Misschien is het anuskramp. Super charming term haha
Anuskramp
Anuskramp zonder aanwijsbare lichamelijke oorzaak wordt ook wel ‘proctalgia fugax’ genoemd.
Mogelijk is er een verband met het prikkelbaar darm syndroom (PDS). Dit is een chronische aandoening van de darm waarbij ook geen lichamelijke zichtbare afwijkingen gevonden worden. Ook lijkt er een verband te zijn met verschillende psychische aandoeningen zoals angststoornissen en depressiviteit.
Klachten
Plotselinge aanvallen van kortdurende hevige pijn midden boven de anus. Het is een intense, vaak stekende pijn, die spontaan weer afneemt en helemaal verdwijnt.
Artsen schatten dat ongeveer 10-15% van de bevolking af en toe last heeft van zo’n pijnaanval. Vaak zijn dit jongvolwassenen. De aanvallen treden vooral ’s nachts op. Als u hier een aantal keren per jaar last van heeft, is de oorzaak waarschijnlijk onbekend en onschuldig.
Als je regelmatig last hebt van anuskramp of als je ook andere klachten hebt, dan is het verstandig om naar de huisarts te gaan.
wat naar! Ik denk dat het wel echt mijn anus is want ik kan dan 2 seconden niet zitten ofzo
of ik praat dit mezelf nu aan

wat het alleen maar erger maakt natuurlijk. Ik hoop dat dit heeeeeel gauw voorbij is mijn hemel.