Het TMI topic #2 (Deel 1)

Wat chill dat het heeft gewerkt!! Ik snap je fascinatie helemaal hahaha
Ik heb dat vroeger ook eens laten doen, maar dat deed gewoon twee dagen pijn en daarna was het niet weg XD Uiteindelijk vanzelf weggegaan na een zomervakantie elke dag in de zee.

2 likes

Wat een goede binnenkomer!

1 like

Denk dat dit de beste eerste post van iemand is sinds tijden.

21 likes

Opzich vond ik het helemaal niet pijnlijk, alleen schoenen aandoen was wel echt een no go!!!

Dus ik heb voornamelijk op blote voeten en op van die zachte wollen sokken geleefd de afgelopen week haha

@Aardbeitje @Acquiesce @Quinoa
En wat een leuke reacties allemaal :grin:

2 likes

Ik zou wel met die eeltsokken wachten tot je wrat wat genezen is. (lijkt me pijnlijk en ook qua besmetting van de wrat)

2 likes

Ik heb een neus ingreep gehad, 4 weken geleden en heb sinds gisteren jeuk in m’n neus en een ontzettend ranzige geur in m’n neus. Dit kwam net uit mijn rechter neusgat vallen na een spoeling :smiley:
Zo groot als m’n duimnagel en heel viezig ruikend :sweat_smile:

44 likes

Wow is nu de vieze geur ook weg?

Had je ook tampons in je neus? Stinkt dat? Was laatst op YouTube beland bij video’s waar mensen zo’n plastic stuk uit hun neus halen na neusoperaties, denk ipv een tampon zo’n plastic ding, en ziet er zoooo fascinerend uit

Nee geen tampons erin gehad en helaas, de vieze geur is er nog steeds. Ik ben bang dat er nog meer troep in rond zwerft :laughing:

1 like

Ik had 2 neustampons ongeveer 24 uur lang en 't was verschrikkelijk. Maar die mag je er ook niet zelf uithalen volgens mij, bij mij werd 't iig door een verpleegkundige van de KNO.
Maar die dingen ruik je niet want je hele neus zit verstopt door die dingen

1 like

Ooh ja dit herinnert me aan m’n kindertijd! Als ik dan een wrat had ging m’n moeder met een naald die zwarte puntjes eruit halen, want dan ging die wrat weg. Dat gevoel haatte ik maar dat was zo vet om te zien.

Ik vond het leukste bij de dokter de wratten bevriezen en dan vroeg ik of ik mocht kijken :nerd_face: dan moest ik in zo’n onhandige positie zitten. Eerst vond de huisarts het raar, maar eigenlijk ook leuk. Had nog nooit zo’n wrattenfan meegemaakt als ik :joy:

Ooh die lange wattenstaaf met dat vriesspul :raised_hands:

4 likes

Ik heb geen tampon in mijn neus gehad maar wel een buisje van plastic (zodat ik kon ademen). Ook daar is flink wat snot/bloed/slijm achter blijven hangen. Zelf rook ik dat maar een heel klein beetje.

Oh my god ik had én tampons én zo’n stuk plastic in mijn neus, dat eruit laten halen was echt het naarste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik dacht dat ik oplosbare tampons kreeg maar de dag na de operatie moesten ze dus verwijderd worden en jezus, voelde alsof er prikkeldraad door beide neusgaten werd getrokken. En dat stuk plastic ging er na een week uit, wist ook niet dat dat er zat. Ging bijna out in die stoel joh, wat naar was dat :sob:. Leek wel of ze in m’n hersenen zaten te pielen, ding zat helemaal achterin m’n neus vast met hechtingen en het duurde LANG. Word alweer beroerd als ik er aan terugdenk. Ben nu wel blij met het resultaat maar dat was echt de pure hel.

@Saray ik had ook van die gore groen/rode brokken die eruit kwamen door het spoelen, zo fascinerend. Spoelden bij mij helaas direct het doucheputje in anders had ik ook zeker een foto gemaakt haha.

3 likes

Doet het pijn als ze het er uit trekken? Ik zou echt duizelig worden denk ik.

Ja! Bij mij wel. Vooral omdat ze met bloed vastgekoekt zaten, en het hele gebied nog pijnlijk was van de operatie

Ja al je snot en opgedroogd bloed en alles gaat daar aan vastzitten. Is net alsof ze je hersenen erbij uittrekken.

Mijn collega had hetzelfde en vond bevallen (heeft 4 kinderen) minder pijnlijk.

3 likes

Wow ik heb al een tijdje een puistje bij mijn neus met van dat hard vet er in (geen idee hoe het heet) en net krabbelde ik even en toen schrok ik omdat ik dus voelde dat ik het er uit had gehaald. Nu heb ik echt een mini gaatje :joy:

25 likes

Aiii Jaa oorontstekingen zijn kut!
Ziet er uit alsof hij doorgebroken is. Is dat ook zo? Heb je veel pijn?

1 like

Paracetamol en ibruprofen gebruiken. En doe een oude kussensloop om je kussen heen. Ben je al bij de huisarts geweest? Zo niet (en je hebt morgen nog zo veel last) dan moet je de weekendarts/spoed dienst bellen.
Ook even je temperatuur goed in de gaten houden en gewoon hoe je je voelt. Je kan door een oorontsteking goed ziek worden en veel pijn hebben. Veel beterschap!

1 like

Beterschap! Hoe voel je je nu?

Hahah kut. Mijn eten gister smaakte al een beetje vreemd en blijkt inderdaad niet goed te zijn geweest. Heb over een uurtje een afspraak bij de Action om wat klusspullen te halen, maar zit as we spreak te urineren uit m’n kontgak. Top

23 likes