Het TMI topic #2 (Deel 1)

Uit je amandelen drukken bedoel je?
Ik en heel veel hier op het forum kunnen dat ook niet. Af en toe heb ik zo’n steentje in mijn mond, haal ik hem eruit en poets mijn tanden of neem kauwgumpje.
Je stinkt echt niet zo maar uit je mond omdat je de steentjes niet uit kan drukken hoor.
Don’t worry!

1 like

Mijn vriend appt net of ik een foto van zijn drol wil zien. Ik dacht echt, ehhh nee?! Maar naar eigen zeggen is het echt een meesterprestatie, dus ben nu wel geïntrigeerd in die rioolforel van 'm

Delen jullie wel eens foto’s van je poep?

• Nooit en kan me ook niet voorstellen dat ik dat zou doen
  • Nee, maar kan me best voorstellen dat ik dat zou doen
  • Wel eens gedaan
  • Doe ik regelmatig

0 stemmers

En met wie deel je dat dan?

• Partner
  • Ouders
  • Broer/zus
  • Vrienden
  • Kennissen
  • Collega’s
  • Buren
  • Huisgenoot
  • Internet (Ratemypoo oid)

0 stemmers

Ik word ook gek van mensen die foto’s van de poep van hun kinderen online gooien. Gefeliciteerd je kind kakt zichzelf niet meer onder maar dat had je ook gewoon kunnen typen he.

7 likes

Ik verwacht niet dat je de foto hier gaat delen maar ik ben wel nieuwsgierig of je hem de foto laat sturen en of het echt een meesterwerk is. :joy:

Ik heb zelfs een jeugdherinnering van een enorme drol die bijna te lang was om normaal op het plateau te liggen. Was van mijn broertje die vergeten was door te trekken? :crazy_face: Het goorste vond ik nog wel dat er geen papier bij zat, of dat was wel doorgespoeld… En dat het geen gladde staaf was maar allemaal brokken slecht gekauwd voedsel. :nauseated_face: :face_vomiting:

1 like

Ha, nou hij stuurt een filmpje van het doorspoelen en eerlijk gezegd, ja het is echt een meesterwerk. Echt extreem veel, denk wel 4x mijn max. hoeveelheid? Hield mijn hart ook vast bij het doorspoelen, of het er wel doorheen zou komen.

4 likes

We hadden super lekker eten, maar 1,5 uur later en ik zit beneden op de wc helemaal leeg te lopen, en vriend zit boven, maar die heeft het volgens mij iets minder zwaar dan ik… Ik heb echt buikkrampen in de categorie zweten, duizelig en een schrale anus.

7 likes

Ohnee, als je zo moet poepen dat je ervan moet zweten is echt heel naar. Voel je je al wat beter?

Onze hond heeft diarree (note: het is een hele grote hond van 40 kg dus niet even een mopsje die je zo optilt). En die diarree gaat zo in de haren bij zijn kontje zitten dus als hij uit is geweest moeten we helemaal met babydoekjes gaan boenen. Ik ging net bijna over mijn nek (terwijl ik in mijn leven 100en inco’s heb verwisseld). Arme schat. En ook sneu voor hondje🤣

2 likes

Ja hij gaat wel weer, hele avond en nacht wel nog buikpijn gehad, maar was leger dan leeg, dus durfde zelfs weer scheetjes te laten, haha. Nu voor het eerst weer aan het eten.

2 likes

Ik heb een puist op mijn bil, precies op de plek waar je mee op de wc-bril zit. Ga er vanavond maar een blarenpleister op plakken.

1 like

Nooooo, wat gebeurd er als je alle bacteriën in je vagina heb dood gemaakt :sob::sob::sob:??

Ik ben bang als ik er nu een eitje in stop de bacteriën alles weer overnemen :frowning:

Je maakt niet zo maar al je bacteriën dood, maar dan krijgen de gisten/schimmels de overhand in de balans en daar kún je last van krijgen, maar dat kan je lijf ook prima weer zelf in balans brengen, duurt niet zo lang.

Ja, dat voel ik nu! Kan je dat proces nog versnellen?

Naja je kunt, zoals je zelf al zei, die schimmels nu weer dood maken en dan zowel de schimmels als de bacteriën “tegelijk” terug laten groeien, geen garanties, verder kun je niets doen. Beter juist niet gaan spoelen met vanalles en nog wat.

Ik heb daar ook zo’n vachtje! Dacht altijd dat ik de enige was :joy: echt van die donshaartjes zijn het.

Ik ben ook twee weken te vroeger geboren en geen broers! Wel 3 zussen.

1 like

Huh dat klinkt als hele rare redenen, 2 weken te vroeg geboren of dat wat ie shiatsu meneer zegt al helemaal? Heeft het niet gewoon misschien met je hormoonhuishouding te maken?

1 like

ik ben gister gevallen en voelde gelijk dat het een enorme blauwe plek zou worden, en ja hoor. gisteravond viel het nog mee maar vanmorgen was het echt BAM in your face. en dat terwijl ik er nog speciaal arnica zalf had opgesmeerd. zie spoiler voor een bilfie :peach:

Samenvatting

29 likes

Ik heb 1 strook met van die lange haren in mijn hals.
Valt alleen op als je weet waar het zit en het licht er op valt.
Haha maar ik ben de oudste thuis, dus ik gok dat het niets met broers te maken heeft.

Ik vind blauwe plekken echt mooi en fascinerend… is dat gek? :joy:

2 likes

Ik vind het zo irritant als je ongesteld bent, en je moet poepen, en als je dan veegt je zo’n smurrie hebt van bloed en poep.

Ik gebruik tampons maar is tegenwoordig zo’n bloedbad de eerste dag dat zelfs vijf druppels tampons the trick niet meer doen. :roll_eyes:

17 likes