vond dat toen wel fijn. En donkere handdoeken!

1 like

Oh wauw! Respect dat je daar af weet te blijven zeg, mijn vingers jeuken hier al.om eraan te zitten

1 like

Aaaaah ziet er zo pijnlijk uit!

1 like

Chunky boy!

3 likes

Hebben jullie wel eens gehad dat jullie teennagel van je grote teen er is af gevallen? Het is mij echt al vier keer overkomen in mijn leven. En dan duurt het echt maaaanden voordat de nagel eronder volgroeid is.
Vraag me af of ik nou gewoon pech heb met te hard stoten/dingen erop laten vallen of dat het meer mensen vaker overkomt haha.

Bedankt voor de updates ik LEEF voor dit verhaal.
Ben benieuwd hoe het afloopt haha

2 likes

Ook al een paar keer voorgehad na een harde stoot.
Bij mij duurt het bijna een jaar voordat de nieuwe nagel volledig terug is. :slightly_frowning_face:

1 like

Ja, die van mij is er sinds augustus af en nu 1/3 aangegroeid weer. Volgende zomer heb ik weer een normale teennagel denk ik.

Paar keer gehad 15 jaar geleden, nu groeit er op 1 van de tenen een dubbele teennagel

Ook al heel wat keren gehad (en niet alleen van m’n grote teen). Het duurt echt gigántisch lang inderdaad (en bij een kleinere teennagel zelfs ook; je zou verwachten dat die kleine nageltjes heel snel terug op lengte zijn, maar dat valt nog vies tegen :joy:). Ook al blauwe nagels gehad waaronder dan een nieuwe nagel groeit die uiteindelijk de blauwe nagel weg duwt.

(Ik deed vroeger ballet, met pointes, en heb ook al meerdere extreme hikes gedaan. Dat is steeds de oorzaak geweest. Ik heb het nog niet gehad door m’n tenen te stoten. Wel eens een blauwe duimnagel gehad na heel veel ballonnen op te blazen en rond m’n duim in de knoop te leggen :rofl:.)

Is het niet dat je (als gevolg van 1e x) ernstig schade de aanhechting dusdanig zwak is geworden dat de nieuwe nagel gewoon niet meer sterk bevestigd raakt, en dit daarna meermaals krijgt? Totdat ie wel weer goed/stevig vast zit. Zoiets staat me bij van die YT filmpjes die ik weleens bekijk over zulke dingen (yum)
—
Ik maak van wc papier paar vellen een sort of inlegkruisje totdat ik goed afgedroogd heb en tampon (of voor slapen nieuw maandverband) pak en aankleed

@Ovenschaal en en en is Larry inmiddels bejaard? Je houdt ons wel in spanning hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ga stuk, ook echt die versieringen erop. Beste post in dit topic this year :rofl:

2 likes

Ik vind het zo knap dat je eraf kan blijven! Ik had al 20x met een naald erin lopen prikken hahah!

Zou van tevoren nog even goed week maken met warmte en dan eventueel met ene heel dun gesteriliseerd naaldje proberen

1 like

HALLELUJAH
Nu goed schoonhouden en voorkomen dat Larry een groeispurt krijgt

1 like

Ik ben echt blij dat je het gefilmd én gepost hebt!

5 likes