gek he, nooit geweten dat vet in je lichaam er zo uit zag.
Hetgeen dat mij het meeste verbaasd is dat er niet eens bloed komt. Als ik mezelf krab op m’n buik heb ik bloed maar als je je buik volledig opensnijdt blijkbaar niet??? In mijn hoofd klopt dit niet.
Nee die facelift waarbij die persoon GEWOON WAKKER IS EN MET Z’N OGEN KNIPPERT
Ik heb voor het eerst van m’n leven blaasontsteking en ik ga helemaal dood, wat kut dit. Het stinkt ook zo
Heb de hele nacht liggen ruften en teeering wat stinkt de slaapkamer. Mijn man rook het ook en dacht misschien dat het van buiten kwam (plattelandslucht)…helaas vriend, je vrouw is verrot van binnen. Ik schrijf dit nu vanaf de wc
Haha deze beschrijving is wel accuraat inderdaad, lijkt net van die gesmolten kaas op een een goedkope pizza. Wel bizar dat vet altijd zo’n diepgele kleur heeft.
Dit begrijp ik ook nooit!! Hoe komt dit?
Dit lees ik op internet:
‘‘Voor veel operaties bestaan standaardincisies, die erop gericht zijn om zo weinig mogelijk schade aan de weefsellagen aan te richten. Ze gaan vaak door het bindweefsel dat minder doorbloed is dan spierweefsel. Ook wordt vermeden om grotere bloedvaten te doorsnijden. De kleinere worden direct afgebonden of dichtgeschroeid. Soms wordt bij het snijden in diepere weefsellagen een diathermisch mes gebruikt waardoor kleine vaatjes meteen worden dichtgeschroeid.’’
Ik heb deze operatie ook gehad en het is zo bizar om te zien hoe ver ik open heb gelegen.
Trek dit net uit mijn neus😱
COOL
Haha ik dacht vooral: hou op met schreeuwen, het valt naar beneden, straks valt het in je mond
Ik zit weer eens te ruften en ik zeg: wow, het stinkt. En de man op tv zegt: it smells so good.
Perfect timing😅
Ik zit alleen op kantoor. Dus voluit pulken in mn neus naar korstjes. Komt er een collega binnen die me laat schrikken. Schiet zo uit, bloeden 🥲
Ik haat de eerste dag van m’n menstruatie zo erg Ik loop gewoon leeg.
Ik slaap al met een handdoek in m’n bed EN een cup in EN maandveeband EN twee onderbroeken. En ik sta net op en loop naar beneden en ineens voel ik de dijken breken.
Alles stroomt langs beide benen en ik laat een bloedspoor achter door het hele huis. Bij het uittrekken van m’n ondergoed lanceer ik op een of andere manier ook nog wat bloed tegen de muur. M’n toilet is een crime scene.
Voor wie nu langs komt nee er is geen moord gepleegd it’s just me 🥲
Ik had dit vroeger toen ik 14 was. Indd hele sporen liet ik achter. Ben toen ook erg doorgelekt op school. De horror! Ik droeg standaard twee onderbroeken met extra dikke maandverband en dan ook nog een tampon. Binnen een uur moest ik al dringend verschonen. Ging toen naar de huisarts en kreeg toen de pil. Hij deed ook echt alsof het normaal was, maar volgens mij is zoveel bloed verliezen echt niet normaal. Door dit gebeuren kan ik dus ook heel slecht tegen bloed (ook dus mijn eigen bloed) . Slik nu een hele lichte pil en heb er al jaren geen last van. Toch wil ik ook stoppen met de pil. Kijken hoe dat is, maar durf dat niet wegens het grote bloedverlies.
Ik had dat vroeger ook, toen ik stopte met de pil omdat we graag een kindje wilden werd het wel iets erger maar lang niet zo erg als in m’n puberteit. Ik deed nog wel tampon en dan maandverband voor de zekerheid maar was eigenlijk niet nodig.
En @Cozycute Ik heb dit ook en dacht jaren dat het normaal was. Tot ik in een fertiliteitstraject terecht kwam.
Je moet dan soms ook echo’s tijdens je menstruatie, en ik heb meerdere keren op dag 3 of 4 (als het voor mijn doen al minder is) een echo gehad. De gynaecologen en fertiliteitsartsen die het gezien hebben, vonden de hoeveelheid bloed abnormaal veel. Terwijl ze nooit gezien hebben hoeveel ik vloei op dag 1 of 2.
De pil is een optie, of een NovaSure-behandeling. Met die laatste moet wel je kinderwens vervuld of afgesloten zijn dus voor mij is het geen optie, maar als ik definitief geen kinderen meer krijg staat de NovaSure-behandeling wel op mijn verlanglijst.
Mijn cup is dan gewoon vol
En @FrauHelga ik heb dit dus alleen op nacht 1 /dag 1. De dagen erna kan ik de hele dag met m’n cup doen en is er niets aan de hand. M’n cyclus is verder ook heel regelmatig (eindelijk) en netjes 6 dagen. Die ene dag gaan gewoon af en toe de sluizen open, alsof m’n baarmoeder met emmers aan het hozen is of zo.
Ben zoooo blij van de pil af te zijn en wil echt nooit meer iets met hormonen. Daarnaast ook nog een kinderwens. Ben vanwege tussentijds bloedverlies ooit helemaal nagekeken (van binnen en van buiten) en toen zag alles er netjes uit. Dus ik denk dat ik er gewoon mee moet leven?