3 in 1?
Op dit moment 4 zelfs, en meestal worden ze daarna een geheel die ik kan poppen
Trofee van het ongelukje met groente afgieten. Het kriebelt en door het genezen velletjes.
Zo eentje had ik ook deze week! Echt een soort heksenkring van pusbultjes. Heb helaas geen foto gemaakt.
Waaaaauw lof it dat je foto’s hebt!!! Lijkt me zo lekker om dit te moeten doen (niet ondergaan), lekker snijden. Valt de pijn mee?
Is nog verdoofd dus voelt nog alsof m’n voet slaapt. Ze verbaasde zich dat ik aan het meekijken was en vroeg of ik foto’s mocht maken
Oh dat is echt een flink stuk nagel! Groeit het hierna weer normaal aan op dat stuk?
Ik heb mijn kat geprobeerd te bevrijden uit een gevecht met de buurtkat. Tip: doe dit niet door hem op te tillen. Inmiddels loopt die blauwe plek ook over mijn vingers heen.
Het groeit vaak smaller weer terug dan de originele nagel, dit omdat ze de wortel van de nagel ook verwijderen op dat stuk.
Sodeju, is jouw kat een bergleeuw?
Oo heerlijk.
Ik heb nog gruwelijke foto’s van dat ik aan mijn pols werd geopereerd.
Ook met een schaar onder mijn pees enzo.
Was een vette ervaring maar de aanleiding minder
Mensenkinderen ik heb hele weken doorgebracht op de operatiekamer tijdens mijn opleiding maar HELL NO dat ik ooit operatie aan mezelf zou willen zien.
Bij Sanquin kijk ik al weg bij die bigass naald die ze daar gebruiken.
Ik vond het geluid van het doorknippen van de peesschede meer nasty dan het zien van de pees.
Dat geluid, brrrr
Hij was echt woest, dus het was vooral mijn eigen fout. Hij heeft een bloedvat geraakt onder die kras. Dat maakt dat ik voorlopig een blauwe hand heb. Ik kom alleen niet meer weg met ‘hij doet niets’ als iemand ‘m wil aaien.
Auw!
Ik laat ze ook altijd lekker vechten hoor. Doen ze zelf.
Eindelijk laxeermiddel gehaald, lekker kakken binnenkort!!! Finally!!!
Zo was de chirurg bij erg verbaasd dat ik heel enthousiast was toen ie vroeg of ik m’n zenuw wilde zien. Hell yeah dat ik dat wilde, hoe vaak krijg je die kans?!
Kon alleen geen foto maken, mn telefoon mocht niet mee
Ja ik vroeg mijn moeder toen ze terugkwam van de tandarts - laten weghalen van haar implantaat:
“Je hebt de tand toch wel meegenomen voor me?!”
Zij; “nee de tandarts vroeg nog wil je dat, maar wie wil dat nou?”
Ik dus…
Fml echt waar. Ik nam gisterenavond dus 2 laxeerpilletjes (Dulcolax), kon doorheen de nacht al wat voelen bewegen en kleine beetjes uitpoepen/-scheten en nu werd ik net (ja, ik ben heel laat op) wakker van de krampen. Zit helemaal te kermen van de pijn en te zweten maar het wilt er gewoon niet uitkomen? Ik voel alles rommelen en bewegen, maar het is alsof het niet langs de laatste deur kan en dat mijn anus te schraal/te bang is voor wat er komt Moet ik gewoon nog wat wachten? Of nog een pilletje nemen?