De video doet het niet
Is dat 't filmpje van die hond met een oneindige lading snot? Die is echt geweldig ja, zat met open mond te kijken
Ik wil het ook zien
Jullie weten dat je de link van het filmpje kan kopiëren en in een nieuwe tab kunnen openen hè?
Teach me master. Ik zit op mijn telefoon, maar zie geen link staan.
Op het tekstballonnetje naast de B klikken als je op @notime reageert en dan komt haar post met de link tevoorschijn!
Ah wat zielig! Er is zelfs een part 2 zie ik
O ik had wel verwacht dat er echt nog een klont aan die sliert zou zitten ofzo, maar het is gewoon ongoing snot. Arme hond dat wel
Thanks! Weer wat geleerd.
Die hond zal wel opgelucht zijn haha
Ik had vrijdag in m’n vinger geknipt. Vinden jullie misschien wel interessant om te zien. Wel echt een kut plek want het geneest voor geen meter. Sinds afgelopen nacht eindelijk een beetje dicht maar nu is het dik en rood.
Ohhh respect dat 't flapje er nog op zit!
Ja ik wilde het er eigenlijk af knippen of af trekken omdat het steeds dus open bleef gaan bijna een week lang. Maar trekken was het te dik voor én er zit dus nog gevoel in dat flapje dus toen ik probeerde er in te knippen deed het nogal pijn
Wow ik heb net een tiktok account gevonden en die filmpjes zijn bizar, dr.danielaronov heet ie.
Hier een filmpje van een opengesneden buik tijdens een operatie voor verwijderen van hangend vel.
Woooowww zo interessant. Had echt niet bedacht dat dat er zo uit zou zien van binnen. Lijkt net gesmolten kaas.
gek he, nooit geweten dat vet in je lichaam er zo uit zag.
Hetgeen dat mij het meeste verbaasd is dat er niet eens bloed komt. Als ik mezelf krab op m’n buik heb ik bloed maar als je je buik volledig opensnijdt blijkbaar niet??? In mijn hoofd klopt dit niet.
Nee die facelift waarbij die persoon GEWOON WAKKER IS EN MET Z’N OGEN KNIPPERT
Ik heb voor het eerst van m’n leven blaasontsteking en ik ga helemaal dood, wat kut dit. Het stinkt ook zo
Heb de hele nacht liggen ruften en teeering wat stinkt de slaapkamer. Mijn man rook het ook en dacht misschien dat het van buiten kwam (plattelandslucht)…helaas vriend, je vrouw is verrot van binnen. Ik schrijf dit nu vanaf de wc
Haha deze beschrijving is wel accuraat inderdaad, lijkt net van die gesmolten kaas op een een goedkope pizza. Wel bizar dat vet altijd zo’n diepgele kleur heeft.