Ik poep regelmatig maar één keer per week. Daarna heb ik meestal wel zo’n ‘leeg’ gevoel maar ervoor heb ik nooit buikpijn of een vol gevoel.
Hierom heb ik poep al snel geïntroduceerd in mijn dateleven en nu kan mijn lichaam gewoon heerlijk zichzelf zijn bij mijn vriend
Haha nooit! Ik voel me ook nooit vol of opgeblazen. Soms vraag ik me ook echt af waar alles blijft, want als ik dan eens naar het toilet ga is het ook niet veel ofzo, terwijl je toch zou verwachten dat er na 4 a 5 dagen een hele berg uitkomt. Wel heb ik regelmatig (eens in de 3 a 4 maanden) last van constipatie en gek genoeg moet ik dan wel dagelijks (wat ik echt haat, want pijn)
Poep poep poeperdepoep
Poepvragen:
Poepen jullie op verjaardag en of bij visite wanneer je het. Kerkban ophouden?
Poepen jullie op het werk?
Ik kan dus echt alleen maar thuis poepen. Nu scheelt het wel dat ik niet heel vaak moet, maar als ik moet gaat het ook niet echt gemakkelijk. Dan zit ik dus gewoon ruim 10 minuten op de pot, vreselijk.
Op kamp was dat ook altijd verschrikkelijk. Het gaat allemaal al niet zo makkelijk en dan was er ook nog een soort poepangst. Op dag 4 of 5 moest ik dan toch echt en dan was het altijd hopen dat het een beetje snel ging en niet dat ik een kwartier daar zat…
Ben gelijk ook wel benieuwd, hoe lang doe jij gemiddeld over poepen
- 0-2 minuten
- 2-5 minuten
- 5-10 minuten
- 10-15 minuten
- meer dan 15 minuten
0 stemmers
Ik heb overal schijt aan en kan overal. Maakt me echt niks uit, als ik moet dan moet ik. Er is toch niks beters dan poepen in de baas z’n tijd.
Ik ga nooit als ik op visite ben, alleen heeeel soms als ik bij mijn oma ben. Dat is een soort van mijn tweede huis dus dat lukt wel.
Op werk ga ik wel! Maar ik werk rechts op de derde verdieping en ik loop minimaal naar de links -2. Op mijn eigen afdeling weiger ik, haha.
Ik poep 2 keer per week max 3 zo’n beetje. Ligt ook een beetje aan hoe ik eet, als ik een dag niet zo goed eet/minder dan normaal dan merk ik meteen dat ik moet.
Wat ik wel jammer vind is dat ik nog geen 5 min bezig ben. Sommigen zitten zo lang op de pot dat ze tijd hebben om een boekje te lezen enzo. Nou zodra ik de eerste bladzijde wil lezen ben ik al klaar hoor.
Op mijn werk ga ik gewoon hoor, als ik moet dan moet ik. Daarvoor hebben ze wc spray uitgevonden, en ik heb zelf het idee dat het mijne ook niet zo sterk ruikt.
I see what you did there
Haha ik drink mijn hele leven al geen koffie, maar kan welke standaard elke ochtend poepen. Meestal een (half) uur nadat ik ben opgestaan, als ik wat heb gedronken en een klein beetje in beweging ben geweest. Ik ben ook verbaasd om te lezen dat sommige mensen maar 2 of 3x per week kunnen, ben dat zelf helemaal niet gewend.
Maar ik drink in ieder geval heel veel water en op een dag eet ik gewoon genoeg afwisselende voedingsstoffen. En zoveel mogelijk volkoren ipv wit. Lijnzaad door de kwark. Groente, fruit, maar ook dagelijks wel wat lekkers.
Oh en wat mij denk ik ook helpt om goed te kunnen poepen is dat ik daar echt structuur/regelmaat in heb. Als ik 's ochtends aandrang voel, dan ga ik ook gelijk. Heb geluk dat ik dan vaak nog thuis ben. Zodra je het gaat ophouden gaat het ook snel vast zitten. Maar ik snap dat dat met werk of daten soms lastig kan zijn…
Toen het ooit wat minder was nam ik gewoon een weekje elke dag wat psylliumvezels opgelost in water.
Ik poep elke ochtend na mijn ontbijt en hoef dan niet op andere tijdstippen ineens ook. En ontbijt eigenlijk altijd thuis dus kom niet vaak in de situatie dat ik ergens anders moet.
Als ik ergens logeer bijvoorbeeld zou ik het uitstellen tot thuis maar als ik daarna samen met diegene op pad zou gaan zou ik het wel gewoon doen. Ga niet de hele dag met een drol lopen.
En het gaat ongeveer net zo snel als plassen en meestal ben ik ook net zo snel klaar als met plassen
Slechte-poepers: probeer dagelijks een lepeltje gebroken lijnzaad door je ontbijt te gooien. Gegarandeerd poepplezier binnen 1 uur.
Als ik moet dan moet ik
Echt ophouden is maar zeer beperkt mogelijk dan
In het verleden vond ik dat ook heel vervelend om te poepen bij een date. Bij mn ex ook, later zeiden we tegen elkaar, ja toen jij de deur uit was ging ik direct schijten lol. Maar heb er nu geen probleem meer mee. Ben zo klaar en ik vind met dove deo spuiten altijd helpen. Dan ruik je gewoon niks. Ik heb wel moeite met op openbare plekken poepen en ik kan me niet eens herinneren wanneer en waar ik dat ergens heb gedaan. En ik kak gemiddeld 1 keer per dag 's ochtends. Soms een dag niet. Tenzij ik ongesteld ben want dan zit er geen enkel patroon meer in.
Oh dit heb ik nog in de kast! Dus ga ik proberen
Ongesteld en ik heb gisteren pittig gegeten. Jezus mijn darmen én anus. Een van beide was al erg genoeg geweest. Zo’n druk van binnenuit en dan, komt niet alles in één keer en tering dan is het dus ook nog
Ik heb denk ik gewoon hele luie darmen ofzo.
Ik eet heel veel groenten, 2 stuks fruit, vezels en zaden door mijn kwark, ik drink 3 liter op een dag.
Dan zou je denken dat je elke dag lekker zou moeten poepen. Maar dat is dus niet zo 🤷
Ik moet ook eigenlijk meer/veel poepen als ik vet/veel heb gegeten.
Ik moet ook vaker in weken dat ik (elke dag) brood eet trouwens.
Graag review