Valt mee, zie meer op tegen hechting als dat moet bleh
Mmmh lip geneest volgens mij aardig vanzelf. Succes
Door teveel wandelen en schaatsen zijn mijn voeten kapotgegaan en dat had ik niet door. Dus nu heb ik door het huis gestempeld met bloedvlekjes.
Pfoeh! Is het nu gehecht?
Ja twee hechtingen, zonder verdoving. En mn vriend mocht niet mee om te supporten. Maar uiteindelijk viel het mee en voelt t nu veel beter. Sprong telkens weer open namelijk.
Aaaah klinkt pijnlijk! Hoop dat het mooi geneest. Vast wel, je lippen genezen super snel toch?
Jeeeeetje heftig! Hopelijk geneest het mooi en snel. Beterschap!
Ben je gevallen op je schaats of tijdens het schaatsen? Echt heel rot voor je…
Tijdens! Kwam in een scheur met een schaats, toen viel ik en klapte met mn mond op het ijs.
Bedankt! Hopelijk geneest het mooi.
Oh wat naar. Zo te zien heb je gelukkig geen blauw gezicht. Hopelijk geneest het snel!
Ik heb al een aantal weken last van constipatie. Normaal moet ik elke dag en nu om de 3 dagen en komt er minder dan normaal. Ik heb echt zo’n zin in dat lege gevoel na een goede poepsessie
Haha lief, dankjewel.
ohno, mn lippen zijn gortdroog en mijn mondhoek begint te jeuken. Hopelijk blijft de gore korst weg
Mijn handen zijn zo droog, en dan voornamelijk mijn duim. Ik heb er al van alles opgesmeerd (drie verschillende hand crèmes, vaseline, sudocreme, uierzalf) ik ben echt een beetje radeloos… Het is echt pijnlijk. Ook met bewegen etc. Af en toe gaat het ook open en komt er wat doorzichtig vocht uit. Moet ik er anders een vet gaasje op doen en het dan verbinden?
Wow dit verhaal fascineert me en roept tegelijkertijd walging bij de me op.
Heb je al Lanette crème geprobeerd? Dat is fijn voor ruwe handen, wordt ook gebruikt bij eczeem. Ik koop het bij de apotheek.
Hahahaha wij noemden het ook eieren leggen
Jaa… helpt helaas ook niks. Ik bel morgen naar de huisarts. Toch bedankt voor het meedenken!
Ik vond dit ook zo interessant toen. Kon me er echt op verheugen om te douchen ‘s ochtends en dan te plassen en dat te zien haha