Heb je er al een gaatje ingeprikt met een naald? Vaak moet hij dan wel toegeven
Veel plezier!
Heb je er al een gaatje ingeprikt met een naald? Vaak moet hij dan wel toegeven
Veel plezier!
Omg noooo, dat is mijn nachtmerrie. Sterkte.
Ahhhh, dat lijkt me wel echt heel rot!
Ook geen tankstation waar je naartoe kan? Zouden ze dat daar verkopen?
Uch nu ik dat hier over dat bad lees denk ik dat dat ook bij mij nu het geval is . Ben veel te lui voor iets als ik uit bad kom, maar goed, spoelen dus voortaan
Ik dacht dat er vanmorgen een stofje in mijn neus vloog maar het bleek een beestje te zijn . Hij kwam er ineens uit toen ik moest niezen. Heb er een foto van gemaakt maar je ziet ook allemaal snot dus ik vind het vies om hier te plaatsen haha
Nee! Niets is te vies voor het TMI topic
Als het een koortslip is dan open maken met een naald en alcohol (aftershave ofzo) op doen. Dat is wat mijn vriend altijd doet. Is het met een dag of twee daarna weg
Ik wil dit beestje (inclusief snotje) zien
0 stemmers
Doe in een Samenvatting, dan openen alleen de mensen die het willen zien. Deze anticipatie voelt als de huismuts met dr vakantiepark.
Eerste kerstdag heb ik het dessert niet gered, omdat ik zo misselijk was. De hele nacht huilend boven een emmertje gehangen tot ik voor mijn gevoel zelfs mijn ziel had uitgekotst.
Had ik me gisteren helemaal verheugd op champagne en hapjes… krijg ik diarree en zit ik de halve avond op de wc
Hahaha wow!! Wat een naar idee dat dat uren in je neus heeft gezeten
Wow creepy!
Lijkt op een klein spinnetje!
Ooh ik dacht wat we een hele vieze gele klodder zouden zien joh!
Haha dit heb ik ook zo erg. Ik kom.standaard een half uur te vroeg bij dat soort dingen zodat ik nog even op mn gemak naar het toilet kan haha
Mijn sushi scheetjes ruiken naar een stoofpotje
Mijn vriend heeft een ontstoken vinger. En de ontsteking is net gesprongen. Speciaal voor jullie mocht ik een foto maken van de pus.
Ik wil hier zo graag op drukken zodat er meer uit komt