Ik had kiespijn, ging naar de tandarts en hij jaste meteen mijn verstandskies eruit. De kies mocht mee als trofee
Heb je dan ook zoveel bloedverlies? Sodecrisis ik heb dit echt nog nooit zo gehad.
Wow is zo’n roze wortel normaal? Is er een tandarts in de zaal?
Haha ja dat wil ik ook wel weten!!
Nee dat valt wel mee eigenlijk
Ex-tandartsassistent ook OK?
Dat roze is wel vaker, dat is het ‘zakje’ waar de wortel inzit, als je je best doet kun je dat eraf krabben, en als je hem wat langer bewaart dan droogt dat in en zie je het niet meer.
Oh bedankt! Leuk om te weten.
Ik wil je niet ongerust maken maar hou het even in de gaten. Ik had het ook en bij mij bleef het doorgaan. De dokter gooide het op ontzwangeren. Maar toen ik andere lichamelijke klachten kreeg werd er bloed geprikt en bleek mijn schildklier behoorlijk van streek. Ik slik nu medicatie. Maar het hoort ook wel bij ontzwangeren hoor!
Iemand die mij even gerust kan stellen?
Durf het bijna niet te typen.
Ik heb dus net ontdekt dat ik nog een tampon in mij had, hoelang die er heeft gezeten weet ik niet. Nu heb ik dus buikpijn, waarschijnlijk omdat ik me best dood ben geschrokken. Moet ik nu iets?
Volgens mij hebben meer mensen dit wel ooit een keer gehad hoor! Waarschijnlijk had je niet echt klachten voor je de tampon ontdekte? Dan denk ik niet dat je je nu zorgen hoeft te maken. Eventjes aankijken en morgen evt de huisarts bellen?
Als je het zeker wilt weten even overleggen met de HAP
Beetje vage buikpijn, maar mijn darmen zijn ook niet helemaal top.
Maar ik ben al even onder de douche gaan staan om goed schoon te maken, maar ik blijf die geur nu ruiken vannacht maar gewoon slapen met maandverband. @Nox ik denk dat ik voor de zekerheid morgen gewoon even de huisarts bel.
Vraag me echt af hoe dit heeft kunnen gebeuren, is nog nooit gebeurd in al die jaren.
Dat is inderdaad iets wat al veel mensen overkomen is, lees ik ook regelmatig wel eens in een magazine ofzo en herinner het mij nog van vroeger in de fancy Ik zou het gewoon goed in de gaten houden of je je de komende uren/dagen goed voelt. Maar als je koorts krijgt, heftige buikpijn,… zou ik niet aarzelen om naar een dokter te gaan.
Ik zou geen maandverband gebruiken nu, denk ik. Denk dat het goed is om eventjes te laten luchten daar beneden.
Ik heb dit topic al een tijdje niet meer bijgehouden en heb zonet je hele avontuur met Larry gelezen. Hopelijk heeft Larry afscheid van je genomen, maar ik heb echt gelachen om deze post Nu ga ik weer verder lezen!
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor!
Dit kan echt iedereen overkomen.
Hoe is het nu?
Ah je had ook wel veel aan je hoofd toch? Kan gebeuren! Wat anderen ook al zeggen: even goed je lichaam in de gaten houden en als je je slecht(er) gaat voelen even de huisarts bellen!
Dat had ik dus ook! Dus laat het gewoon even checken. Dan ben je er sneller bij dan dat ik was. Ik was namelijk bijna een jaar verder
Voel me gewoon goed, nergens last van.
@crazyplantlady ja inderdaad veel aan mijn hoofd gehad,dus waarschijnlijk gewoon echt gewoon erbij in geschoten
Nee ze zijn niet hard. Je moet ze ook niet plat drukken tussen je vingers. Stiiiinken