Het TMI topic #2 (Deel 1)

Aaaah sterkte! Had dit laatst ook (toen ook hier dit soort fotos gepost haha). Aarzel niet om AB te vragen hoor! Doet super zeer.

1 like

Te goor. Ik voelde hele tijd wat knoepen in mijn oor en toen kwam deze badboy eruit na wat geweld met een oorstokje.

32 likes

Ik had ineens dit in mijn mond, leek wel een cornflake man.

12 likes

Ah kut zeg! Veel sterkte. Hopelijk voel je je snel beter

1 like

Wowww vergeet amandelsteentjes, heeft iemand dit wel eens gehad? Wat een gigantisch ding!

Ik merk dat mijn vagina echt ruikt, ofja als ik zit en een broek aanheb ruik ik het er doorheen. Ik zweet er ook. Was gewoon met water, geen zeep. iemand die dit herkent?

Ja, hoogwaarschijnlijk is het bacteriële vaginose. Kan vanzelf overgaan, maar als je de klachten te erg vind kan de huisarts ab voorschrijven!

Morgen eens even opzoeken, thnx

dit had ik ook en onderstaand heeft mij geholpen en nu heb ik er al 2 jaar geen last meer van!!

• broeken van andere stof dragen, in broeken met polyester heb ik het ook
  • het materaal van je stoel: stoffen synthetische bureaustoel = zweetkut, leren bureau stoel = droge kut. Andere stoelen zoals hout of plastic kuipstoel ook geen last van maar voor een hele dag zit ik meestal op een bureaustoel.
  • broeken die te klein zijn en ertussen kruipen weggooien, het moet een beetje luchtig zijn
  • onderbroeken (of strings wat je wil) van zeeman van katoen
  • als het kan je benen naast elkaar zetten en niet over elkaar dan broeit het
  • slapen met blote onderkant of losse pjama short zonder onderbroek
  • twee keer per dag wassen met water (en oke ik gebruik wel douchegel bij m’n kont en was dan de voorkant soms ook een beetje mee zonder erin te gaan, volgens mij kan dat geen kwaad)
7 likes

Gebruik je sinds kort (andere) medicijnen? Dat zou een oorzaak kunnen zijn

Ik gebruik antidepressiva en slaapmedicatie, maar ik heb hier al langer last van

Het voelde net al alsof ik veel afscheiding had, maar ik ging net naar de wc en ben gewoon door mijn spijkerbroek heen “doorgelekt”…

1 like

Ik heb al een tijdje een ingegroeide haar in mijn lies, kreeg hem steeds niet te pakken.
Net hem toch opengekregen, serieus een haar van een ruime 10 centimeter er uit getrokken.
Haha het leek niet op te houden, wat een gekke lange haar!

54 likes

Hemels! Wel beetje jaloers :sweat_smile:. Is echt mijn droom om zo haar te vinden xD

Gewoon voor de zoveelste keer valt mn tampon eruit als ik aan het kakken ben. Die menstruatiecup gebruik ik niet meer, ben bang dat ie anders nu in de wc had gelegen.

1 like

Aub foto!

Je kan niet dit posten zonder een foto van die haar hoor :broken_heart:

1 like

Jippieee

34 likes

Ik dacht ff dat ik naar brooddeeg ofzo zat te kijken en vond het er al zo raar uit zien

19 likes

Vandaag voelde ik een lekker snotje in m’n neus dus trok eraan maar het werd nog fijner want hij kwam met een slijmsliert die ik voelde komen van diep.
En toen had ik hem eindelijk en toen ik keek was het einde een zwart klontje bloed ingekapseld met geel snot. Heerlijk!! Helaas geen foto want was aan het rijden :blue_car::no_mobile_phones:

20 likes

Ja ik dacht ook dat ik in het baktopic zat

2 likes