Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ook al heel wat keren gehad (en niet alleen van m’n grote teen). Het duurt echt gigántisch lang inderdaad (en bij een kleinere teennagel zelfs ook; je zou verwachten dat die kleine nageltjes heel snel terug op lengte zijn, maar dat valt nog vies tegen :joy:). Ook al blauwe nagels gehad waaronder dan een nieuwe nagel groeit die uiteindelijk de blauwe nagel weg duwt.

(Ik deed vroeger ballet, met pointes, en heb ook al meerdere extreme hikes gedaan. Dat is steeds de oorzaak geweest. Ik heb het nog niet gehad door m’n tenen te stoten. Wel eens een blauwe duimnagel gehad na heel veel ballonnen op te blazen en rond m’n duim in de knoop te leggen :rofl:.)

Is het niet dat je (als gevolg van 1e x) ernstig schade de aanhechting dusdanig zwak is geworden dat de nieuwe nagel gewoon niet meer sterk bevestigd raakt, en dit daarna meermaals krijgt? Totdat ie wel weer goed/stevig vast zit. Zoiets staat me bij van die YT filmpjes die ik weleens bekijk over zulke dingen (yum)

Ik maak van wc papier paar vellen een sort of inlegkruisje totdat ik goed afgedroogd heb en tampon (of voor slapen nieuw maandverband) pak en aankleed

@Ovenschaal en en en is Larry inmiddels bejaard? Je houdt ons wel in spanning hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ga stuk, ook echt die versieringen erop. Beste post in dit topic this year :rofl:

2 likes

Ik vind het zo knap dat je eraf kan blijven! Ik had al 20x met een naald erin lopen prikken hahah!

Zou van tevoren nog even goed week maken met warmte en dan eventueel met ene heel dun gesteriliseerd naaldje proberen

1 like

HALLELUJAH
Nu goed schoonhouden en voorkomen dat Larry een groeispurt krijgt

1 like

Ik ben echt blij dat je het gefilmd én gepost hebt!

5 likes

Yeaaahhh ik ga hier echt goed op!
Love ook dr pimple popper

2 likes

Oeeeh geweldig! Bye Larry!

1 like

Oh wat goeddd!

1 like
  • heeft al 10x afgespeeld *
15 likes

Had je in de aanloop naar Larry (toen er nog niets zichtbaars was maar dagen ervoor) nog make up gebruikt? Ik zou die mascara/oogpotlood wegdoen ivm opnieuw besmetting. Weet niet of dit waar is maar dat zei de huisarts destijds tegen mij

Wauw! Fantastisch dat je het gefilmd hebt! Jammer dat Larry niet helemaal wil vertrekken…

Dit zijn altijd van die puisten waarvan je hoopt dat ze een keer openknappen en in een stuk leegstromen en dat er dan niets meer aan de hand is. 1x gehad met een overrijpe puist (op mijn schaamlip), denk daar nog met regelmaat aan terug…

Wel fijn dat de ergste druk eraf is!

2 likes

+70 nieuwe posts in dit topic, wat een feest!

En ik hou ervan hoe iedereen zijn grote puisten/andere uitstulpingen een naam geeft. Ik denk soms ook nog wel eens terug aan mijn Dirk en Herman. RIP.

3 likes

Hoop dat ie zo snel mogelijk weg is voor je!

(en dat je het met ons hier deelt :joy:)

1 like

Ik ben er gewoon op gaan zitten :rofl:

Larry viel op een spies :grimacing:

15 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like