4 Weken geleden heb ik een spiraal laten zetten en sindsdien heb ik last van een beetje bloedverlies en hiervoor gebruik ik tampons. Kort na het zetten van m’n spiraal heb ik seks gehad waarbij het condoom is gebroken.
IK haalde net mijn tampon en ik zat het zo te bestuderen want het zag er een beetje raar uit. Blijkt dus dat ik drie weken lang heb rondgelopen met een stuk condoom in mijn vagijn. Bah bah bah.

Was eerst al gevallen met longboarden dus ook een geschaafde knie en elleboog. Toen ging ik naar binnen om zielig te doen bij m’n partner en liep ik KEIHARD tegen de kinderwagen aan in de gang met dit als gevolg. Echt niet m’n dag niet.
Geen idee hoe lang ze al beschimmeld zijn maar bah de gedachte dat ik dit elke ochtend at 

.

Volgens mij had ik iets van bijholteontsteking van de week. Eerst was m snot groen, daarna oranje (alsof er bloed in opgelost was ofzo??) en nu dus fel geel. Misschien zijn dit de verschillende snot-fasen?
Het is ook ontzettend plakkerig, dus het was een enorme opluchting toen ik er zoveel uit kon snuiten vanmorgen