Het TMI topic #2 (Deel 1)

Meh… ik heb best wel pijn down under.

Ik heb het idee dat het door mijn menstruatie cup tuutje komt die er misschien iets te ver uitsteekt in combinatie met een wandeling van 12 km. Het is nu dag 2 en kan niet eens lopen of een strakke broek aan want t doet zoo ontzettend zeer.
Het jeukt en bij het plassen brand het en afvegen is helemaal een hel.
Heb voor de zekerheid iets besteld voor een schimmel infectie maar het ruikt niet en heb geen rare afscheiding.

De boel is ook behoorlijk opgezwollen. En heb er net maar een vochtinbrengende creme op gesmeerd in de hoop dat t wat soepeltjes blijft

Ik slaap naakt dus dan komt wel goed. Vanacht wijdbeens geslapen maar helaas niet geholpen

Ik kwam net per ongeluk met mijn vinger in mijn nagel terecht (haat ik) en ik voelde opeens iets hards?? Dacht eerst dat het chips was maar het bleek een stukje half zacht/half harde pus te zijn. Waarom heb ik dat opeens

1 like

Morgen is D-day en gaat m’n halve nagel eraf. Ben er echt aan toen want m’n teen is pusserig en rood en doet bij elke stap pijn.

9 likes

Bedoel je misschien je navel?

Ooh. Ja :upside_down_face:. De vermoeidheid eist zijn tol :sweat_smile:

Bij mij ook want ik las je bericht 3 x voordat ik kon denken wat je nou bedoelde haha

Oh ik wil hier echt aan pulken en links van je nagel drukken

Oei dat ziet er pijnlijk uit, succes morgen!

Ooooh je leven wordt zoveel beter na morgen! Ik had echt zo spijt dat ik maanden heb doorgelopen hiermee. Een weekje verband erop en daarna nergens meer last van!

Omg zo vervelend pijnlijk. Dus heb dr inmiddels als uitgeknepen tussen twee wattenstaafjes. Kwam pus uit en wondvocht en nu zit er een korstje maar doet t geen pijn meer gelukkig.

23 likes

Waar komen al die Larry’s opeens vandaan? Ik heb er deze maand twee gehad en zelfs eentje onder mijn oog, op m’n waterlijn zeg maar.

Tekort aan vitamine D! Althans, dat was bij mijne de reden volgens de oogarts.

2 likes

Ik voel plaatsvervangende opluchting haha.

1 like

Het is de tweede keer jammer genoeg, hopelijk werkt het deze keer wel en blijft het weg.

Oei, dat zou best eens kunnen! Ik ga maar weer eens op zoek naar mijn tabletjes. Bedankt!

Hoe is het gegaan? Ziet er pijnlijk uit!

Het is uitgesteld naar vrijdag omdat het kind van m’n huisarts ziek is

Ik krijg altijd een monster puist op mijn kin de week voordat ik ongesteld wordt, ik vind die van deze maand er echt fascinerend uitzien

51 likes

Ik heb dit ook iedere keer en deze zijn zoooo irritant. Ik maak het ook altijd alleen maar erger omdat ik er niet van af kan blijven en ze poppen vaak echt teleurstellend

1 like