Het TMI topic #2 (Deel 1)

ik kon alleen maar denken; tarrel :joy:

1 like

Kan je wel vertellen dat dat het niet is. Moest trouwens wel even opzoeken wat tarrel betekent.

2 likes

Ik moet hierbij denken aan de mee-eter in deze video https://m.youtube.com/watch?v=IP4iGAYEko0&feature=youtu.be

Nummer 3, vanaf 3.55

1 like

Daar lijkt het wel op! Alleen heb ik na dat het eruit kwam me niet meer bezig gehouden met het gat wat overbleef. Nu lijkt het ook geen gat meer trouwens. En de mijne moest niet uitgesneden natuurlijk.

1 like

Hebben jullie thuis ook een mee-eter verwijderaar? Ik wel en gebruik hem ook voor kleine puistjes, werkt echt top!

1 like

Ik dacht inderdaad dat het ook in de weg zat van mijn darmen. Maar hij stak inderdaad nog niet goed denk ik, aangezien ik hem er makkelijk terug uit kon trekken.

1 like

Aah ja dan zat ie denk ik niet goed. Het is ff vogelen, maar zodra ik het onder de knie had was het echt top!

Vandaag heb ik een stevige wandeling gemaakt en omdat het wel wat fris was dacht ik dat het een puik plan zou zijn 2 paar sokken (over elkaar) te dragen.

Dikke blaren tot gevolg;

De blaar op mijn linkerhiel zit vol met blaarvocht gemengd met bloed. De huid is niet door dus heel ranzig is het nog niet. Morgen ga ik weer veel wandelen. Zal ik ze wel doorprikken of niet?

Linkerblaar is nu bloediger

1 like

Jazeker en filmen aub

4 likes

Het is ook weer tijd voor de eeltsokken zoals jullie zien :grimacing:

Niiiiieeeeet doen
Lekker laten zitten.
Je blaar inclusief vocht is een beschermlaag van je lijf

1 like

Kan je nog wel een maand mee wachten dan. Heb ooit met een blaar eeltsokken gedragen. Geen aanrader :confounded:

Echt niet doen tot dat je blaren helemaal weg zijn! Anders ga je echt huilen :sob:

Gisteravond vlak voor het naar bed gaan dit topic doorgelezen en vannacht gedroomd over het uitdrukken van amandelsteentjes. Het was een fijne droom, haha :heart:

4 likes

Nivea neusstrip!

39 likes

Ik heb echt veel bieten gegeten en alles wat ik achterlaat in het toilet is rood hahaha

10 likes
10 likes

Het stonk al een paar dagen naar dode muis in de woonkamer maar ik kon de bron van de stank niet lokaliseren.
Onze tv staat op een soort open kast met daaronder allemaal vakken. In een van die vakken liggen (fleece)dekens en toen ik de bovenste pakte en eraan rook, bleek daar de geur vandaan te komen. Dus ik gooide die meteen in de gang om te gaan wassen. Toen pakte ik de tweede deken en daaruit viel een platte, harde, stinkende dode muis. Ik kotste zowat op de vloer. Gattttverdamme. De dekens zijn voor de 2e keer in de wasmachine maar ben bang dat de geur er niet uit kan. Straks nog een keer laten weken met azijn en biotex…anders moet ik ze weggooien :worried::sob:

14 likes

Hahaha dit heb ik laatst ook gehad. Was het eerst even vergeten dus schrok me helemaal wild

1 like

https://www.instagram.com/reel/CJl9k9PhPW7/?igshid=noqo6573mvr4 You’re welcome.

12 likes