Het TMI topic #2 (Deel 1)

Oeiii het klinkt echt heel pijnlijk allemaal en schrikken voor die kinderen, al zullen die in ieder geval nooit gaan spelen met vuur :wink:

1 like

In de zomer gebeurd maar nog steeds lichtjes zichtbaar: brandwonden dankzij een kabelbaan met een hoogteparcours, was voor de verjaardag van mijn nichtje maar ik heb de helft van de tijd bij de EHBO gezeten :+1:

Dit was een paar uur erna, van de echte blaren helaas geen foto.

18 likes

Wees welkom!! Halleluja

1 like

Wauw auch, hoe ziet het er nu uit?

Ik heb nu geen foto maar het lijkt nu een beetje op lichte pigmentvlekken. En soms jeuken ze ook ineens. Maar verder al lang geen last meer van :blush:

1 like

Oeh een blauwe plekken foto heb ik ook nog. Schijnbaar kan ik niet fatsoenlijk fietsen want dit is tijdens m’n werk gebeurd. Elke keer als ik moest afstappen remde ik het laatste stukje met m’n been

38 likes

Gelukkig langs je tattoo heen gegaan! Ziet er wel heel pijnlijk uit.

@punaise haahhaha je pose om die foto te nemen:’)

3 likes

Wat vervelend.

Ongevraagd advies maar ik zou bij bloed toch echt wel even de huisartsenpost bellen, al is het om jezelf even gerust te stellen

Leuk was het niet nee, maar uiteindelijk goed genezen. En geen Narsil, is een eigen design (heb op mijn andere arm een variant er van) :relaxed:

1 like

Zo zagen mijn benen er ook uit toen ik in de zomer een baantje had als postbezorger. Bij kwam het doordat ik met mijn been de fiets steeds tegenmoest houden, want de fiets was verzwaard door de fietstassen vol post.

Ik kreeg net een reclame (inclusief plaatje) met: doe dit tegen een slechte adem. Dus ik dacht: wat zie ik nou precies. Waren het amandelsteentjes!!!

Ik dacht dus trouwens eerst waar hebben jullie T over met die amandelsteentjes, tot iemand de smaak beschreef en ik opeens een hele levendige herinnering had aan de laatste keer dat ik er eentje ophoestte. Dus, blijkbaar heb ik ook last van amandelsteentjes.

Haha ja ik werk inderdaad ook als postbode :shushing_face: toevallig!

1 like

Had een fijne vriend op m’n rug:

Samenvatting

Don’t judge m’n backpiece trouwens, die wordt nog opgeknapt.

10 likes

Wat is die smaak precies dan?

Wou deze goudmijn met jullie delen: https://m.youtube.com/watch?v=39rHfrC6tkc

Het enige nadeel aan mijn geweldige skincare routine en obsessie is dat ik nu zelden nog verstopte poriën heb om uit te duwen :joy: en helaas is mijn vriend ook gezegend met een goeie huid.

10 likes

Ja die Vietnamese pimple poppers zijn echt next level!

1 like

10 miljoen views :scream:

1 like

Er komt maar geen einde aan het poppen en dit was alleen de neus😳

1 like

Over blauwe plekken gesproken, ik had er aantal jaren geleden ook 1 op mijn arm. We gingen boogschieten, het is denk ik wel duidelijk dat ik iets verkeerd heb gedaan. Had het op het moment zelf niet zo door maar dit was de volgende dag de binnenkant van mijn arm…

Was heel pijnlijk omdat ik me hier continu aan stootte en fietsen over bultjes ed was ook niet prettig. :sweat_smile:

15 likes

Aiii ik weet niet of dit je eerste keer boogschieten was? Want in dat geval heeft de instructeur niet goed op je houding gelet. Dit soort blauwe plekken ontstaan als je je arm te ver strekt. Dan kan de pees bij het loslaten tegen je arm slaan. Je hebt hier wel beschermers voor!

1 like