Het TMI topic #2 (Deel 1)

Het stonk al een paar dagen naar dode muis in de woonkamer maar ik kon de bron van de stank niet lokaliseren.
Onze tv staat op een soort open kast met daaronder allemaal vakken. In een van die vakken liggen (fleece)dekens en toen ik de bovenste pakte en eraan rook, bleek daar de geur vandaan te komen. Dus ik gooide die meteen in de gang om te gaan wassen. Toen pakte ik de tweede deken en daaruit viel een platte, harde, stinkende dode muis. Ik kotste zowat op de vloer. Gattttverdamme. De dekens zijn voor de 2e keer in de wasmachine maar ben bang dat de geur er niet uit kan. Straks nog een keer laten weken met azijn en biotex…anders moet ik ze weggooien :worried::sob:

14 likes

Hahaha dit heb ik laatst ook gehad. Was het eerst even vergeten dus schrok me helemaal wild

1 like

https://www.instagram.com/reel/CJl9k9PhPW7/?igshid=noqo6573mvr4 You’re welcome.

12 likes

Iewwww wat erg! Hoe komt die muis daar dan joh?
Ik zou de dekens weggooien en treat yo self op een nieuwe deken. Heb je wel verdiend na dit trauma.

4 likes

Stiekeme meelezer hier haha, maar ik heb dus ook iets fascinerends (vind ik zelf). 2 maanden geleden een marathon gelopen, nagels geknipt van tevoren dacht kan niiiks mis gaan. Blijkbaar toch bloeduitstorting onder grote teennagel gekomen, nu is die deels losgelaten en groeit er onder dat deel een nieuwe nagel maar de rest is nog vast en daardoor is er nu een stuk afgebroken en ziet het er een beetje als n slagveld uit haha. Vind het zelf reuze interessant; wil het liefst zelf een soort operatie uitvoeren en ben te ongeduldig om het gewoon even wat tijd te geven om terug te laten groeien. Dat laatste probeer ik toch maar wel want denk dat ik het alleen maar meer kan verpesten Dacht deel het ff want niemand in mijn omgeving zit te wachten op mijn teennagelfascinatie XD als iemand ooit een soortgelijke situatie heeft gehad waarbij het herstelde laat aub weten hahaha

Foto in details voor de geĆÆnteresseerden haha. Edit: Hij is best heftig.

Samenvatting

19 likes

Wow, doet het pijn?

We hebben een kat en die brengt weleens vaker muizen en deze was op een gegeven moment niet meer interessant genoeg om aan ons te laten zien denk ik :nauseated_face: heb zo’n vermoeden dat deze zich had verstopt.
Heb de dekens nu 2x gewassen en t ruikt fris…denk dat ik ze nog n x buiten ophang in de vrieskou.
Ja, heel stom maar aan die ene deken zit emotionele waarde, dus wil m niet meteen wegdoen

3 likes

@Aardbeitje Dat ziet er heftig uit! Ik heb het gehad met de teen die ernaast zit, ook door hardlopen. De nagel viel er vanzelf af en er zat een heel zacht en dun nieuw nageltje onder. Na een jaar ofzo was het weer helemaal als nieuw.

1 like

Ow wow, hier was ik niet op voorbereid :grimacing:
Maar wel echt complimenten voor je eerste post in dit topic :pray:

2 likes

Wtf. Ik heb serieus nog nooit zoiets walgelijks in mijn volwassen leven meegemaakt.
Ik heb vandaag een thuiswerkdag maar om de dag gezond en sportief te beginnen ben ik een stevige wandeling gaan maken. Na 1,8km ben ik omgedraaid want ik moest toch echt heel nodig naar de wc (om te poepen).
De druk liep enorm op en ik ben steeds harder gaan lopen. Verschrikkelijk.
Ik dacht dat ik op het nippertje thuis was. Ren naar binnen. Gooi mijn jas op de grond, loop door naar de wc. Broek omlaag. Er zit gewoon kak in mijn onderbroek?!?! Wtf? Ik ben toch geen kind meer? Niet te doen dit.
Zit ik nu op de WC dit typen met die vieze onderbroek op mijn knieƫn?
Ohjazeker!
Moet ik die onderbroek nu weggooien? Hij is net nieuw :frowning:

14 likes

Ah wat rot zeg. Ik zou 'm niet weggooien hoor. Het meeste eruit halen met wcpapier en dan gewoon in de was? Eventueel eerst in een apart sopje even weken.

4 likes

Ohh hoopvol dit, thanks! :smiley:

@KipTokTok Nou eigenlijk niet! Het heeft ook nooit pijn gedaan,super vreemd vond ik zelf, vooral hoe het eruit zag twee dagen na het lopen…

@Beutyschooldropout hahahahaha, thanks! Ik had helemaal eerst uitgezocht hoe ik die foto in zo’n linkje kon doen want dacht; straks gaat er iemand heel slecht op z’n ontbijt ofzo door mijn post XD

3 likes

En niet pulken :smile:

Heel naar! Heb ik ook wel eens gehad. Ineens van die mega dump aandrang. Dat je voelt aan je kringspier dat die het niet meer lang volhoudt :sweat_smile: :rofl: Maar ja, meteen in de was gooien en de eventuele krampen en buikpijn zijn ook direct over. Ik denk echt dat meer mensen dit wel eens hebben hoor.

1 like

We hebben van die mega scherpe mesjes waar zo’n beschermhoesje omheen zit. Die doe ik er altijd om, maar m’n vriend was dat dus vergeten… terwijl ik aan het praten was greep ik vol in zo’n mesje. Ging bijna nokkie toen ik dat bloed en die snee zag. Nu zijn we vier/vijf dagen verder en durf ik de pleister er eindelijk af te halen, maar poeh wat een lucht komt er van m’n vinger af joh :joy:

#aansteller

5 likes

Ik ben ongesteld en het is echt niet normaal hoeveel bloedverlies ik opeens heb😲. Lichaam, wat DOE je.

Vandaag moest ik, zoals gebruikelijk is vlak voor mijnn ongesteldheid ineens heel nodig poepen.

Was echt een gigantische berg, voelde me echt heel leeg daarna. Best een fijn gevoel.

9 likes

Dit komt zooo bekend voor!! Soms verbaas je je dat je nog haren over hebt… vind t altijd net kleine hamstertjes als ik ze oprol tot een bol

Ik word zelfs een beetje licht in mn hoofd nu merk ik. Begin me een beetje zorgen te maken, want het loopt er echt uit en dat heb ik normaal nooit. Weet iemand misschien iets wat handig is om nu te eten enzo?

Ik heb dit ook vaak, ik heb lage drage bloeddruk. Wat helpt is zout eten om je bloeddruk omhoog te krijgen. Dus drop of bouillon.

Alleen, ik ging het net googelen en het is volgens de Hartstichting geen goed idee voor je nieren enzo. Iig wel zorgen dat je voldoende drinkt.

1 like