Het TMI topic #2 (Deel 1)

ohhh is dit genieten! echt zin om hier ff flink op te drukken zodat er nog meer uitkomt haha

1 like

Oef, is dit wel gecontroleerd door een huisarts/heeft hij een antibiotica kuurtje? Niet om jullie bang te maken maar zo’n redelijk ‘onschuldige’ infectie kan zich indien onbehandeld snel uitbreiden en erger worden.

Ah lief dat je het zegt! Hij is er niet mee naar de huisarts geweest maar misschien is het wel handig om even foto’s te sturen.

1 like

Oooh ik heb ook al een aantal dagen zo een ontsteking op mn vinger en zit er al regelmatig op te duwen, kijk al uit naar dit moment :grinning:

1 like

Oef dit doet me denken aan dat ik zelf ook eens zo’n gigantisch drukkend gezwel langs mijn nagel had, toen na een paar dagen met een ontsmette naald doorprikt. Dat was echt pure satisfaction (zowel het zicht als dat het echt zó verlichtend voelde)

1 like

Wij moesten vroeger altijd met onze voeten of handen in een bakje met biotex als we een ontsteking of snee of ingegroeide nagel ofzo hadden. Geen idee of dat echt een medisch verantwoorde oplossing is haha maar werkte altijd wel goed

4 likes

Het wordt vaak wel aangeraden om in soda te weken

2 likes

Jup, deden wij ook. Heb de laatste x dat ik in NL was speciaal biotex en soda gekocht :grin:

Wajoooo! dat beest is groter dan verwacht en de snotjes veel kleiner!

Dus goed dat je het toch gepost heb hoor :ok_hand:

1 like

Nadat m’n moeder bevallen was van mij raadde iemand in het ziekenhuis aan om met biotex daar beneden te weken. M’n vader vroeg toen of ze ook in de voorwas moest:’)
(Weet niet of dit advies 30 jaar later nog gegeven wordt)

7 likes

Yes nog steeds haha! Wel de groene!

Edit: ik heb het gedaan omdat mijn hechtingen geirriteerd waren.

1 like

Ik heb een keelontsteking en mn amandelen zijn zo groot als golfballen met allemaal pusbulten erop. En mn vriend wil t niet eens even zien en dat vind ik stom haha

9 likes

FOTO’S PLEASE

4 likes

Ik kneep net een puistje uit en hij spetterde ineens zo hard tegen de spiegel dat ik ervan schrok.

15 likes

In tijden niet zulke goede opbrengsten gehad

43 likes

Wow deze is wel heftiger dan mijn gespetter gisteren haha

Ik heb twee keer per jaar een ontsteking op mijn voorhoofd of naast mijn neus. Zit dan twee weken een gigantische pijnlijke knoepert. En dan uiteindelijk spat hij open :heart:

Deze voelde echt als een gelukkig nieuwjaar wens!

3 likes

M’n teennagel is weer ingegroeid ondanks dat ik een stuk nagel heb laten verwijderen. Nu zelf aan de slag gegaan en heb er een bloedbad van gemaakt maar volgens mij wel met succes.

Ow heerlijk ik kijk daar altijd filmpjes van! Maar lijkt me zo pijnlijk!!

1 like

Oké komt ie

gore keelontsteking

52 likes