Jaa heerlijk. N hard stukje met een grote zachte sliert!
Ooit gehad, maar dan met een donkere sliert bloed (heb er zelfs een foto van). Heerlijk. Had ik maar elke dag zoân sliert.
heb vandaag al 4x gepoept dus heb echt een schrale anus nu. wel lekker leeg gevoel
En daarna meteen een ontstopper bestellen
Er staan ook wel tips op internet over hoe je een vacuĂŒm situatie zoals met een ontstopper kan creĂ«ren, zonder een ontstopper!
Emmer water bij gooien! Heb ik hier ooit eens gelezen
Haha, ja dit is wel het snelste! Zo loste ik het vaak op toen ik nog toiletgebouwen schoonmaakte.
Ik moet meteen denken aan dat programma op Discovery channel, dirtiest jobs oid
Je zal wel een sterke maag hebben gecreëerd met dat werk, of niet
Okay gore gedachte maar het lijkt me best een chill gevoel om een drol door te snijden
Ik dacht toen ik begon met lezen dat die drol nog in je zat. Schrok heel erg toen je die zak om je arm wilde doen
Wat een avontuur weer! Ik zie het ook gewoon voor me Had laatst ook een megadrol die ik niet wegkreeg en d.m.v. een boterhamzakje om mân hand heb aangeduwd.
Ik moet gewoon kokhalzen van het verhaal, stel je voor wat er was gebeurd als Ăk Barry had moeten onthoofden
Ha, nou dat valt ook wel weer mee hoor, maar je kwam inderdaad wel eens vieze dingen tegen. Gebruikte tampons open en bloot in zicht, mannen die de prullenbakjes als urinoir gebruikt hadden. Verstand op nul, en schoonmaken was het. Scheelde ook dat ik die taak maar eens in de vier dagen had, en mijn collegaâs het ook allemaal deden.
ulwch ik heb een keer in mân oude studentenhuis dat de wc echt verstopt was⊠dus je spoelde door en er kwam meer water bij.
toen ging ik ook een vuilniszak om mân arm doen en zo diep mogelijk met mân hand erin om te obstructie te verhelpen en eeeeeww dat is echt het vieste wat ik ooit gedaan heb.
ik zal geen details vertellen. uiteindelijk was het niet opgelost door mijn actie en moest de loodgieter komen en die had net voorbij hetgene waar je met je hand bij kan de toiletblokhouder gevonden met een opstopping van o.a. wc papier ervoor.
volgende keer bel ik gelijk een loodgieter dan maar betalen hoor
Buisje van mijn zoontje is er na 2 jaar uitgevallen, ik dacht huh wat zie ik nou in zân oor
Excuses voor de droge handen.
Wat grappig zeg, nog nooit gehoord dat iemand zoân buisje had teruggevonden.
Je weet in welk topic je zit hĂš? Details zijn hier belangrijk!
Ja en daarna terugleggen in je keukenkastje en morgen weer gebruiken voor de soep
Stond mn zoontje te verschonen en toen poepte ik gewoon in mijn broek?!? Echt bizar, had er geen controle over. Was diarree, denk door de Turkse pizza gisteren (van de laaaaidel)
tip tegen opstandige drollen: ga naar buiten en zoek een tak waarmee je in de drol kan prikken en hem fijn kan prikken. Leg alvast een dubbele vuilniszak klaar naast de pot en gooi daarna de tak daar in. Zak dichtknopen en zo snel mogelijk lozen.
Groetjes van Tante Pollewop en de nauwe afvoer op de badkamer in haar ouderlijk huis.