Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik zit al een kwartier in mijn eigen stank op de wc. Kan niet opstaan door de slapende benen en voeten. Word er gewoon misselijk van.

Na hoeveel dagen ging je weer poepen? Ik pas na 6 dagen :cold_sweat: (of ik moet me flink vergissen en ben ik in de tussentijd nog geweest, maar kan ik het me niet meer heugen).

Ik vind het echt heerlijk om met het schoonmaken van mijn tanden (stokers van Gum) het resultaat te zien. Iedere avond dezelfde kies waar eten tussen vast zit. Doe ik het toch voor iets!

Argh ik ga morgen echt weer filterkoffie drinken hoor, niet goed dit

Hoe poepen mensen die geen koffie drinken??

2 likes

Ik moet zeggen dat ik geen idee heb. Ik heb eens een jaar lang bijgehouden hoe vaak ik moest poepen en dat was gemiddeld 2 à 3x per week. Dit gaat al mijn hele leven zo, maar heb nog nooit meegemaakt dat mn drol echt vast bleef steken :joy: 6 dagen is erg lang! Dat zal wel pijnlijk zijn geweest.

Hahahaha ik drink geen koffie en poep over 't algemeen 2x per dag

1 like

Hahahahaha. Klopt wel

1 like

Ik denk dat ik ook wel rond de 2 à 3 dagen normaal gesproken zit. Mijn vriend poept daarentegen elke dag en soms wel twee keer op een dag?!

Maar gisteren zat het idd wel deels verstopt. Moet zeggen dat ik weinig drink, amper beweeg en afgelopen tijd weinig vezels heb binnengekregen. Draagt natuurlijk ook niet echt bij aan een goede stoelgang :sweat_smile:

Mijn vriend ook! Kan me dat echt niet voorstellen hahaha.

Ik probeer ook te letten op wat ik drink en eet, bewegen doe ik nauwelijks oeps. Ik had eens een muesli van de Lidl, als ik die eet kan ik bijna dagelijks gaan. Was zo erg dat het zelfs mijn broertje opviel haha hij zei: het is geen snapchat reeks, je hoeft niet iedere dag te gaan. Misschien moet ik die maar weer gaan eten :joy:

2 likes

Haha dat vind ik echt heftig! Ik ga meestal maar 1 of hooguit 2x per week en vind het al vreselijk als ik ineens voor 3e keer moet :joy:

1 like

Ik poep makkelijk 2 a 3 keer op een dag. Vind het heerlijk, voelt zo lekker leeg dan.

Oh en ik drink vrij veel koffie

17 likes

Ik drink geen koffie en kan ook makkelijk twee keer per dag.

Moet je nagaan als ik koffie zou gaan drinken :joy:

4 likes

Ik voel me echt belabberd als ik maar 1 of 2 keer zou kunnen per week haha. Moet echt elke dag. Heerlijk zelfs.

Zo grappig dat lichamen zo anders werken hierin haha.

3 likes

Sinds ik date zou ik willen dat ik minder poep. Was laatst bij mijn date en lukt dan echt niet om te poepen, echt poepangst. Toen gingen we een rondje lopen en mijn buik werd steeds boller en boller. Mijn date zei ook van joe wat ben je stil. Dus ik ‘ja heb buikpijn, moet naar het toilet’. Ik vond deze hint al heel wat maar hij begreep het niet. Zei die ‘dan ga je toch verderop ergens hurken’. Nou lol ik had me toch een pijn, niet te doen, begon half te zweten. Toen kwamen we langs een restau/kroeg waar je koffie enzo kon halen en toen vroeg ik of ik aub naar het toilet kon. Naaaah toen ik eenmaal zat leek het wel oorlog in de pot :joy::joy: date zei toen ik weer buiten was ik een heel ander mens leek, lol ja god

80 likes

Nee, dat kan ik me ook niet voorstellen! Ik ga mijn toiletbezoeken eens bijhouden voor de komende maanden en misschien ook maar aan de muesli o.i.d. :sweat_smile:

1 like

Oh zo herkenbaar. Eerste wat ik deed altijd zodra hij weg ging is een sprintje naar het toilet. En echt de hel als je elkaar meerdere dagen ziet. Die buikpijn en dat opgeblazen gevoel ugh. Toen ik hem wat beter kende gaf ik mijn vriend wle eens mijn noise canceling koptelefoon., puur mentaal, maar helpt me wel met mijn poepangst.

5 likes

Ik heb echt al een week een vieze smaak/afscheiding bij mijn rechter verstandskies. Ik vermoed dat deze aan het doorkomen is, gezien hij goed te voelen is onder mijn tandvlees. Is dit normaal? Ik heb geen pijn maar het is echt een vieze ijzersmaak. Woensdag heb ik een controle maar ik zit me nu al druk te maken (de hypochonder in mij denkt namelijk dat het iets heel ernstigs is)

Ijzersmaak = bloed.
Dus wrs is de kies langzaam aan het doorkomen en gaat je tandvlees een beetje scheuren. Dat is volkomen normaal.
Het is bij mij alweer een hele tijd geleden, maar ik vond het wel fijn om op een koud washandje te kauwen toen mijn verstandskiezen door kwamen. (Als een baby die tandjes krijgt :joy:)

1 like

Omg ja daten en poepen :sob: ik moet ook elke ochtend dus toen ik eens bij mijn ex date sliep ben ik toch bij hem geweest. Hij moest daarna ineens ook dus toen stond ik buiten te wachten terwijl ik wist dat hij nu mijn poepen rook.

Toen we maanden later een weekend weg waren hij moest poepen zei ik dat ik al lang bij hem thuis was geweest en toen zei hij “ja dat rook ik :grimacing:
Ik voel me er gewoon weer ongemakkelijk over.

14 likes

Ik poep 2x per dag dus ik date nooit

40 likes