Dit kwam eruit ja. Op de huid voelde het als een bultje en zag ik zwart. Dus daarom ingegroeide haar. Het leek ook niet zo groot. Toen dit eruit kwam schrok ik best van hoe groot het is. Het is ook best wel hard.
Ja een oude onsteking denk ik dan (begonnen als haartje?) wat uiteindelijk zelf is genezen? Het nieuwe gat iig even ontsmetten en goed in de gaten houden hoor.
Bizar hoor! Ik ben echt een beetje jaloers hierop, ik wil dit ook ontleden
Als er niet meteen foto’s bij een tmi-post worden geplaatst, verwacht ik ze niet meer. Wat een fijne verrassing dit, prachtig ranzig.
ik kon alleen maar denken; tarrel
Kan je wel vertellen dat dat het niet is. Moest trouwens wel even opzoeken wat tarrel betekent.
Ik moet hierbij denken aan de mee-eter in deze video https://m.youtube.com/watch?v=IP4iGAYEko0&feature=youtu.be
Nummer 3, vanaf 3.55
Daar lijkt het wel op! Alleen heb ik na dat het eruit kwam me niet meer bezig gehouden met het gat wat overbleef. Nu lijkt het ook geen gat meer trouwens. En de mijne moest niet uitgesneden natuurlijk.
Hebben jullie thuis ook een mee-eter verwijderaar? Ik wel en gebruik hem ook voor kleine puistjes, werkt echt top!
Ik dacht inderdaad dat het ook in de weg zat van mijn darmen. Maar hij stak inderdaad nog niet goed denk ik, aangezien ik hem er makkelijk terug uit kon trekken.
Aah ja dan zat ie denk ik niet goed. Het is ff vogelen, maar zodra ik het onder de knie had was het echt top!
Vandaag heb ik een stevige wandeling gemaakt en omdat het wel wat fris was dacht ik dat het een puik plan zou zijn 2 paar sokken (over elkaar) te dragen.
Dikke blaren tot gevolg;
De blaar op mijn linkerhiel zit vol met blaarvocht gemengd met bloed. De huid is niet door dus heel ranzig is het nog niet. Morgen ga ik weer veel wandelen. Zal ik ze wel doorprikken of niet?
Jazeker en filmen aub
Het is ook weer tijd voor de eeltsokken zoals jullie zien
Niiiiieeeeet doen
Lekker laten zitten.
Je blaar inclusief vocht is een beschermlaag van je lijf
Kan je nog wel een maand mee wachten dan. Heb ooit met een blaar eeltsokken gedragen. Geen aanrader
Echt niet doen tot dat je blaren helemaal weg zijn! Anders ga je echt huilen
Gisteravond vlak voor het naar bed gaan dit topic doorgelezen en vannacht gedroomd over het uitdrukken van amandelsteentjes. Het was een fijne droom, haha
Ik heb echt veel bieten gegeten en alles wat ik achterlaat in het toilet is rood hahaha