Het TMI topic #3

Helaas gaat de baby het dan van je overnemen😆
Gefeliciteerd trouwens!

14 likes

Bij mij was het wel over na de bevalling. Net als het vele snurken, praten, dromen etc. Dus het komt goed!

2 likes

Ja! Deze zag ik ook niet aankomen toen ik zwanger werd. Niemand vertelt dit haha.
Maar was bij mij ook gelijk over na de bevalling.

1 like

Ik heb juist een intens droge bek snachts?! Echt goor ook. Maar goed ik zit nog maar in het eerste trimester haha! Wie weet wordt het langzaam aan kwijlen :joy:

4 likes

Ja ik heb ‘s ochtends ook wel een droge mond! Maar ook doordat ik nu met mijn mond open slaap. Bij mij kwam het al vrij snel in de zwangerschap trouwens haha. Maar het is nu wel nog wat extremer. Ik merk soms dat ik even wegval/dut op de bank voor een paar minuten en dan heb ik al gekwijld :sweat_smile:

Pfff ik moest net poepen en de uitdrijving was gewoon pijnlijker dan bij de bevalling van mijn tweede kind. :skull_and_crossbones:

7 likes

Ik had dit juist vanaf de kraamweek. Kraamverzorgster zei dat veel kraamvrouwen het hebben omdat ze dan zó moe zijn dat je dan megadiep slaapt en je mond openhoudt… sorry :grimacing:

2 likes

Geen kind gebaard maar ik had laatst ook zo’n onmogelijke uitdrijving (duurde ook echt een paar pogingen dat het lukte) dat ik gewoon de hele dag met een gekneusde kringspier heb rondgelopen. Zelfs wandelen deed pijn :’(

1 like

Ja dit zegt mijn vriendin dus ook altijd, dat ik zo heerlijk te prikken zou zijn :joy:

1 like

Ik dacht dit ook altijd. Maar mijn aders zijn heel goed zichtbaar, maar ik ben heel slecht en moeilijk te prikken. Net de verkeerde dus :-1:

5 likes

Ik ook

2 likes

Nou ik heb ook wel het gevoel dat het ligt aan wie het doet. Een keer dat een verpleegkundige me in mn elleboog wilde prikken duurde eeuwig en er werd echt hard geklopt op mn arm dat ik er blauwe plekken aan overhield. Bij de anasthesist in 1 keer raak bij precies dezelfde ader lol.

1 like

Oja dat speelt ook zeker mee. Maar ook mensen die me wel goed kunnen prikken zeggen dat het wel lastig is bij mij. Maar goed bloed afnemen is ook wel een vak/talent.

2 likes

Ben ook mooi geprikt.

4 likes

Een grote koffie, daarna sinaasappelsap + een flink stuk wandelen in benauwd weer = rennen naar de wc omg. Net nu ik op het toilet zit komt er iemand anders binnen en die hoort me nu plonzen omg ik blijf net zo lang zitten tot iedereen weg is :sob:

3 likes

Vijf dagen na mijn fietsongelukkie

Samenvatting

Die kleine blauwe plek is echt mooi :heart_eyes:

40 likes

Die korst is echt bizar! Trek het ook als je knie buigt?

7 likes

Very much so, kan nog steeds niet goed lopen en slapen is ook niet chill :smiling_face_with_tear:

7 likes

Deze kopen en erop smeren.

6 likes

:nauseated_face: die is hier wel op zn plaats ja!!
Nee maar waar is dat goed voor?

5 likes