Het TMI topic #2 (Deel 1)

Dat is wel heel goed om te weten. Ik ga hem toch nog in m’n hoofd bewaren voor na een eventuele zwangerschap als ik dan klaar ben met dat condoom gezeik :joy:

1 like

Als het goed is is het wel met veel minder hormonen dan de Mirena en hij is ook kleiner dus makkelijker te plaatsen, ik heb van hormonen eigenlijk niks gemerkt

1 like

Nog meer ongevraagd advies. Misschien ipv handdoeken… van die puppy trainingmatjes of zindelijkheidsmatjes voor kinderen in je bed leggen?

Lekt het iig niet in je matras…

En sterkte verder. Het klinkt echt als de hel. Ik ga nooit meer zeuren om mijn menstruatie.

Wat een vreselijke nacht. Tussen 1 en 3.30 wakker gelegen van de buikpijn inclusief van die krampen en zweten. Super vreemd ook.

Ik heb dus sinds mn zwangerschap dat mijn zweet echt heel erg stinkt op de eerste dag van mn menstruatie. Echt een kruidige ui lucht en ik kan er met tegen op douchen. Thank God voor thuiswerken nu haha

Nog over veel bloedverlies tijdens menstruatie…
Wat leer ik veel van dit topic. Echt zo fijn! Ik heb mij er vroeger zo voor geschaamd. Fijn dat het hier normaal besproken kan worden en er zoveel meiden hier zijn met echt veel kennis! Leer echt veel van en geeft mij hoop :heart::heart:

Sowieso blij dat voor de jonge meiden van nu veel meer info is over menstruatie.

2 likes

Vanochtend 5 minuten met de ramen open naar m’n werk gereden…kunt wel raden waarom. Moet echt eens op m’n eten letten :sweat:

2 likes

Ik heb hetzelfde!! Maar dan in aanloop naar mijn menstruatie Echt vanaf 2-3 dagen ervoor🤯 Maar ook alleen dan? Dus ik heb zelfs een tijdje geen ui gegeten om te kijken of dat verschil maakte maar nee.

Biecht: ik vind het niet eens zo vies ruiken. Een beetje naar Onion Bhaji ofzo :see_no_evil:

2 likes

Ah m’n buik is opgezet en pijnlijk af en toe komt er een scheet en dat lucht enorm op maar het stinkt zoooo erg. Niet te doen.

Ik verbaas mij altijd over hoe snel eten door mijn lijf gaat.
Heb een uur geleden een mais kolf gegeten en dat kwam er nu alweer uit.
Op de een of andere manier komt mais er bij mij uit zoals het erin gegaan is.

3 likes

Oh wauw, mijn mais zie ik altijd pas drie dagen later weer terug.

Wat superfijn!

1 like

Dank voor de inspiratie!! Ik ben echt super benieuwd naar hoe snel alles bij mij er uit komt.
Morgen als ontbijtje eten ik een paar lepens mais uit blik :laughing:

2 likes

Nou zeg, ik wou mijn tampon wisselen op het werk maar ik trok hem er zo onbeheerst uit dat er een bloedklontertje tegen de deur vloog… En het liep naar beneden waardoor er een heel bloedspoor op de deur ontstond. Ik heb het wel opgekuist hoor :sweat_smile:
Jammer maar helaas mogen we geen gsm mee binnen op het werk, anders had ik zeker een foto gemaakt van dit voorval :upside_down_face:

19 likes

Kan je een soort spierpijn hebben in je anus/kringspier/sluitspier, ergens in die omgeving in ieder geval?
Heb sinds gisteren ineens zoveel moeite met naar de wc gaan, terwijl ik geen last heb van obstipatie of extreem harde/grote ontlasting. Ook geen bloed of iets, terwijl ik wel bekend ben met scheurtjes daar met vervolgens ook bloed.
Zitten is ook wat ongemakkelijk door de pijn/vervelend gevoel.
Uiteraard ga ik naar de huisats als dit aanhoudt, maar ben benieuwd of mensen hier bekend mee zijn?

Is het geen aambei?

Niet dat ik aan de buitenkant kan voelen/zien in ieder geval.

Haha en??
Ik moet echt altijd super kort na het eten naar de wc echt apart.
Dit is ook de reden dat ik best veel.kan eten zonder al te veel aan te komen best chill!!

Iets met je stuitje? Had ik zelf last van en kramp in die regio kwam ik vaak tegen als symptoom (bijv. Als je zoekt op scheefstand stuitje).

Oh daar had ik nog niet over nagedacht. Heb wel een gevoelig stuitje door het vele zitten nu met thuiswerken.
Ga daar eens naar googlen.

1 like