Van welk merk heb jij die pleister/pad (hoe noem je dit haha) gebruikt?
Ai dat is zo pijnlijk Het kan helpen om eens een weekje je voeten in te smeren met anti-schimmel creme. Voetschimmel kan zich uiten in kloven, je hoeft dan geen jeuk of uitslag tussen je tenen te hebben. Omdat veel mensen dit niet herkennen als voetschimmel, blijven ze ermee lopen. Dit is wat ik heb opgestoken uit pedicure filmpjes, haha. Ik heb veel last van eelt en regelmatig kloven, als ik merk dat klovenzalf niet voldoende werkt doe ik weer een paar dagen anti schimmel crème en dat verlicht het echt!
Heb je een specifiek product wat je nog aanraadt? Ik heb idd vaak kloven sinds 3 jaar.
Ik gebruik gewoon Kruidvat huismerk anti schimmel crème. Als je verschil merkt kan het daarna wel slim zijn even na te gaan of je je sokken en schoenen kan wassen/inspuiten, zodat het niet terug blijft komen.
Vaak zie ik bij mij een verschil tussen kloven van eelt en kloven van schimmel. Die van schimmel lijken een beetje uit het niets te komen terwijl die van eelt heel duidelijk een scheiding tussen dikke eelt en âvoetvleesâ zijn. Die van jou lijkt op de foto meer zoals de eerste.
Edit: deze gebruik ik
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-miconazolnitraat-20mg-g-anti-schimmelcreme/p/594307
Nivea! Zijn altijd mijn lievelings.
Thanks! Dan ga ik die ook proberen.
De video doet het niet
Is dat 't filmpje van die hond met een oneindige lading snot? Die is echt geweldig ja, zat met open mond te kijken
Ik wil het ook zien
Jullie weten dat je de link van het filmpje kan kopiÍren en in een nieuwe tab kunnen openen hè?
Teach me master. Ik zit op mijn telefoon, maar zie geen link staan.
Op het tekstballonnetje naast de B klikken als je op @notime reageert en dan komt haar post met de link tevoorschijn!
Ah wat zielig! Er is zelfs een part 2 zie ik
O ik had wel verwacht dat er echt nog een klont aan die sliert zou zitten ofzo, maar het is gewoon ongoing snot. Arme hond dat wel
Thanks! Weer wat geleerd.
Die hond zal wel opgelucht zijn haha
Ik had vrijdag in mân vinger geknipt. Vinden jullie misschien wel interessant om te zien. Wel echt een kut plek want het geneest voor geen meter. Sinds afgelopen nacht eindelijk een beetje dicht maar nu is het dik en rood.
Ohhh respect dat 't flapje er nog op zit!
Ja ik wilde het er eigenlijk af knippen of af trekken omdat het steeds dus open bleef gaan bijna een week lang. Maar trekken was het te dik voor ĂŠn er zit dus nog gevoel in dat flapje dus toen ik probeerde er in te knippen deed het nogal pijn
Wow ik heb net een tiktok account gevonden en die filmpjes zijn bizar, dr.danielaronov heet ie.
Hier een filmpje van een opengesneden buik tijdens een operatie voor verwijderen van hangend vel.
Woooowww zo interessant. Had echt niet bedacht dat dat er zo uit zou zien van binnen. Lijkt net gesmolten kaas.