Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu vrij lui geworden ben met tandenpoetsen en het niet elke dag meer 2 keer doe als ik niet uit huis hoef (oeps), maar als ik het doe dan eigenlijk denk ik wel minimaal 3 minuten. Moet vaak opnieuw mijn tandenborstel aanzetten omdat ik het nog niet goed genoeg vind.
3 minuten? Wat een geduld!
Ging net mijn tandenpoetsen. En ik bleef in mijn keel staren toen ik klaar was. Ik heb soms zo vieze typisch amandelsteentjes smaak in mijn mond. Niet heel sterk, maar merk het toch. Dus toen dacht ik laat ik mijn vinger drukken op een amandel. En toen kwamen er hele kleine en één grote amandelsteentjes uit . Wel heel blij dat ik daar nu van af ben. En ik vond het heel knap dat ik gewoon niet moest kokhalzen xD. Dus schouderklopje voor mezelf
Een vette substantie, leek op hele dikke pus maar meer lichtgeel, en bloed. Ik heb het niet geroken dus dat weet ik niet en nu zit er geen gat, gewoon weer hoofdhuid
Deed het pijn? Heelt het nu mooi? Heb je nu een kale plek?
Hahaha deze vragen love it. Nee het uitknijpen zelf deed geen pijn, daarna was het plekje wel wat gevoelig maar dat is nu zo goed als weg. Geen kale plekken en heelt prima
Toch wel 5 min ofzo?
Ik ook wel tussen de 4 en 5 minuten.
Nu ik weet dat je elke tand in verschillende delen moet poetsen en dat voor 2-3 seconden per deel, kan het gewoon niet sneller.
En dan ook nog met een tandenstoker.
Ben echt 10 minuten bezig met mijn tanden elke avond.
Door jullie heb ik gisteren extra lang m’n tanden gepoetst.
Gvd een geen foto
Ja sorry!! Haha moest er wel aandenken, maar had mobiel niet mee . Ging ook vrij impulsief. En het was half 1 's nachts dus wilde niemand wakker maken (trap op trap af)
Maar leer ervan. Volgende x gaat mijn mobiel mee als ik naar de badkamer gaat. Je weet maar nooit of er weer zo stinksteentje uit mijn mond komt vallen
Ik ben echt ZO jaloers want heb geen amandelen meer. Door dit forum kijk ik soms in de mond van mn man maar ook nog geen schatten gevonden
En dan deel ik ook nogeens een foto! Snap je pijn nu. Zal speciaal voor jou elke stinksteentje gaan vastleggen. Als ik mijn amandelen kon geven had ik dat gedaan
Je hebt ook nog een tongamandel, maar geen idee of daar steentjes in kunnen zitten. Ik heb ook weleens gehoord dat amandelen terug kunnen groeien als ze niet goed verwijderd zijn
Haha ik nu ook. Voelde me opeens vet onverzorgd. Terwijl ik dat na mijn idee echt niet ben. Eerder tikkeltje door geslagen in smetvrees etc ook in uiterlijke verzorging.
He verdorie, mn hechtingen zijn verwijderd. Had een foto willen maken, helaas vergeten. Blame it on my nachtdienst brein.
Hoe ziet de wond/litteken eruit? Geneest het mooi?
Je ziet vrijwel niks, alleen als je het weet! Wel zit er onderhuids een dik litteken waardoor bijv. drinken lastig is. En een doof gevoel. Maar verder wel goed genezen gelukkig
Oke, ik lurk altijd al mn hele leven alles. Zodoende ook dit topic en is dit mn favorietje, want alles is zo heerlijk goor. Maar voor het eerst in mn leven ga ik ergens een comment plaatsen, want… IK HEB EEN MINI LARRY. Ik kreeg gister echt pijn aan mn ooglid, toen dacht ik al, omg misschien krijg ik wel een Larry. En ja hoor, daar zat ie toen ik vannochtend in de spiegel keek.
Ik heb alleen nog geen naam.
Oooeeeeh wel updaten he!