Het TMI topic #2 (Deel 1)

Yeaaahhh ik ga hier echt goed op!
Love ook dr pimple popper

2 likes

Oeeeh geweldig! Bye Larry!

1 like

Oh wat goeddd!

1 like
  • heeft al 10x afgespeeld *
15 likes

Had je in de aanloop naar Larry (toen er nog niets zichtbaars was maar dagen ervoor) nog make up gebruikt? Ik zou die mascara/oogpotlood wegdoen ivm opnieuw besmetting. Weet niet of dit waar is maar dat zei de huisarts destijds tegen mij

Wauw! Fantastisch dat je het gefilmd hebt! Jammer dat Larry niet helemaal wil vertrekken…

Dit zijn altijd van die puisten waarvan je hoopt dat ze een keer openknappen en in een stuk leegstromen en dat er dan niets meer aan de hand is. 1x gehad met een overrijpe puist (op mijn schaamlip), denk daar nog met regelmaat aan terug…

Wel fijn dat de ergste druk eraf is!

2 likes

+70 nieuwe posts in dit topic, wat een feest!

En ik hou ervan hoe iedereen zijn grote puisten/andere uitstulpingen een naam geeft. Ik denk soms ook nog wel eens terug aan mijn Dirk en Herman. RIP.

3 likes

Hoop dat ie zo snel mogelijk weg is voor je!

(en dat je het met ons hier deelt :joy:)

1 like

Ik ben er gewoon op gaan zitten :rofl:

Larry viel op een spies :grimacing:

15 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Ohh zo chill!

Vind het echt leuk dat je zoveel updates post! OP delivered!

1 like

Ik heb echt al 1,5 maand of 2 maanden jeuk bij mijn achterste en het is zoooo irritant.

Vandaag ontlasting naar de dokter gebracht, hopelijk kunnen ze iets vinden en heb al wormentabletjes gehad (van de drogist) maar lijkt niet te helpen. Ik verwacht dus ook weinig van de uitslag maar oke, dokter wou het graag dus doe ik dat braaf. Het is soms wel paar dagen weg gelukkig, heb het dus niet 24/7 (godzijdank).

Ik doe gewoon net als normaal eigenlijk, probeer ietsjes sneller mijn ondergoed weer aan te doen maar als ik onder de douche alles goed schoonspoel (wat ik toch altijd doe of ik ongesteld ben of niet) dan blijft het wel heel eventjes weg bij mij daarna. In ieder geval lang genoeg om gewoon chill af te kunnen drogen.

Heb je misschien aambeien? Volgens mij kunnen die ook (enorm) jeuken

Geen idee haha, hoe weet ik dat. Voel je dat? Want ik voel niks als ik belachelijk intens ga krabben (wat ik niet te vaak doe want het doet beetje auw inmiddels en het is ook gewoon een smerig idee).

Ik heb dit dus ook :grimacing: niet continu gelukkig. Ik had het idee dat het te maken had met schraalheid… ben benieuwd of er iets uitkomt bij jou.

Geen zeep of vochtig toilet papier gebruiken, dit kan echt irriteren en dan gaan jeuken. Heb je al een anti schimmel creme geprobeerd? Dat zou t ook nog kunnen zijn.

Met een spiegeltje kijken? :stuck_out_tongue:
En inderdaad zeep en wc papier resten kunnen ook gaan irriteren en zorgen voor jeuk. Goed met water spoelen.