Mag dat wel? Ik moest vroeger 5 dagen binnenblijven
De KNO arts had er niks over gezegd
Ik heb het doucheputje geleegd en ik verlies al maanden veel haar. Meestal āvangā ik dat dan op en hang ik het aan de muur om daarna in de prullenbak te gooien. Toch ontsnapt er vaak het een en ander maar waaauuw dit was de moeite
Eens! Ik moet zeggen dat de geur vandaag nog sterker is dus ik denk gewoon bacteriƫle vaginose (herken het ook van vorige keren), dus morgen eben de huisarts bellen en hopelijk is het dan over!
Ik heb net een menstruatiecup gekocht die ik nu voor het eerst aan het uittesten ben. Net voelde ik aandrang voor ānumber twoā maar eens ik op het toilet zat kreeg ik een enorme steek in mijn vagina. Dus toen moest ik als een gek dat ding er terug uithalen want ik hield het niet uit van de pijn. Is dit normaal?? Groetjes een onzeker boogschuttertje
Wel lekker veel cremespoeling gebruikt zie ik
Ik vind het niet prettig. Ik wilde dit ook gaan proberen, en ik krijg er buikpijn van, was van plan om dan mijn tampons de deur uit te doen, maar dat gaat nu niet gebeuren.
OMG!! Ik heb nog nooit last gehad van amandelsteentjes en zonder dit topic zelfs nooit van gehoord!! Ik zit net met mijn vriend te praten en opeens voel ik dus iets in mijn mond āvallenā. Ik snel naar de badkamer⦠is het zo stinksteentje!! Ik weer terug naar woonkamer om mobiel te pakken haha. Bij deze presenteer ik hier mijn stinksteentjeā¦
Heb nu echt trust issues met mijn mond. Bang dat ik uit mijn giechel ruik en dat er nog meer stinkstenen zitten!
Ik heb ook wel eens gehad dat het leek alsof de. Up in de weg zat van mān darmen (maar was vast niet zo hoor )
Weet je zeker dat de cup goed? Kreeg je de steek terwijl je hem eruit haalde? Want dan kn het door het vacuum komen? Of kon je hem er gewon uithalen (want dan was er geen vacuum en zat ie waarschijnlijk niet goed) Zoveel vragen haha.
Ik moest heel erg wennen hoor, maar wil nu geen tampons meer. Heb ook aanzienlijk minder buikkrampen en rugpijn dan bij het gebruik van tampons.
Ik had gisteren ook iets kunnen plaatsen. Ik heb een sneetje langs mijn nagelriem en dat was/is ontstoken. En gedurende de dag zat er steeds meer pus, dus ik werd enthousiast on thuis een foto te maken!
Toen ben ik eerst even gaan douchen en daarna wou ik de fotoreportage maken + doorprikken, maar toen sprong het al open bij het afdrogen . Kans gemistā¦
Dacht dat ik een ingegroeide haar had. Maar hij wilde maar niet eruit. Toen ik m eindelijk had was het een halve cm zwarte korrel met daarom heen wittig. Heb nu ook een leeg gat in mn been. Wtf. Heb het geprobeerd te ontleden, maar was dus geen haar.
Mee-eter? Teek?
Geen teek in ieder geval. Denk inderdaad een mee eter, maar de grootste die ik ook zelf heb gehad dan.
Pics or it didnāt happen
HUUUUH WAAAAT! Doet het niet mega pijn? Wat een groot āietsā
Nee deed en doet geen pijn. Voelde ook toevallig een bultje. Anders zat het er nog steeds.
Dus dit kwam eruit?! love it
Het zou wel een ingegroeid haartje kunnen zijn oid? Het ziet eruit als iets was is gaan ontsteken onderhuids.
Huh je dacht dat dit een ingegroeide haar was en toen kwam dit er uit??? Lijkt wel zoān prop stof uit een droger
Zo goor. Monsters Inside Me is op TLC en een koppel heeft een infectie met larven opgelopen en die moesten ze dus zelf uit hun huid trekken.