Doe je vriend een lol en trek ondergoed aan, dan wordt je poep opgevangen en hoeft hij het niet weer weg te vegen
Hahahaha ik ga stuk.
De scheten van onze puppy zijn echt niet te harden, kots elke keer een beetje in m’n hart. Ze lijkt echt op haar moeder.
Hahahahaha zo herkenbaar dit, mijn ex vond ook alles vies en kon er echt niet tegen als ik zei dat ik had gepoept of ongesteld was, Omg toen ik vertelde dat ik een cup gebruik ipv tampons en dat je dan alles kunt zien hahahahaha zijn hoofd. Hoop echt dat ik met mijn volgende partner lekker over poep en plas kan praten hoor.
Ik had afgelopen week eczeem op mijn gezicht. Mijn huid is inmiddels hersteld gelukkig, maar de ruwe plekjes zitten er nog. Die ben ik er nu soort van af aan het schrapen. Nu zit ik onder de huidschilfers
Weleda Skin Food erop smeren!
Daar ben ik allergisch voor
Dus, ik ging net voorzichtig man een knuffel geven, laat ik een boertje (dat is van het gas wat ze in je buik doen bij de operatie, moet eruit) maar zit er dus gewoon mijn hele mok thee ongeveer bij die boer, zo over zijn shirt
en nu voel ik me gelijk weer beroerder dan daarvoor.
Ieuww! Ik heb net een amandelsteentje doorgeslikt. Ik was vandaag en afgelopen dagen al aan het kijken in mijn mond of ik er één zag. Ik zag het niet direct, maar bleef toch elke dag kijken. En vandaag tijdens gesprek met mijn vriend voel ik het zo in mijn keel. Gatver…
Das zeker waar! Haha dat had ik vorige keer xD. Maar nu vond ik het idee zo vies dat ik het stinksteentje had doorgeslikt. Ik wist nu welke geur eraan zat. En het bleef ook hangen
Omg ineens herinner ik me dat ik over een amandelsteentje heb gedroomd een paar dagen geleden nog nooit zo’n ding gehad voor zover ik weet (geen amandelen meer) en had er ook nooit over gehoord, dus well played TMI topic.
Het is bijna fascinerend hoe vies zo’n klein steentje ruikt.
Is dat je geen amandelen hebt anders had je sowieso morgen een steentje in je mond
Zo gebeurde het bij namelijk ook. Las erover op het forum. En iemand zei ook “ik heb dit nooit gehad, hoop niet dat ik het nu jinx”. En toen dacht ik in bed… maar dadelijk gebeurt het bij mij!! En volgende dag had ik mijn eerste stinksteentje
Ik ook!! Ben nu bijna boos gewoon omdat ze zijn verwijderd.
Nu ben ik benieuwd… Vraag me met zulke luchtjes ook echt af wat zo’n parfumeur (?) inspireert om zo’n geur te maken. Misschien vindt hij of zij het dan ruiken naar jasmijn oid.
Haha omg dit had ik ook. Ik las erover in dit topic en een week later had ik een steentje. Daarna heb ik direct een kit (met handige dingetjes erin) besteld bij bol om hem te kunnen verwijderen, haha. Het lukte echt niet met m’n vinger of een wattenstaafje maar dat apparaatje was echt zo handig, het is een soort plastic staafje met een lampje erin. Bij de eerste pogingen om hem te verwijderen moest ik aldoor kokhalzen maar gelukkig kreeg ik hem mede door dat lampje snel weg. Ik voelde hem ook echt zitten en het was een super kut idee dat ik uit m’n mond rook.
Vloek van de amandelensteentjes op dit forum haha. Zo profi met je kit! Ik moet al kokhalzen als ik mijn tong schrap haha dus weet niet of het iets voor mij is. Al zou ik het wel willen. Ik staan nu steeds heel raar voor de spiegel en dan met de zaklamp van mn mobiel naar binnen te schijnen . Zo lampje lijkt mij dan wel echt handig haha. Wie weet bestel ik het nog
Oehh ik werd wakker met een puistje met witte kop denk dat het beter is als ik hem uitknijpen na het douchen, maar kan ik zo lang wachten
Ik heb gister turkse pizza met veel knoflooksaus gegeten en zit nu op de doos en mn schijt ruikt gewoon naar knoflooksaus
Dit klinkt alsof je op de pizzadoos aan het schijten bent maar doos kan zeker ook wc betekenen?