nee vind ik ook loop ook echt telkens langs de spiegel om te kijken of het nog erger geworden is haha. en dan gaat het de komende dagen natuurlijk mooi verkleuren haha, zin in
Mijn cyclus is behoorlijk naar de klote. Ik ben weer aan de pil gegaan om het te reguleren maar ondanks dat heb ik nog maandelijks een doorbraakbloeding.
Maar het wordt dus nooit echt bloederig? Gewoon bruine smurrie. Op de eerste dag van mijn doorbraakbloeding is het een bruin transparant sausje. Een soort lichte jus.
Ik typ dit omdat @pastelzwart zei dat je op dit forum nooit ‘de enige’ bent. Hopelijk heb ik lotgenoten. 🥲
Edit
@unglaublich Sorry, was niet de bedoeling op jou te reageren
Mijn vriend heeft amandelstenen en hoewel hij het zelf heel smerig vindt, vind ik het superfascinerend
@Ovenschaal Ik had vorig jaar ook een Larry (wel iets kleiner, maar hij zat er van maart tot november!). Ik durfde hem zelf niet door te prikken, dus ik ben naar de huisarts gegaan en zij hebben me doorgestuurd naar het oogziekenhuis. Volgens de oogarts is het een talgklier die ontstoken/opgezet is, als je geïrriteerde talgklieren hebt heb je waarschijnlijk een tekort aan vitamine D en dat was bij mij ook het geval. Dus ik moest vanaf dat moment vitamine D slikken (gewoon van de drogist) en dat zou ook goed helpen voor de nazorg. Dus wellicht dat je dat nog kan doen!
Uiteindelijk is mijn oog verdoofd en is mijn ooglid omgeklapt, toen hebben ze mijn ooglid met een klemmetje vastgezet en konden ze aan de binnenkant een snee maken. Normaliter is het een soort hard balletje aan talg wat ze eruit halen, maar bij mij was het nog helemaal vloeibaar dus de oogarts vond het ook super interessant. Dat is er allemaal uitgehaald en het wondje is ingesmeerd met een zalf. Vervolgens is mijn oog afgeplakt met drukverband en was het wondje na een week genezen.
Door jouw blauwe billen update moet ik denken aan de x dat ik een blauwe plek op mn billen had. Kreeg het door een val van een trap. Alleen zat de blauwe plek niet op mn billen, maar echt tussen mijn billen . Kon de plek alleen zien als ik ze beetje uitelkaar deed xD. Was ook zo heftige blauwe plek.
Blauwe plekken blijven fascinerend
Ik ben ook recent weer aan de pil gegaan om dezelfde reden. Dit is ongeveer één jaar na mijn bevalling. Heb nog niet eens één strip afgemaakt, dus is wel heel recent. Voordat ik aan deze pil begon heb ik met de huisarts gesproken over welke ik het beste kan gebruiken. Onder andere omdat ik voor mijn zwangerschap regelmatig last had van doorbraakbloedingen. Vóór de zwangerschap slikte ik Microgynon 20, nu een andere vanwege die doorbraakbloedingen. Ook adviseerde hij - vanwege de doorbraakbloedingen - om niet door te slikken en wel stopweken te houden na elke strip. Wellicht heb je iets eraan!
Ik heb dit ook een keer gehad, maar dan niet met vloeibaar pus. Bij mij was het een talgbultje.
Ik was gewoon wakker, je krijgt een paar verdovingsprikjes in je ooglid. Dat masseren ze een beetje in.
Je ooglid klappen ze om dmv een klem. Zelf zag ik dat niet, maar zodra ze het omklappen valt er ineens heel veel licht in je oog wegens de operatielamp die ze boven de stoel hebben hangen.
Is allemaal super snel gedaan ook.
Wat @FrozenFlame zegt inderdaad! Je ziet die klem naar je oog toe komen, maar doordat het ooglid dubbel wordt geklapt zit er nog steeds ooglid voor je oog, dus je ziet verder niets. Dat licht is super fel en daardoor probeer je je andere oog ook dicht te knijpen. Verder is het echt een super raar gevoel dat er iemand met je oog bezig is, maar je alleen de druk voelt. Na dat sneetje houden ze gelijk iets van gaas oid tegen je oog aan, dus dat pus zie je helemaal niet. Ik kreeg gelukkig geen bloed in mijn oog tijdens de ingreep zoals @Trivia, maar mijn wond ging later wel open dus ik zat 's avonds met een oog vol met bloed haha.
Oh dat lijkt me wel naar, dat had ik niet.
Maar volgens mij was het sneetje bij mij ook niet dwars door mijn ooglid heen zeg maar.
Ik kon er niet doorheen kijken ofzo, het sneetje zat alleen aan de binnenkant.
Oh wauw, zie dat ik niet goed had gelezen.
Kan mij eigenlijk helemaal geen bloed herinneren.
Kreeg zo’n hele grote oogpleister op en toen ik die eraf moest halen (weet niet op welk termijn dat moest). Was er geen bloed of iets te zien.
Wat rot dat je er zo’n last van heb gehad zeg!
Wat een nachtmerrie, door een probleem met de afvoer oid mogen de wc’s in mijn gebouw (waaronder de mijne dus) niet gebruikt worden, behalve die van mijn bovenbuur. Die wc zelf is gelukkig op de gemeenschappelijke gang, niet in zijn appartement zelf. Maar ik heb zo’n moeilijke darmen en ben vaak geconstipeerd waardoor ik mijn tijd moet nemen en op mijn gemak zijn. Ik heb ook geen zin om net moeizaam te zitten persen en veel vieze geluiden te maken terwijl er ieder moment iemand kan komen aankloppen. Ik ben nu echt al aan het overwegen om rustig mijn ding te doen in mijn eigen badkamer en het dan in een zakje ofzo in die gedeelde wc te gaan doorspoelen
Edit: toch naar de wc gegaan, zit nog geen 2 seconden neer of er komt iemand de gang op Gelukkig had ik zo lang gewacht dat alles er vlot uitkwam. Bevrijding!!!
Ohh vreselijk! Ik zet altijd keihard tiktok video’s aan zodat niemand me kan horen drukken
Oh nee wat vreselijk! Zeker nu de meeste mensen zo veel thuis zitten. Ik zou waarschijnlijk midden in de nacht gaan ofzo. Hopelijk is het probleem met de afvoer snel opgelost!
Dan zou je nu ook gewoon een vuilniszak in je eigen wc kunnen hangen en het daarin doen, lijkt best op een po-stoel toch
Ja, mijn plan was eerst ook om in het midden van de nacht te gaan maar natuurlijk begonnen mijn darmen net extra veel pijn te doen wanneer het niet past Ben al gestresseerd voor de volgende keer
Zo ziet het er ook uit, laf it
Ik was even niet helemaal helder en dacht dat ik naar een soort kunstwerk zat te kijken van popjes/tekening van moeder en kind in de sneeuw. Wtf Had ook niet door dat het dit topic was. Maargoed, damn! Dat moet zeker stinken, haha. Hoelang hebben er geen oorbellen in gezeten?
Hahaha! Nou, het is dus een gaatje waar altijd een oorbel in zit dus misschien dat het daar is misgegaan haha. Kon het er, terwijl het ringetje er nog in zat, zo uitdrukken als een mee-eter. Was fantastisch