Hahaha hier moest ik hardop om lachen hoe reageerde het reddingsteam?
Haha ze waren nogal verbaasd Het nieuws ging natuurlijk ook snel de afdeling rond “ja ze gaan de wc openbreken, ligt misschien wel iemand”.
Ik snap ook echt niet hoe iemand denkt dat het dichtmaken van de deur de oplossing is
Omg wij zijn tweeling!!!
Ik heb geen borstverkleining gehad, maar wel vier keer geopereerd aan cystes en abcessen in mijn borst. Telkens een open wond van vijf cm. Bij mij was het echt heel diep en groot omdat er een abces/cyste in zat ter grootte van een pingpongbal. Ik moest in het begin altijd naar het ziekenhuis om het schoon te laten spoelen. Op een gegeven moment kon ik het gelukkig zelf. Ik deel maar geen foto’s omdat het recht onder mijn tepel zat haha.
Hoe gaat het nu met je? Heb je er nog veel last van (gehad)?
Oooooh zo vervelend Echt een naar gevoel is dat spoelen he!
Gelukkig nu nergens meer last van, al heb ik de eerste 12 weken na die operatie mijn leven vervloekt hahaha. En mijn lichaam herstelt niet mooi van littekens, maarja valt mee te leven.
Oh thnx, dit morgen anders eens proberen.
totaal offtopic
Maar heeft jou gebruikersnaam toevallig iets met scouting te maken?
Auuuuw dat is zo pijnlijk. Ben echt amper ziek maar ooit eens zo een keel gehad en dat deed echt zoveel pijn. Het bleek een streptokokken infectie te zijn. Snel naar de dokter hiermee, antibiotica en veel ijsjes eten heeft het opgelost bij mij.
Auuu ik heb dit een paar jaar geleden ook gehad. Ik ging vrij snel naar de huisarts, hij zei dat ik het moest uitzitten. Na een paar dagen zag het er ook zo uit en kreeg ik direct antibiotica. Drinken deed zoveel pijn, maar als ik het niet deed, kreeg ik zo’n gruwelijke pijnlijke droge keel na tien minuten dat ik helemaal kapot ging. Slapen ging bijna niet, omdat ik dan dus wakker werd met het gevoel van spijkers in m’n keel. Ik dronk non-stop water met ijsklontjes (verzacht enigszins) en at niets. Morgen bellen hoor! Beterschap!
Normaal heb ik een keer per maand een talg klier onder mijn oksel die ik uit kan knijpen. En vandaag ineens 2
In vergelijking met gisteren is dit niets. Vraag me wel af of meer mensen dit hebben.
Misschien wel maar eerlijk ik inspecteer mijn oksels niet goed genoeg. Eigenlijk wel slecht. Of gaat zoiets ooit eerst jeuken ofzo? Is natuurlijk wel een gevoelige plek. Heb mijn oksels ook gelaserd, weet niet of dat invloed heeft
Jaaa brrrrr… vooral als het met een vrouwen katheter moet. Als het daarna met de douchekop kan, scheelt dat al heel veel!
Gelukkig dat je er geen last meer van hebt gehad. Wel erg jammer van de littekens…
Heb een foto gevonden waar je alleen mijn wond op ziet maar het ziet er echt zo smerig uit Niet te doen.
Ik heb dit wel eens op mijn tepel. Ben ik nu heel raar?
Haha oké nee dacht dat misschien. Heb namelijk zelf jaren op scouting gezeten als leiding en mijn naam daar was Juffrouw pompidom
Note to myself : Geen fatburner en koffie als ontbijt nemen
Ik vind deze rakkers echt naarder dan spinnen
Haha ja ik ook! Brr. Echt ook dat het niet eens insecten zijn maar voorlopers van uit de prehistorie ofzo ?!?!?
Ik ging een paar maanden geleden taart bakken en toen zaten er van die vieze vieze vieze nare rot mormels in mn pak cacao. Echt lopen janken zo ranzig vind ik die beesten.
Ik heb een keertje gehad dat ik onderuit lag op de bank en dat ik ineens eentje over mijn trui zag kruipen.
Hahahaha en ze zijn zo snel en als je er dan toch een hebt weten te pletten dan verpulveren ze?? Blehh