Oh! Dan ga ik ook maar eens aan de slag Heb aan beide kanten 4 gaatjes dus ik ben benieuwd
Wellicht kan iemand mij hier helpen!
Ik heb sinds een paar weken last van mijn vulva.
Vooral brand het erg en wanneer ik met een spiegel kijk lijkt het alsof er wat sneetjes zitten, het voelt erg schraal.
Nu heb ik hier weleens gelezen over een schimmelinfectie, maar ik heb zegmaar geen last in mijn vagina.
Wat denken jullie wat het is en wellicht heeft iemand een tip wat het kan verlichten?
Als het langer aanhoudt ga ik natuurlijk naar de huisarts!
Bij een schimmelinfectie had ik ook last van de buitenkant. Je kan zo’n canesten gyno creme of ei proberen, kijken of het je klachten verhelpt en anders langs de huisarts?
Het kan een soort eczeem zijn! Ik zou zeker ff naar de HA lopen en dan krijg je vaak een nitraatmyconozol zalf ofzo. Zonde als je hiermee blijft lopen!
Komt het misschien door;
Ander wc papier
Nieuw wasmiddel
Nieuw (kanten) ondergoed
Kan het soms ook zijn…
Kan ook vvs zijn, maar ook goed irritatie
Allergie voor latexcondooms? Had ik ook.
Echt super lief al deze reactie, bedankt!!
Ik heb vanochtend vagisil crème gekocht, dat zou het allemaal wat verzachten.
Wellicht is het de wasverzachter die ik heb gebruikt, daar ga ik meteen mee stoppen.
Hopelijk helpt het
Ik heb een vaste relatie en ben aan de pil, dus ik gebruik geen condooms
Ook gebruik ik geen maandverband!
Super bedankt voor het meedenken
Ik heb bij mijn schimmelinfecties nooit last echt van mijn vagina gehad, meer schraalheid/sneetjes gevoel eromheen. Tenminste, ik ging er altijd vanuit dat het een schimmelinfectie was. Een paar dagen 's ochtends en 's avonds insmeren met canesten creme werkt bij mij goed. En beter dan een ei, want die werkt natuurlijk vooral inwendig.
Foefjeisthuis is na een half uur persen bevallen van een prachtige zoon Poopie. Het wegen is niet gelukt maar het voelde als een 8 ponder.
Pfff echt niet normaal hoe verstopt ik weer zat
Ah ik moet nu denken aan mijn vorige zware constipatie bevalling.
Ik ging dus naar de wc en het voelde echt alsof ik een steen eruit aan het persen was. Maar goed, ik was het kwijt, voelde me opgelucht. Ging ik een paar uur later terug naar de wc om gewoon te plassen. Ik doe de klep van de wc-bril omhoog en denk: wat zie ik daar? Zat die harde drol dus vast! Heb nog eens gepord met de wc borstel maar er kwam echt geen beweging in. ‘S morgens vroeg was hij op mysterieuze wijze verdwenen, godzijdank
Ik dacht serieus dat ik in het bevaltopic zat en je je kind gewoon een nickname had gegeven
Whahaha nee alleen een poep baby hier
Omg, ik had eergisteren hetzelfde. Het had bijna dezelfde omtrek als m’n pols en door het persen kreeg ik flinke kloppingen in m’n hoofd
Kun je nog zitten of moeten we een zwemband naar je opsturen?
Wonderbaarlijk genoeg kon ik nog zitten!
Normaal drink ik altijd filterkoffie (want goedkoper en beter voor milieu) maar nu heb ik mn nespressoapparaat weer uit de kast gehaald. Alleen van filterkoffie kan ik veel beter poepen dan van nespresso dus nu zit ik verstopt
Ik heb gister ipv. aardappel mijn vinger geschild. Het heeft 5,5 uur gebloed en nu heb ik een gat waar je echt super mooi alle huidlagen ziet zitten. Dat laatste komt op de foto helaas niet zo over. Het heeft gek genoeg geen seconde pijn gedaan. Volgens mijn collega (ik werk in een ziekenhuis) omdat het zo’n diep gat is. Dus: als je je vinger schilt, doe het dan gelijk goed!