Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik ben voor het eerst bij de pedicure geweest. Blijkbaar waren de kloven in mn hielen zo diep dat ze het niet in één behandeling kon verhelpen :’(
Mn voeten zijn wel heerlijk zacht, maar ik wil van die kloven af!

2 likes

Ik moet ook echt gaan. Nog nooit geweest. Maar sinds de bevalling heb ik echt pijnlijke kloven en loop ik niet meer goed. Hoe verhelpen ze die kloven?

Ligt aan de oorzaak volgens mij. Kan ontstaan bij eelt of een zeer droge huid en die twee gaan ook vaak samen.

Maar pedicures zijn top :raised_hands:

Als iemand in Grun nog een goede zoekt, stuur even een berichtje, ik heb wel een aanrader.

3 likes

Aah shit zeg, heb dit ook ooit gehad en dat deed ook enorm veel pijn. Heb er nog lang last van gehad (kon heel lang niet springen). Dus als de pijn aanhoudt, zou ik wel even langs de huisarts gaan als ik jou was. En gun jezelf pijnstillers. Beterschap!

2 likes

Bij mij was het een hele dikke laag eelt die gespleten was, dus ze heeft heel veel eelt weggesneden en gefreesd. Ik had verwacht dat dat best pijnlijk zou zijn, maar dat viel echt alles mee.

In het skatetopic ging het ook over een soortgelijke val. Misschien kan jij ook wat met de tips. Linkje

Vandaag op werk liep de druk in mijn endeldarm behoorlijk op. Kort daarna had ik een bespreking dus ik nam wat papieren naar de wc om mij in te lezen. Nou… geen idee wat er precies gebeurde maar wrs was ik wat afgeleid. Bij het afvegen ging het compleet mis. Te weinig papier ofzo of niet goed vastgehouden. Anywayyyytjes; ik heb mijn vinger net niet in mijn reet gestoken en het was zo gètver! Het was een diarree-achtige substantie maar ook heel plakkerig.

6 likes

Heb vorige week een lisexcisie gehad bij de gynaecoloog, en nu komt er dus allemaal zooi uit mij en kleine korstjes van de wond :nauseated_face:

2 likes

Ieh ik voel nu de pijn als je met dat haakje wat nu nog aan je nagel zit ergens achter blijft hangen. :confounded:

2 likes

Heb ik ook gehad, op sommige momenten voelde ik wondvocht uit me stromen :face_vomiting:
Had je inmiddels de uitslag al?

2 likes

Ja ik vloei al een week, bleehh. Ja heb de uitslag binnen was duidelijk een CIN3, denken dat ze alles hebben weg gehaald maar maken zich toch beetje zorgen dus over 4 maanden opnieuw een uitstrijkje.

Het is weer eeltsokkentijd

afbeelding

31 likes

Mehhh, hopelijk heb je een goed uitstrijkje over een paar maanden.

3 likes

Ik ben ongesteld en lig in bed en ik voel gewoon dat ik gigantisch doorlek op het moment dat ik rechtop ga staan.

Denk dat ik de rest van de dag maar blijf liggen 🤷

6 likes

Haha zo herkenbaar. Ik moet dan altijd op de ergste dag sochtends vroeg naar de wc rennen om te voorkomen dat ik enorme bloedsporen achterlaat. Gaat ook weleens fout.

2 likes

Ik ga dit meteen weer kopen wanneer je zomaar de action binnen kan

2 likes

Ik hou mijn hand er altijd maar onder voor de zekerheid.

Ik was/had/ben? laatst ook doorgelekt op mijn bed, maar ik heb ontdekt dat als je waterstofperoxide in poedervorm met een beetje kokend water mengt en dat over de vlek giet, dat het als sneeuw voor de zon verdwijnt. Ik had het in de ochtend erop gegoten en toen ik weer in bed ging liggen ‘s avonds was de vlek weg en mijn bed opgedroogd.

9 likes

Ik heb er vorig jaar vijf ingekocht toen er geruchten waren dat ze gingen verdwijnen dus ik kan even vooruit :stuck_out_tongue:

Het werkt wel enigszins op oude vlekken! Het werkt door te bleken. Ik had ook een oude vlek op mijn matras die is nu wel minder intens, hij is bijna niet meer zichtbaar.

1 like

Op dit moment heb ik de sokken ook aan. Ik droom echt van dit resultaat. Heb jij elke dag geweekt in water?

Ik hou jullie op de hoogte! :foot:🏼