Zou even langs de huisarts gaan, als er een scheurtje in je trommelvlies zit (wat niet per se kwaad kan) moet je je oog droog houden en dergelijke.
Thanks all! @tessel ik hang nu net in de wacht bij de dokter, toch even gebeld inderdaad.
Heeft de hele nacht nog vocht uit gelopen. Heel m’n haar en kussen waren vochtig en kleverig
Thanks!
Ik heb net nog een cyclus geslapen en toen werd ik wakker van ja voel me wel iets beter. Maar half uur wakker en ik voel me weer verschrikkelijk. Zo maar weer proberen te pitten. Als ik naar de wc heb durven gaan
Misschien kun je sudocreme op je hol doen? Ik heb zelfs wel eens van die verdovende zalf wat ze ook gebruiken na het tatoeëren erop gesmeerd. En dat kwam niet door seks of aambeien maar van de diarree en het gaf wel wat verlichting.
Oh en ik heb echt het gevoel dat ik tegenwoordig weer om de haverklap moet plassen maar geen blaasontsteking heb. Ik dacht misschien komt het door de kou maar dat is volgens mij maar gelul. Zodra ik ga lopen kan ik het soms ineens echt niet meer ophouden en zoveel druk op mn blaas. Ik liep 2 weken geleden ofzo met een lege blaas dacht ik en onderweg kon ik het niet meer houden. Ik mocht van mn vriend niet op straat pissen, ja alsof ik dat zelf wil? Toen in zo’n raar soort weilandje waar een schaap tegen de bedrading lag. Mn vriend dacht dat er stroom op zat en ik van niet. Dus hij wilde me er per se overheen gooien, zodat we niet geelectrocuteerd werden. Ik piste in het donker mn hele schoenen en sokken onder en ik zei dat hij geen verstand had van boerderijen. Het was niet eens een boerderij en ik heb daar overigens ook totaal geen verstand van. Toen moest ik nog weer over die bedrading, en ik MOEST springen van hem en dan ving hij me wel op. Nou dat lukte, maar daarna heb ik met ondergepiste schoenen en broekspijp verder gelopen. Compleet chagrijnig. Ik zou willen dat om elke 50 meter een soort iets is voor vrouwen om je blaas te legen.
Volgende keer gewoon niet naar je vriend luisteren en plassen als je moet plassen, who cares dat het op straat is
De angst om gefilmd te worden overheerst. Is eigenlijk heel triest maar wel waar. Maar aan de andere kant, wat voor sensatie is het om een vrouw te zien plassen?
Dit was onbedoeld zo grappig, echt iets wat ik en mijn vriend zouden meemaken.
Oh op die manier. Wist helemaal niet dat dat zo’n ding was
Ik had dit na mijn eerste bevalling heel erg. Toen moest ik mijn bekkenbodem spieren gaan trainen. Misschien helpt dat bij jou ook? Daarna kon ik het weer langer ophouden.
Ik heb een bath bucket en liet er net een scheet in. Wat echt heel kut is.
Door de houding waar ik in zit is je kont recht onder je. En mijn neus z’n 10 cm boven het water. Als je dan een scheet laat stijgt die bubbel op uit je kont en knapt aan het wateroppervlak recht onder je neus.
Would NOT recommend.
Wie van jullie heeft er een link voor dit ZALIGE filmpje linksboven want als ik klik word ik in de tiktokappdownloadval gelokt
Wow oké toen ik postte had ik ineens een ingeving dat ik ook prima dat account kon opzoeken, heb meteen even deel 2 erbij gepakt met de ontknoping
Het is dit:
Hoe de FUCK stap je in een naald en herinner je je niet dat die in je teen zit?!?!
Dat was ook mijn eerste gedachte maar toen herinnerde ik me dat ik eens dacht ‘hè au’ toen ik door mijn huis liep en dacht dat ik een klein splintertje in mijn voet had (kon ‘m niet vinden) maar pas na weken pijn een nogal grote glassplinter uit mijn teen trok
Ugh waarom kan ik dit filmpje niet afspelen
Ik voel je pijn, dit is haar account
Ben echt verbaasd dat zo’n naald er ongemerkt in kon en er vrij makkelijk weer uit kwam.
Dankje, ik ben niet teleurgesteld
Ik heb sinds gisteren een anale kloof, vaker last van en met de juiste maatregelen te overzien. Alleen ben ik een poepmachine door ongesteldheid 🥲 En heb ik een pukkel op mijn schaamlip die ook jeukt.