Wow, dit ziet er heel pijnlijk uit! Beterschap!
woooh ziet er echt megapijnlijk uit! heb je antibiotica off iets anders gekregen ervoor? of is het gewoon uitzitten?
@Boekenkast @unglaublich nee het is ook geen pretje, als ik slik voelt t alsof er messen in mn oren worden gestoken. Ga morgen de huisarts bellen voor ab idd!
Ik dacht nog: hoe erg kan het zijn. Nou: fucking erg, hahaha omg, snel aan de AB jij!
Wowww het heeft ook wel wat weg van vuurwerk
Heb je ook foto’s van voor de ontploffing? Ben zo benieuwd hoe dit er uit miet hebben gezien
Hahahaha!
Deze viel heel erg mee om te zien gelukkig! Was gewoon een huidskleurige bobbel. Noortje Neuz van vier maanden geleden was veel erger. Daar heb ik wel leuke foto’s van
Au!!! Beterschap!
Ik heb al jaren ééns in de zoveel tijd een schimmel tussen mijn teen, en ook nu weer. Grrr het is zó kut en pijnlijk.
Oh my lorrrdy lord
Dit heb ik soms ook! Maar dan tussen mijn kleine en ringvingerteen (?). Maakt ook niet uit. Wat doe jij hiertegen? Tips?
Goed drooghouden, meteen sokken uit als het kan en smeren met daktarin crème is een schimmelcreme.
Ah, die crème onthoud ik voor als het toch weer eens zo ver is! Ik heb het idee dat het bij mij inderdaad ook helpt om geen sokken/schoenen te dragen. Dit thuiswerkjaar nog geen last gehad!
Beterschap! Dit had ik vorig jaar ook. Hopelijk wordt het snel beter want ik weet hoe vreselijk dit voelt (ik checkte elke dag hoe het ging met de witte plekken haha)
Aangezien jullie hier zo van puistverhalen houden …
Bijna drie jaar geleden heb ik een borstverkleining laten doen. Na een aantal dagen voelde ik me heel ziek en voelde een borst een beetje strak. In het ziekenhuis ging de arts er in knijpen, waardoor er een soort gat ontstond bij de hechtingen. Hier kwam ZOOOOOOVEEEL pus uit, het stonk vreselijk en mijn borst was echt veranderd in de grootste puist ever (na verkleining nog steeds cup D xD).
Vervolgens moest ik om de dag terugkomen, zodat ze via dat gat water in m’n borst konden spuiten en deze konden leegknijpen. Oh, de arts die dit deed was natuurlijk ook super knap en sexy, wat alles nog honderd keer zo erg maakte.
Nou, gelukkig nieuwjaar he Ik wil nu ook die eeltsokken van de action.
Goede eerste post hier. Welkom! Volgende keer met bewijsmateriaal he hahah.
Omg jij mag blijven!
————
Een spoiler kun je als je je bericht typt > tandwieltje drukken > ‘details verbergen’.
Of
‘Blur spoiler’
Top! Is er ook een pusfoto?
Helaas niet! Ik had hoge koorts en was te druk bezig met overeind blijven staan… het was echt ongekend hoeveel eruit kwam.
Wat is dit topic fijn, mijn vrienden walgden echt van mijn verhalen
Heb even wat dingen bij gelezen in dit topic en moest bij een verhaal over een keutel die niet doorspoelde denken aan een collega hahaha. Zij had zo’n grote drol, dat die ook niet doorspoelde. In paniek heeft ze toen de deur vanaf de buitenkant op slot gedaan. De maandag erna, heeft de manager de beveiliging gebeld, die de deur moest openbreken. Ze waren bang dat er iemand knock-out op de wc lag. Ik heb zo hard gelachen, want wist natuurlijk dat ze met een heel reddingsteam een enorme drol zouden aantreffen. Beste werkdag uit mijn leven. Ik mis het kantoor bijna.