Buisje van mijn zoontje is er na 2 jaar uitgevallen, ik dacht huh wat zie ik nou in z’n oor
Excuses voor de droge handen.
Buisje van mijn zoontje is er na 2 jaar uitgevallen, ik dacht huh wat zie ik nou in z’n oor
Excuses voor de droge handen.
Wat grappig zeg, nog nooit gehoord dat iemand zo’n buisje had teruggevonden.
Je weet in welk topic je zit hè? Details zijn hier belangrijk!
Ja en daarna terugleggen in je keukenkastje en morgen weer gebruiken voor de soep
Stond mn zoontje te verschonen en toen poepte ik gewoon in mijn broek?!? Echt bizar, had er geen controle over. Was diarree, denk door de Turkse pizza gisteren (van de laaaaidel)
tip tegen opstandige drollen: ga naar buiten en zoek een tak waarmee je in de drol kan prikken en hem fijn kan prikken. Leg alvast een dubbele vuilniszak klaar naast de pot en gooi daarna de tak daar in. Zak dichtknopen en zo snel mogelijk lozen.
Groetjes van Tante Pollewop en de nauwe afvoer op de badkamer in haar ouderlijk huis.
Heb gister een naanbrood met o.a halloumi gegeten, maar is het normaal dat je dan de hele tijd vieze scheetjes laat? Echt, het houd niet op.
Ik las ‘ga naar buiten en zoek…’ en ik dacht even dat daarna het advies kwam om in een plaatselijk bloemenperkje te poepen voortaan.
Heb sinds een week opeens een ronde vlek met pukkels op mijn voorhoofd?
Geen idee waar dit vandaan komt, want normaal heb ik ze daar nooit.
Het is haast een acne achtige vlek en er komen 2 forumwaardige pukkels tussen.
Mooie gele onderlaag en ze vormen alle 2 echt een bultje.
Niet Larry-waardig, maar voor mijn doen heel groot.
Iemand tips voor deze puisten?
(nee serieus ik heb dit al 12 jaar niet meer gehad en ik heb er aan gekrabd en nu wordt het alleen maar erger en vooral pijnlijker)
Blarenpleister erop plakken? Kan volgens mij wel pas als ze aardig en rijp zijn.
Aaaauw zo naar. Ik had dat met een scheermesje (vraag me niet hoe, heel klunzig). Als dat laatste stukje uitgroeit doet t vooral zeer
Wilde even voorzichtig voelen of ik een puist die nog niet rijp was toch al kon uitduwen. Grootste splash ever heerlijk zo onverwachts, hele spiegel vol
Als iemand deze zak ooit vindt lijkt het net of je je hebt proberen te ontdoen van een moordwapen.
Het valt gelukkig wel mee hoe pijnlijk, het pikt wat maar voel er verder niet zo veel aan. Ik weet niet zeker hoe diep, moeilijk te zien door de nagel. Maar ik denk dat het wel meevalt, in het begin bloedde het hard, maar dat mindere ook relatief snel.
Scheten laten met buikgriep(?) is niet slim. Gelukkig ben ik thuis.
Geen idee of ik buikgriep heb hoor maar maandagavond gekotst, dinsdagochtend gekotst en mijn buik/darmen maken echt al 2 dagen rare geluiden en weinig eetlust. Eetlust lijkt wel weer terug te komen trouwens. Ik trek zelf gewoon de conclusie dat ik buikgriep heb.
Same! Ook eens met mn scheermesje in mn nagel geschoren. Had echt een winkelhaak tot in het vlees midden op de nagelplaat. Met haren wassen kwam er dan soms een haar in en dat deed zoooo’n pijn (en voelde ook gewoon super smerig)
Ja! Precies dat Zo naar
waarom voel ik deze post
Mijn vriend vertelde me gisteren dat ik ergens in het begin van onze relatie eens in mijn slaap een scheet had gelaten en er toen een klein beetje poep was uitgekomen. Hij heeft het afgeveegd en doorgespoeld. Ik weet niet of ik me moet schamen of een beetje vertederd voelen ik had het liever niet geweten!
Also, ik ben zooooo farty de laatste tijd man man man. Ik heb soms random zo’n paar dagen dat er maar eindeloos scheten uit me komen, sommige ook echt zo lang en vanuit de diepten van mijn darmen. Vraag me echt af wat de reden is. Het is niet pms (want ja dan ben ik ook enorm farty). Dat wordt weer een leuke nacht voor mijn vriend