Ah ik voelde al een tijd ‘iets’ in mijn keel zitten, maar zag geen amandelsteentjes en kon er niet goed bij met lampje/stokje ofzo. Vanmorgen onder de douche met mijn vinger een beetje mn amandel ‘gemasseerd’ en toen hoestte ik twee prachtexemplaren op. Dit wordt een goeie dag.
God dit doet me denken dat ik nog een stuk van de vliezen verloor 3 dagen na de bevalling. Echt buikkrampen en toen een soort weefsel met bloed in mn ondergoed. Ik dacht echt dat ik m’n ingewanden aan het verliezen was haha
Ah dat klinkt pijnlijk…
Is het vanwege de wondjes waar je last van had?
Hopelijk is de uitslag goed!
Fijn dat het probleem met de sneetjes beter gaat!
Dat is wel schrikken, hopelijk valt het mee.
Ik heb net zo’n grote drol doorgespoeld dat de pot volliep en vervolgens THANK GOD wel doorspoelde. Spoel ik nog een keer door voor de zekerheid, zie ik gewoon allemaal afgebrokkeld materiaal van de wc in de pot (onder water). Ben echt geschrokken. Heeft mijn drol nou gewoon de afvoer gemold bij het doorspoelen? Help
Ik denk dat het kalkdeeltjes zijn. Want drollen zijn zacht en schrapen echt geen glazuur van de pot af
Oke iets meer gerust haha, dus misschien was het dus iets goeds! moet zeggen dat ik hier net woon en de vorige bewoners in dik 2 jaar het afvoerputje niet schoongemaakt hebben dus het toilet vast ook niet
Nouuu… Zo voelt t bij mij in ieder geval niet hoor. Meer alsof ze weerhaken hebben.
Hahaha toen ik het typte bedacht ik me ook dat het soms niet zo voelt. Maar als je er in zou knijpen met je handen zullen ze toch zacht voelen denk ik
Ik vind het altijd zo lekker als er iets mee komt, maar dit is echt next level
Geen foto’s, want privacy. Maar ik moest vandaag op mijn werk een voetzenuw van iemand doormeten en ik ben er nu achter dat:
- Voetschimmel echt centimeters hoog kan groeien.
- Schimmel in een badje met water blijft dobberen aan de oppervlakte als een soort ranzige, pluizige variant van een ijsberg.
Ik had echt heel graag zonder deze nieuwe inzichten willen leven.
Ohhh ja en teennagels die niet plat zijn maar gewoon kubussen
Jullie gaan me haten want ik heb geen beeldmateriaal want gadver, wil dit topic eigenlijk ook niet lezen maar ik wil dit zo graag vertellen. Maarr ik heb best veel cystes op mijn hoofdhuid, meeste zitten er al jaren. Eentje, van al minimaal 5 jaar oud, werd de laatste weken ineens veel groter en roder en stak bijna boven mijn haar uit… today it popped en er kwam zooooveel shit uit en nu is ie weg. Het was fantastisch.
Wát kwam er uit?? Stonk het? Hoe voelde het? Heb je nu een gat in je hoofd?
Ik heb gewerkt in een magazijn van een kledingwinkel en mijn snot was toen altijd zwart van alle stof xD
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ging net tellen… ouderwetse tandenborstel hier en kom echt op dagelijkse poetsbeurt op 70sec ±
Ik weet niet of sarcastisch is?
En… zo wel… dan niet expres want al blij dat poll gelukt is… geen idee hoe ik dat anders doe of aanpas dus sorry.
Ik poets sonisch sinds kort en die stopt even na 30 seconden en na 4 cycles dus 2 minuten gaat ie gewoon uit