Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik ging toch nog maar even een keer kijken naar de blaar op m’n kleine teen en het is eigenlijk nog groter dan ik dacht. Heb al twee dagen blaar pleisters er op gehad maar boven in, waar ik er last van heb, lijkt het niet te helpen. Moet ik hem zo laten of open halen?

1 like

Je moet een blaarpleister erop laten zitten tot hij eraf valt. Dat gebeurt vaak pas na dagen. Ik kan niet uit je verhaal halen of je dat hebt gedaan.

Jep heb hem er op laten zitten tot het los liet. Heb ook nog nieuwe blaarpleisters besteld die hopelijk meer op maat zijn, moest de medium echt drie keer knippen ofzo voordat ik hem een beetje op maat had.

Ik prik blaren altijd open met een naald en dan een gewone pleister. Dan is het na een dag (of 2) weer helemaal weg.

2 likes

Zo heerlijk als je denkt een klein snotje uit je neus te halen, maar er een super groot “stuk” achteraan komt. Mn neus voelt dan zo leeg en dan besef ik opeens hoe dicht mn neus zat.

38 likes

ja voorals je m eruit voelt glijden.
ik heb dit tegenwoordig bijna elke ochtend in de douche. heerlijk

2 likes

Jaa heerlijk. N hard stukje met een grote zachte sliert!

1 like

Ooit gehad, maar dan met een donkere sliert bloed (heb er zelfs een foto van). Heerlijk. Had ik maar elke dag zo’n sliert.

4 likes

heb vandaag al 4x gepoept dus heb echt een schrale anus nu. wel lekker leeg gevoel :ok_hand:t2:

5 likes

En daarna meteen een ontstopper bestellen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Er staan ook wel tips op internet over hoe je een vacuüm situatie zoals met een ontstopper kan creëren, zonder een ontstopper!

1 like

Emmer water bij gooien! Heb ik hier ooit eens gelezen

1 like

Haha, ja dit is wel het snelste! Zo loste ik het vaak op toen ik nog toiletgebouwen schoonmaakte.

4 likes

Ik moet meteen denken aan dat programma op Discovery channel, dirtiest jobs oid
Je zal wel een sterke maag hebben gecreëerd met dat werk, of niet :grin:

Okay gore gedachte maar het lijkt me best een chill gevoel om een drol door te snijden

14 likes

Oh @Ovenschaal dat oude mes doet me denken aan the poop knife op reddit:

9 likes

Ik dacht toen ik begon met lezen dat die drol nog in je zat. Schrok heel erg toen je die zak om je arm wilde doen :sweat_smile:

8 likes

Wat een avontuur weer! Ik zie het ook gewoon voor me :rofl: Had laatst ook een megadrol die ik niet wegkreeg en d.m.v. een boterhamzakje om m’n hand heb aangeduwd.

1 like

Ik moet gewoon kokhalzen van het verhaal, stel je voor wat er was gebeurd als ík Barry had moeten onthoofden :joy::face_vomiting:

1 like

Ha, nou dat valt ook wel weer mee hoor, maar je kwam inderdaad wel eens vieze dingen tegen. Gebruikte tampons open en bloot in zicht, mannen die de prullenbakjes als urinoir gebruikt hadden. Verstand op nul, en schoonmaken was het. Scheelde ook dat ik die taak maar eens in de vier dagen had, en mijn collega’s het ook allemaal deden.

ulwch ik heb een keer in m’n oude studentenhuis dat de wc echt verstopt was… dus je spoelde door en er kwam meer water bij.
toen ging ik ook een vuilniszak om m’n arm doen en zo diep mogelijk met m’n hand erin om te obstructie te verhelpen en eeeeeww dat is echt het vieste wat ik ooit gedaan heb.
ik zal geen details vertellen. uiteindelijk was het niet opgelost door mijn actie en moest de loodgieter komen en die had net voorbij hetgene waar je met je hand bij kan de toiletblokhouder gevonden met een opstopping van o.a. wc papier ervoor.
volgende keer bel ik gelijk een loodgieter dan maar betalen hoor

3 likes