Beetje vaseline smeren kan helpen?
Hmm bij mij werkt dat juist altijd als een tierelier. Misschien nog even veel drinken? Dat helpt soms ook om de boel nog wat op gang te brengen.
Nog een pilletje innemen zou ik nu nog niet doen.
Mocht het straks nog steeds niet lukken, dan kan je iemand anders naar de apotheek of drogist sturen voor laxeerspulletje dat je vanaf de onderkant inbrengt om de ontlasting zacht te maken. Dan kan het er nog wat makkelijker uit.
@Scorpiovibes @appa Thanks! Ik ga nog even wat drinken en ijsberen en dan nog eens proberen met wat vaseline/glijmiddel
Ja of sap met paar druppels olijfolie
Of zitten op de wc en schommelen van voor naar achter!!
Of in een squat gaan zitten met je voeten op de wc bril
Niet meer nemen dan gaan je darmen naar de klote en de blokkade blijft aanwezig
Ja squatten enzo doe ik al! Oké, de situatie is letterlijk net ontploft (in de pot gelukkig), wat een opluchting! Maar heb het gevoel dat er nog zit, komt het meestal in 1x eruit of verschillende?
Het kan nog komen. Geef je lichaam de tijd op de natuurlijke manier, dus loop rond en beweeg wat. Niet meer laxeerpillen in elk geval. Waarschijnlijk komt de rest met een uurtje ook wel.
Het volle gevoel kan je wel houden door laxeerpillen trouwens omdat die water vasthouden. Dat zal dan morgen wel weg moeten zijn.
Neeee ik vond oogoperaties echt het ergst om aan te zien
Waarom is dat een vraag? Je zit in het TMI topic dus gewoon plaatsen!!
Oooh oké, ze hadden me in de apotheek Dulcolax of ‘een lavement’ voorgesteld en dat klonk zo intimiderend, maar het is dus gewoon een klein tubetje? Weet ik weer voor volgende x!
Voel me wel best brak, ben net opnieuw in slaap gevallen en ik voel het nog rommelen maar geen aandrang.
Wat vreselijk ik heb ook een keer zooo’n enorme pijn gekregen van laxeerpillen letterlijk liggen janken op de grond. Snap niet waarom dat zo’n pijn moet doen. Sterkte, hoop dat je er snel vanaf bent!
Oeef, dat ziet er zo pijnlijk uit! Heeft het lang geduurd voordat het genezen was?
Nee, denk iets meer dan een week ofzo? Wel lang nog met littekens gelopen.
@Ovenschaal op het moment dat mijn hand in de fik stond niet en met het koelen enzo ook niet per se. Maar toen ik later in de auto naar het ziekenhuis moest kwam “alle brand eruit” en dat deed wel echt flink pijn. Me arm werd ook helemaal heet en tintelend enzo.
Woah wat naar maar ook intrigerend om te zien haha. Hoe gaan zulke blaren weg, gaat dat dan vanzelf open ofzo? Lijkt me zo pijnlijk als je dan ergens tegenaan stoot met je hand iehh
Update over mijn constipatie: ik ben sinds deze middag 1x niet meer kunnen gaan maar ik voel me nog steeds opgeblazen en ik kan ook niet echt eten hierdoor… Wat een ellende
Wow dit ziet er echt heel pijnlijk uit! Hoe vatte je hand vlam dan?
Ik woon net drie dagen in mijn nieuwe huis en ik ben meteen de toiletpot aan het inwijden. Heb gisteren iets gegeten wat niet helemaal in de haak was en nu heb ik voor het eerst in mij m’n leven voedselvergiftiging. Het kwam er aan beide kanten tegelijk uit, inclusief uit mijn neus. Hoop dat het nu gedaan is met de pret. Heb nog nooit uit m’n bips geplast, dat was ook een nieuwe ervaring.
Ik ontdek net pas dit topic en ik zie dat er ook wonden gedeeld worden en ik heb echt vaak rare verwondingen en blauwe plekken etc. Dus die wilde ik met terugwerkende kracht nog even delen als het mag!
Ik ben heel erg allergisch voor muggen
Blauwe plek van toen ik op met kont viel met telefoon in mijn broekzak. Vooral waar de popsocket zat deed het pijn! Telefoon was voor én achter gebarsten!
Enkel verrekt en waarschijnlijk gescheurde enkelbanden. Kon heel lang niet lopen en die was eerst helemaal dik toen krijg ik een grote blauwe(groene?) plek.
Ik kan nog wel even doorgaan maar dit waren de highlights!
Goeie binnenkomer haha
Die blauwe plek is echt sick!
Jaa, bij mij “scheurden” ze ineens en daarna droogde ze in. Die blaren zijn helemaal gevoelloos maar het is wel een beetje eng haha.
@Berlin We hadden toen van die steengrillen en daar onder ging dan een bakje met spiritus die je aanstak. Mijn collega had niet gezien dat er nog een vlammetje in zat en spoot er toen spiritus bij en toen kwam er een steekvlam uit. Dus nooit ruziën naast vuur want dan gebeuren er ongelukken😅. Was wel heel zielig want het hele restaurant zat toen vol dus er waren ook kinderen die het gezien hadden dus kreeg heel wat mailtjes over hoe het met me ging de week erna omdat die kinderen zo geschrokken waren.