Oh dat lijkt me wel naar, dat had ik niet.
Maar volgens mij was het sneetje bij mij ook niet dwars door mijn ooglid heen zeg maar.
Ik kon er niet doorheen kijken ofzo, het sneetje zat alleen aan de binnenkant.
Oh dat lijkt me wel naar, dat had ik niet.
Maar volgens mij was het sneetje bij mij ook niet dwars door mijn ooglid heen zeg maar.
Ik kon er niet doorheen kijken ofzo, het sneetje zat alleen aan de binnenkant.
Oh wauw, zie dat ik niet goed had gelezen.
Kan mij eigenlijk helemaal geen bloed herinneren.
Kreeg zo’n hele grote oogpleister op en toen ik die eraf moest halen (weet niet op welk termijn dat moest). Was er geen bloed of iets te zien.
Wat rot dat je er zo’n last van heb gehad zeg!
Wat een nachtmerrie, door een probleem met de afvoer oid mogen de wc’s in mijn gebouw (waaronder de mijne dus) niet gebruikt worden, behalve die van mijn bovenbuur. Die wc zelf is gelukkig op de gemeenschappelijke gang, niet in zijn appartement zelf. Maar ik heb zo’n moeilijke darmen en ben vaak geconstipeerd waardoor ik mijn tijd moet nemen en op mijn gemak zijn. Ik heb ook geen zin om net moeizaam te zitten persen en veel vieze geluiden te maken terwijl er ieder moment iemand kan komen aankloppen. Ik ben nu echt al aan het overwegen om rustig mijn ding te doen in mijn eigen badkamer en het dan in een zakje ofzo in die gedeelde wc te gaan doorspoelen
Edit: toch naar de wc gegaan, zit nog geen 2 seconden neer of er komt iemand de gang op Gelukkig had ik zo lang gewacht dat alles er vlot uitkwam. Bevrijding!!!
Ohh vreselijk! Ik zet altijd keihard tiktok video’s aan zodat niemand me kan horen drukken
Oh nee wat vreselijk! Zeker nu de meeste mensen zo veel thuis zitten. Ik zou waarschijnlijk midden in de nacht gaan ofzo. Hopelijk is het probleem met de afvoer snel opgelost!
Dan zou je nu ook gewoon een vuilniszak in je eigen wc kunnen hangen en het daarin doen, lijkt best op een po-stoel toch
Ja, mijn plan was eerst ook om in het midden van de nacht te gaan maar natuurlijk begonnen mijn darmen net extra veel pijn te doen wanneer het niet past Ben al gestresseerd voor de volgende keer
Zo ziet het er ook uit, laf it
Ik was even niet helemaal helder en dacht dat ik naar een soort kunstwerk zat te kijken van popjes/tekening van moeder en kind in de sneeuw. Wtf Had ook niet door dat het dit topic was. Maargoed, damn! Dat moet zeker stinken, haha. Hoelang hebben er geen oorbellen in gezeten?
Hahaha! Nou, het is dus een gaatje waar altijd een oorbel in zit dus misschien dat het daar is misgegaan haha. Kon het er, terwijl het ringetje er nog in zat, zo uitdrukken als een mee-eter. Was fantastisch
Oh! Dan ga ik ook maar eens aan de slag Heb aan beide kanten 4 gaatjes dus ik ben benieuwd
Wellicht kan iemand mij hier helpen!
Ik heb sinds een paar weken last van mijn vulva.
Vooral brand het erg en wanneer ik met een spiegel kijk lijkt het alsof er wat sneetjes zitten, het voelt erg schraal.
Nu heb ik hier weleens gelezen over een schimmelinfectie, maar ik heb zegmaar geen last in mijn vagina.
Wat denken jullie wat het is en wellicht heeft iemand een tip wat het kan verlichten?
Als het langer aanhoudt ga ik natuurlijk naar de huisarts!
Bij een schimmelinfectie had ik ook last van de buitenkant. Je kan zo’n canesten gyno creme of ei proberen, kijken of het je klachten verhelpt en anders langs de huisarts?
Het kan een soort eczeem zijn! Ik zou zeker ff naar de HA lopen en dan krijg je vaak een nitraatmyconozol zalf ofzo. Zonde als je hiermee blijft lopen!
Komt het misschien door;
Ander wc papier
Nieuw wasmiddel
Nieuw (kanten) ondergoed
Kan het soms ook zijn…
Kan ook vvs zijn, maar ook goed irritatie
Allergie voor latexcondooms? Had ik ook.
Echt super lief al deze reactie, bedankt!!
Ik heb vanochtend vagisil crème gekocht, dat zou het allemaal wat verzachten.
Wellicht is het de wasverzachter die ik heb gebruikt, daar ga ik meteen mee stoppen.
Hopelijk helpt het