Het TMI topic #2 (Deel 1)

Als ik moet dan moet ik vaak ook meteen, dus ja ik poep overal. Heb ook prikkelbare darm, dus kan ook elk moment van de dag zijn.

Vroeger hield ik 't echt op en durfde ik nergens anders, maar die tijd is gelukkig voorbij. Ik denk altijd maar zo iedereen poept en niemand ruikt maar bloemen, dus waarom zou ik me druk maken.

Ik vind de geur meestal niet eens zo erg maar dat LAWAAI dat ik kan maken :tired_face: ik heb ook een prikkelbare darm en ik had een keer zo’n vreselijke diarreeaanval terwijl ik met een jongen op een hotelkamer zat haha god wat een geluiden :cold_face:

5 likes

Doet deze video het zo :joy:
2 likes

Buikpijn niet, vol gevoel wel.

Ik was vroeger heel smal, en als ik dan was gaan poepen zag je gewoon een soort deuk, alsof ik helemaal leeg was gepoept, echt een lekker gevoel was dat hahah dat heb ik nu helaas niet meer.

Ik denk trouwens dat het eerder een uitzondering is om zo weinig te gaan poepen hoor, vaker lijkt mij alleen maar beter! Ikzelf weet gewoon niet beter haha. Als baby/peuter is mn moeder zelfs eens naar het ziekenhuis geweest omdat ik weinig poepte :joy: Ik heb als peuter zelfs dieetadviezen gehad, kreeg gedroogde pruimen, of opmerkingen over mijn ā€˜olifanten’keutels. Ik heb gewoon gekke darmen hahah.

2 likes

Mijn ouders hebben sinds dit jaar een nieuw toilet en dat is een ā€œanti stankā€ toilet. Geen idee hoe het werkt maar het werkt! Als mijn pa vroeger was geweest, was het echt een uur onveilig om te gaan. Nu kan ik direct na hem gaan en ruik ik gewoon niks! Zodra ik een eigen huis heb, komt er ook zo’n toilet!

8 likes

De lange poepers; wat doen jullie dan zo lang? Ik pers een keer en het is er in zn geheel eruit. Komt het bij jullie in etappes ofzo? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb vaak harde poep en het doet dan pijn waardoor het langzamer gaat. Daardoor moet ik er echt de tijd voor nemen. Als ik normale poep heb, ben ik vaak binnen 5 minuten klaar anders kan het wel een kwartier duren.

1 like

Bij mij wel ja!
Ook als het veel poep is en makkelijk eruit, dan kan het in delen neerstorten. Gewoon dat je voelt dat het nog niet gedaan is.
Als het moeilijk gaat maar ik weet wel dat er ontlasting uit moet, dan probeer ik het niet te forceren en te bedenken dat het over paar uur wel komt.

Het duurt bij mij soms ook even voordat het komt. En daarnaast vind ik het wel lekker. Ff rustig poepen, forum bijlezen

Dit gesprek :rofl:

2 likes

Het komt gewoon heel langzaam ofzo. dus 37471 keer persen en in delen :sob:
Ik eet ook gewoon goed, ben hier denk gewoon mee verdoemd

Ik poep de laatste tijd slecht, maar nu je dit zegt weet ik de oorzaak. Ik at altijd havermout met een eetlepel lijnzaad als ontbijt maar mijn lijnzaad is op en ik had geen zin om nieuwe te kopen.

4 likes

Haha ja die geluiden denk ik ook wel eens van oeps, maar vraag me dan ook weer af hoeveel je daar echt van hoort in een omgeving waar veel leefgeluiden zijn van tv/radio/pratende mensen etc

Ja in dit hotelscenario was het 's ochtends en muisstil :joy_cat:

Inderdaad in etappes. Denk je klaar te zijn, komt de volgende lading. Vind het heerlijk, is echt mijn rust momentje :heart:

door khd arm te eten heb ik soms nog wel eens dagen dat het niet echt wilt lukken. dan neem ik Psylliumvezels en dan een paar uur later kan ik weer opgelucht verder met het leven

Heb een keer anderhalve week niet gepoept door medicatie. Wat een hel. Ook nog van die zakjes movicolon geprobeerd (van dat poeder dat je in water moet oplossen), hielp niet maar ik was wel de hele dag aan het ruften :see_no_evil: Wel ontlading (hehe) toen het na laxeerpillen wel lukte!

Ik ben soms best dankbaar dat ik lactose intolerant ben. Op de momenten dat ik verstopt ben, eet ik gewoon iets als ijs of paaseitjes om het door te laten lopen :thumbsup:

10 likes

Heb je het niet koud aankomende dagen :sweat_smile:

Nou die geluiden vind ik dus ook het ergst! En als ik dus naar de indeling van m’n eigen appartement kijk; mijn wc zit wel in de gang, maar als je vanuit de woonkamer loopt is het direct de eerste deur links. Dus mijn muur waar de klok op hangt, is tevens de muur van de wc. Soms hoor je het al als mensen plassen, dus als je moet poepen met geluid (ik eigenlijk altijd wel? :joy:) ja dan zou je dat ook horen.

Ken dus ook iemand waarbij de wc in de badkamer zit, maar daar zit die weer direct aan de slaapkamer? Ook kut! En bij een vriendin zit de wc dus in de gang, maar achteraan en weer in het midden van woonkamer en slaapkamer. Dat is perfect, en als ik ergens anders moet is daar de enige buiten m’n eigen huis waar ik kan / durf.