Het TMI topic #2 (Deel 1)

Oh my goooood ik zit hier zo van PAK DIE PAK DIE! Wat een pareltje

1 like

Ik heb ook foto’s van de keizersnede en mijn man liet de minst erge zien en dat vond ik al misselijkmakend. Was echt na het snijden en voor het eruit halen, dus ik zag zo’n laag vet zitten :face_vomiting: ik wil ze nog wel zien want fascinerend maar ik ben er nog niet klaar voor.
Ik vraag me wel af waarom ze die foto’s maken, is dat voor de verwerking?

1 like

Ja was met een familiedag! Denk dat de begeleider er ook niet zoveel verstand van had. En ik overstrek mijn armen vaak. Voelde wel wat tegen m’n arm slaan maar dit had ik niet voorzien :sweat_smile:

Vraag me wel altijd af… als je dit eruit haalt. Krijg je een (groot) gat in je huid. Dat vult zich dan toch weer direct.

2 likes

Je poriƫn kunnen krimpen als het wordt bijgehouden

Dat is echt een fabel, met een peeling oid kun je het optisch verbeteren maar kleiner zullen ze niet worden

1 like

Wel als het een erg grote mee-eter was. Dan is dat gewoon uitgerekt

Love dit, alleen stoorde ik me er wel aan dat ze tussendoor niet vaker de prulletjes van die vingers afhaalde. Is toch veel te onhygienisch/rommelig :sweat_smile:

5 likes

Jaaa en die pluisjes die van die tissue afkwamen? Haal het weg??

1 like

Ik had al een paar dagen een pijnlijk plekje op mijn schaamlip. Ik had al een paar keer mezelf onderzocht, natuurlijk gegoogled op de meest vreselijke dingen (waarvan ik wist dat het het niet kon zijn), met biafine lopen smeren want ik dacht misschien een klein sneetje of schaafwondje door het scheren.

Net dacht ik ok nog een onderzoek doen, met een spiegel met vergrootglas + zaklamp op mijn telefoon… en het waren 2 ingegroeide haren! Ik zag ze ineens zitten. Was ff pijnlijk om ze er uit te trekken maar wat een opluchting :partying_face:

28 likes

Ik had een ontstoken vinger/nagelriem de afgelopen 2 weken. Kijk ik net goed, kan ik opeens een hele laag huid van mijn vinger trekken!

16 likes

Ooh ik waardeer echt zo erg dat ik de huid en voeten van mijn vriend mag verzorgen. Lekker prutsen en poppen. Helaas doe ik blijkbaar iets goeds want de laatste tijd blijven de goede poppers weg :sweat_smile:

1 like

Ik was normaal nooit heftig ongesteld en met mijn spiraaltje uberhaupt nooit ongesteld. Nu is mijn spiraaltje eruit en ben ik altijd zooooo heftig ongesteld. Inclusief ongesteldheids kakken. Vandaag voor de 4e x :sleepy:

Na verstopte poriƫn en amandelstenen: navelstenen! https://www.iflscience.com/health-and-medicine/we-regret-to-inform-you-about-the-existence-of-navel-stones/

1 like

Misschien een hele domme vraag, maar kon je dit ook echt zien?

Ah super interessant! Leuk dat je mee mocht kijken en ik hoop dat het niks is!

1 like

Ik heb sinds 3 jaar last van eelt. Maar ook sinds een jaar van pijnlijke kloven… niet te doen.

5 likes

Ik had zondag een mesje gevonden om eelt mee weg te snijden/schrapen. Echt mega veel eraf gekregen en vandaag waagde ik me aan poging 2 omdat ik het zo satisfying vond. Eindstand, twee pleisters en een snee die niet wil stoppen met bloeden. Ik voelde het niet eens gebeuren. Linke soep dit, haha

7 likes

Ik kijk al zo lang mee op dit forum, maar nu eindelijk mijn eerste berichtje!

Ik heb een wrat op mijn voet laten aanstippen, en hoe het met de dag veranderde was echt fascinerend om te zien :sweat_smile:

Ohja en ik heb de eeltsokken van de action ook aangeschaft, dus dat gaan we van het weekend maar eens proberen!

54 likes

Ohmygod wat goor

7 likes