Neejoh! Is gewoon ervaringen en herkenningen delen! Als we daarmee elkaar kunnen helpen is dat fijn toch! Fijn dat het voor je werkt!
Bedoel je loperamide? (Loratadine is een antihistamine tegen allergieƫn)
Omg ja die! Belangrijk verschil wel
Ik dacht werkelijk dat ik de enige was. Ik gebruik het inderdaad ook, vooral wanneer ik spannende dagen heb en of ik hele dag weg moet. Dan heb ik zoveel stress dan raakt mijn buik van slag. Loperamide helpt zeker bij mij al heb ik geen diarree (maar wel 10x naar wc)
Gaat het alweer beter met je rug?
Ja gelukkig wel!! Na 2 jaar elke dag pijn ging het opeens bijna helemaal weg en dat is nu al ongeveer een jaar zo! Het is niet 100% over maar de pijn was eerst een 8 en nu een 1 of 2. En ik had eerst dat de pijn ook helemaal van mijn rug naar mijn voet uitstraalde en dat is helemaal over
Ik kan bijna alles weer ik moet alleen niet op een te zacht matras slapen of teveel bukken met schoonmaken ofzo.
Antihistamine heb je denk al geprobeerd? Wist 2 jaar geleden niet dat dat bestond dus toen overdreven lang met 3 van dit soort joekels rondgelopen. N een paar tabletjes was het zo weg maar is inderdaad echt heel vervelend
Ja dat doet helemaal niks helaas
Had ook zalf van de dokter gekregen en dat werkte ook niet.
Wou eventueel naar het toilet in de trein. In twee rijtuigen zaten de toiletten helemaal vol met pis. Dan maar een blaasontsteking
Ik ben weer voor het eerst ongesteld sinds anderhalf jaar of zo (heb een kind gekregen) en jesus, wat een menstruatie from hell is dit. Ik ben al drie keer dóór mijn jeans heen gelekt en moet me zonder overdrijven om het uur verschonen.
Ik snap dat nooit he. Hoe moeilijk is het om normaal naar de wc te gaan in de trein?
Echt heel vervelend als je nodig moet
Ik vond gelukkig achterin een āschoonā toilet (tenminste schoon genoeg. Er hing wel een penetrante pislucht). Maar ik heb nog een relatief sterke blaas. Als jij iemand bent die het niet goed kan ophouden, ben je echt de sjaak.
Mijn moeder en ik reisden ooit met de trein en in 2 treinstellen was de wc kapot. De conducteur zei dat de wc het in het volgende treinstel wel deed maar daar was geen tussendeur. Mijn moeder is toen tijdens een 2 minutige overstap de trein uitgerend naar die wc. Ik was nog een kind (12 of zo) en moest op de tassen passen totdat de trein weer stopte en ze terug het treinstel in kon.
Zwetenā¦voor ons allebeiš„²
Gelukkig kon je moeder snel plassen.
Nee, niet dusā¦de trein ging weer rijden en ze kon er bij de volgende stop pas weer uit. In mijn beleving was dat echt een uurš¤£
Ondertussen zit er een giga aften? op mijn keelamandel. Doet zo zeer met slikken en eten.
Fml
Ik wist geeneens dat je daar een afte kon krijgen
Daarom ook die vraagteken, maar het ziet eruit als een aften.
Witte plekken? Lijkt me eerder ontstoken amandelen
Omg spontane diarree. Gelukkig ben ik thuis maar die kramp en misselijkheid zijn niet te doen. Hopelijk blijft mijn vriend gespaard.