Als je denkt oke trut is goed hoor
Haha hier betekent het meer iets in de trant van: ok is goed sgat
Ik zou bijna spijt krijgen dat ik geen amandelen meer heb. Dit lijkt me heerlijk om te doen♥️
Heeft iedereen amandelsteentjes of is dat afhankelijk van de vorm van je amandelen ofzo?
Ik heb geen amandelen meer dus heb geen idee hahaha
Nee ik heb dit niet voor zover ik weet! Je kunt mijn amandelen ook nauwelijks zien.
Als iemand uit zn bek meurt denk ik nu ook altijd, oh die heeft van die amandelsteentjes. Hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn lol. Ik weet ook puur alleen door dit forum dat het uberhaupt bestaat.
Nu snap ik waar die erge pijn zo vandaan kwam 🫠
In een spoiler want mn mini teen is huge in beeld + open blaar
Gatver
Ja
Ja echt bizar hé dat formaat . Vind het zelf ook erg heftig haha. Maar zo fijn dat het eruit is.
Zat toevallig ook gelijk te kijken voor zo spuitje. Ben wel van plan om zoiets aan te schaffen. Lijkt mij ideaal.
@KazimirKriminanski Ik heb het aan één kant en heb daar soort flapje op mijn amandelen en daar blijft dus vaak iets zitten. Echt super irritant eigenlijk. Het kan ook best gepiel zijn dus liever had ik er geen last van gehad. Al blijft het fascinerend.
Oh brrr ja! Ik heb altijd dat ik dan op de blur wegklik en denk NEE IK WIL DIT NIET ZIEN. En dan nog een keer klik in hoop dat de blur weggaat maar dan krijg ik juist een ingezoomd beeld. Haha awful. Sterkte @Negativ
Ohh wat erg hahaha, dankje!
Ik had gister echt zo’n pech ook. Ik vond het dus een goed idee om een broodje tonijnsalade bij de AH to go te halen (ze horen vers te zijn en liggen niet koud) maar deze lag dus blijkbaar vanaf de ochtend tot 18:30 te bederven. Ik ben zo ziek geweest de hele nacht (spoiler ivm emetofobie)
Ik heb van 22:00 tot 5:00 aan de dunne gezeten en om het half uur moeten overgeven. Eerst kon ik het afwisselen maar het kwam later tegelijk In paniek had ik maar het prullenbakje gepakt in het toilet om in te spugem maar dann! Ik hield zelfs geen water meer binnen. Als ik overgeef krijg ik ook daarna even geen lucht en op het moment dat ik weer kon inademen kwamen er weer allemaal golven dus het leek wel alsof ik aan het verzuipen was in mijn eigen kots. Wat. Een. Ellende. Gelukkig is het nu over maar echt alles doet me pijn
Ahhh wat een ellende, jeetje, arme jij…
Ik had met net gesneden aan mijn nieuwe mes (dom want het is er groente mes en ik ging er een stokbrood mee snijden) en het was maar een klein sneetje maar bloede echt ineens als een rund en het lag overal omdat ik een pleister wilde pakken maar ook het gas aan had en uit wilde doen
Oooh darmkramp krijgen en op de wc zitten en je gewoon in ene totaal niet goed voelen. Wat een kut gevoel.
I feel ya. Maar ‘gelukkig’ zit je op de wc om eventuele ongelukken te voorkomen.
Ik heb echt jaren last gehad van chronische diarree, is het gevolg van mijn prikkelbare darm. Uiterst vervelend maar ik heb dit altijd een soort van geaccepteerd want “prikkelbare darm, so be it ”. Maar sinds kort heb ik een tabletje gevonden en dat maakt mijn darmen zoveel rustiger!!! Echt een verademing. En ik heb voor het eerst sinds jaren ook daadwerkelijk weer vaste ontlasting (een daadwerkelijke drol
) gehad! Zo mega mega fijn dit.
Normale ontlasting is hetzelfde als een neus waar je goed doorheen kan ademen. Je staat er niet bij stil dat normale ontlasting fijn is, tótdat je geen normale ontlasting meer hebt
Welk tabletje is dat!? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem (heb alleen niet echt diarree) ik neem nu probiotica kauwtabletten en die helpen ook wel iets, maar nog niet helemaal.
Ja het klinkt super obvious maar gewoon een diarree remmer haha. Ik heb daar nooit aan gedacht want ik dacht altijd dat je pds moest uitzitten en je eten moest aanpassen (werkte niet). Loratadine mag dus ook bij chronische diarree, ik dacht dat diarree remmers alleen voor acute diarree was!
Dit voelt een beetje als how can I make this about me maar heel herkenbaar. Ik heb geen officiële diagnose maar ik heb hier ook vaak last van, denk dat het o.a. gerelateerd aan stress is bij mij. Die tabletjes helpen idd heel goed.