Soms laat ik een zilvervisje ook gaan. Heb dan geen zin om op te staan en weet dat er toch een ander voor in de plaats komt als ik deze vermoord . Bij ons zitten ze ook in de lampenkappen (zijn van die hele basic plafonieres). Wil ze er ooit een keer uit gana halen maar zit toch weer zo een nieuw zilvervisje in
Bij mij zitten ze in de wc. Niet letterlijk in de wc natuurlijk haha, maar jullie snappen me. Zie er daar soms ƩƩn over de vloer lopen die ik dan met wc-papier in de wc gooi. Inderdaad echt vieze beestjes
Ik heb wel een poging gedaan maar toen kwam ik erachter dat ze door het hele appartementencomplex zaten. Mijn theorie was dat ze via de afzuiging in douche/wc/keuken kwamen en zich zo door het hele complex verspreiden. Ik ben toen maar opgehoudenā¦
Laatst kwam ik erachter dat je kunt zien hoe oud ze zijn door de grootte. Ik had altijd hele grote dus die moesten wel ergens anders vandaan komen dan uit mān eigen huis.
Jammer hoopte dat iemand weer een dikke puist had of iets maar het gaat gewoon over ongedierte. Misschien weten mensen in het huishoudtopic hoe je van zilvervissen of motten afkomt.
Heb het al eens eerder gepost, maar ik heb dit ook en dus de keus gemaakt spinnen boven zilvervisjes te verkiezen. Spinnen jagen op ze dus nu ik die laat zitten, heb ik nog amper vissen.
Voorheen zaten hier ook vaak hele oude volgens mij. Heel groot, grijzig en behaard
Omg ja puspuisten, ingegroeide teennagels en pijnlijke schaafwonden, kom maar door!! Maar zilvervisjes bleeeeeh (en spinnen ook btw).
Had in mān vorige huis kast van motten en zilvervisjes en merkte zelf als ik mottenballen neerlegde de zilvervisjes ook wegbleven. Kan toeval zijn, maar miss het proberen waard?
Hallo foto?!
Hoe druk je dat eruit dan? Zou echt kokhalzen denk haha
Als ik verhalen over amandelsteentjes hoor baal ik er echt van dat ik geen keelamandelen meer heb. Hallo, mag ik ze terug???
Same
Ik deed het met de achterkant van een make-up kwastje. Daarmee kon ik de steentjes er zo uitwippen.
Maar wees blij als je ze niet hebt, je kan er onzeker van worden als je constant bang bent om uit je mond te stinken.
Oh wow, denk niet dat dat mij lukt haha.
Als ik er een zie zitten ga ik vaak met een wattenstaafje te werk. Maar ook dat gaat niet vlekkeloos haha.
Ik heb gister en vorig weekend speed gebruikt en ik vind dat zo lekker omdat ik dan allemaal harde snotjes krijg die ik half weg moet pulken
Ik ga het toch maar even hier vragen: ik heb het gevoel dat ik mij zelf sterk ruik van onderen en heeft iemand tips dat te verminderen? Ik heb eerder 2x bacteriĆ«le vaginose gehad, maar voor mān gevoel was het toen nog sterker. Ik ben er ook super erg mee bezig en daardoor heel onzeker over. Als ik bijvoorbeeld dans of ergens sta heb ik echt het idee dat er een walm om me heen hangt⦠misschien moet ik mijn broeken vaker wassen? maar ik heb het idee dat dat vroeger niet nodig was vanwege de geur.
Nouja omdat iker zo mee bezig ben kan ik moeilijk oordelen of het nou echt zo erg is of dat het normaal is?
Ik merkte dit de laatste tijd ook, maar het is nu na een week wel minder nu in elke nacht zonder onderbroek slaap, thuis in mijn joggingsbroek ook altijd zonder onderbroek en alles laten luchten. Alleen maar katoenen onderbroeken en wissel ze nu ook 2x per dag. Al weet ik niet of dat laatste echt nodig is, maar het geeft me een frisser gevoel voor nu.
Vooral katoenen ondergoed zoals @Rozevarken zegt. Ik weet niet hoe er vrouwen zijn die synthetisch materiaal kunnen dragen zonder te gaan ruiken. En ik ruik niet eens sterk down under. En elke dag douchen en spoelen met water. Ik geloof niet in washandjes zonder douchen op die plek.
Ja ik slaap al zonder ondergoed, probeer veel katoen te dragen(moet even checken of alles wel katoen is), ook zo min mogelijk strings. Ik doe niet perse meer met water wassen daar⦠misschien kan ik dat nog doen!
Ik heb dit ook een hele tijd gehad, bleek bij mij een schimmel te zijn, van de huisarts zoān ei voorgeschreven gekeregen en daarna was het over.
Ik heb eerder een schimmelinfectie gehad en toen had ik hele andere symptomen, ik twijfel dus of dat het wel is! Ik ga me even inlezen!
Ik herken dit gevoel ook wel heel erg. En dan ga ik op de wc mijn onderbroek ruiken (lekker goor), maar dan ruik ik niks, of niets āout of the ordinaryā. Ik voel me dan ook zo goor en dan denk ik dat iedereen om me heen mijn foef ook kan ruiken en dat is dan niet zo.