Ja je wil Larry echt in zn wang knijpen zoals je irritante oma vroeger deed
Misschien is het droog? Ik heb dit ook soms omdat ik door bijwerkingen van mijn medicatie hele droge lippen heb, maar andere dingen zijn ook droog. Klinkt een beetje nasty, maar wat mij daarmee geholpen heeft is insmeren met aquaphor, is een soort vaseline.
Ik word hier een beetje naar van omdat het bij je oog zit, ik vind alles met ogen akelig en gewoon het idee dat je op je oogbal moet drukken iehhhh. Maar ik ben tegelijkertijd ook gefascineerd
Wauw
Held!
Er is vandaag in mijn schildkliercyste geprikt en er kwam echt beige drek uit de arts vond het ook fascinerend. Ik mocht het mee naar huis maar heb toch gezegd dat het niet hoefde. Was eigenlijk wel benieuwd of het ook stonk.
Wat zou je er thuis mee moeten doen
Ongegeneerd aan ruiken
De consistentie beoordelen
Zoeken naar klontjes
edit: foto delen op het forum
Ik kwam speciaal naar dit topic voor een update van Larry, ik ben zeker niet teleurgesteld.
Ja ik bloed dan ook zo hevig. Ik leg vantevoren schoon ondergoed met schoon maandverband daar al ingeplakt klaar naast de douche. Dan extra schoonmaken aan het eind van de douche. Zodra ik dan uit de douche ben heel snel licht droogdeppen met een donkere handdoek en zo snel mogelijk mijn onderbroek aandoen.
Ik kan dus nooit poepen en plassen in ƩƩn sessie. Vaak ga ik naar de wc omdat ik moet plassen maar als ik eenmaal zit voel ik toch dat ik ook moet poepen. Die gaat dan voor, maar daarna lukt het me niet meer om te plassen. Dan moet ik dus eerst weer even weglopen en dan komt de aandrang om te plassen pas weer. Vooral op werk is dat soms heel onhandig
@Ovenschaal ooh dankje voor deze mooie updates tot nu toe. Die timelapse Ik vind het op een ƩƩn of andere manier zo satisfying om te zien hoe Larry ook echt de bovenkant van je ooglid/onderkant wenkbrauw omhoog duwt
Hoop voor jou wel dat Larry snel vertrekt.
Ik vind dit echt fascinerend om te zien. Maar vind het er ook heel pijnlijk voor jou uitzien
Nou ik heb dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Helicobacter_pylori
Of het de jeuk verklaard geen idee maar wel mijn buikpijn en opgeblazen gevoel als het goed is, niet dat ik dat vaak heb maar wel zo nu en dan. Mag nu een flinke kuur slikken.
Ik gebruik normaal altijd een menstruatiecup maar mag nu alleen maandverband gebruiken en ik vind het ZO klote. Naast dat ik het niet fris vind, kan ik er ook niet tegen en heb meteen weer jeuk/schimmelinfectie. Ik betaal me al blauw aan 100% cotton zooi maar dat helpt niet veel. Broeierig gedoe.
Oh! Wel fijn dat je weet wat er aan de hand is, en hopelijk is het over na die kuur.
@Ovenschaal bedankt voor deze kwaliteitscontent in zware tijden. Dit is wat de wereld nodig heeft! Larry 4 president.
Mijn bijdrage aan dit topic: ik kreeg einde middag uit het niets echt hele heftige oorpijn. Hij zat dicht, het kraakte en plofte en ik zweer het je, mān weeĆ«n deden minder pijn. En nu knapte er net iets, dit is het resultaat. Zit nu met een derde watje te deppen en vegen haha. Lucht wel op. Nog steeds takke tering veel pijn, maar wat minder druk.
Oooh super naar, hopelijk zijn je klachten snel over na de kuur. Ik ben zelf heel ziek geweest van die bacterie. En ook van de antibiotica. Laat na de kuur ook je ontlasting weer checken of de bacterie echt weg is. Kan soms gebeuren dat die niet helemaal weggaat zei mijn MDL arts. Beterschap!
Lijkt wel alsof vloeistof linea reacta eruit komt. Jeetje wat kan je aars dan lijn doen zeg Durf het toilet ook niet af want dat deed ik net wel en toen kon ik terug rennen.
Van de lucht ging ik bijna over mijn nek.
Ik haat ziek zijn.
Aii auw! Normaal is het goed als de troep eruit komt, dan is inderdaad de druk eraf. Hopelijk gaat t snel beter!