Nou ik heb ook wel het gevoel dat het ligt aan wie het doet. Een keer dat een verpleegkundige me in mn elleboog wilde prikken duurde eeuwig en er werd echt hard geklopt op mn arm dat ik er blauwe plekken aan overhield. Bij de anasthesist in 1 keer raak bij precies dezelfde ader lol.
Oja dat speelt ook zeker mee. Maar ook mensen die me wel goed kunnen prikken zeggen dat het wel lastig is bij mij. Maar goed bloed afnemen is ook wel een vak/talent.
Een grote koffie, daarna sinaasappelsap + een flink stuk wandelen in benauwd weer = rennen naar de wc omg. Net nu ik op het toilet zit komt er iemand anders binnen en die hoort me nu plonzen omg ik blijf net zo lang zitten tot iedereen weg is
Die korst is echt bizar! Trek het ook als je knie buigt?
Very much so, kan nog steeds niet goed lopen en slapen is ook niet chill
die is hier wel op zn plaats ja!!
Nee maar waar is dat goed voor?
Is lekker vet en vunzig
Voor die dikke plakkaat op je been. Voor wondjes en extreem droge huid en shit. En voor als je lippen er bijna afvallen in de winter van die ellendige kou. Nie janken gewoon kopen en bedank me later.
Akkoord!
Mn oma had vroeger ook uierzalf, dacht altijd dat dit uieNzalf was. En dus uien in zaten😅.
Maar uierzalf klinkt ook gek, voor de koeien oorspronkelijk ? Haha anders ga ik een potje aanschaffen voor in de kraamweek.
Kopen!
Uierzalf is een wondermiddel. Het laatste wat je wil is dat die korst gaat jeuken als een malle. Altijd goed om in huis te hebben.
Weet je toevallig ook wat ik op de rode vlekken op m’n benen kan smeren? Waren ooit muggenbultjes, opengekrabt en nu rode plekjes
Koop een aloevera plant of een zon blad. Snijd ze in stukjes en dan open zodat je 2 kantjes met gel hebt zeg maar. En dat kan je er of zo op smeren of wat ik graag doe die stukjes invriezen en er dan opsmeren. Tijdje blijven doen echt 100% verdwijnen littekens nooit maar het verminderd wel.
En als het nog geen littekens zijn dan is het helemaal goed want dan heelt het wondje en word het geen litteken.
Dit is ook goed voor acne enzo.
Toen ik klein was had ik heel erg last van waterwratten en uiteindelijk hielp alleen uierzalf, is idd echt een wondermiddel
Ik was vanmiddag met mijn vriend in een babywinkel. Het was best druk maar ik moest een scheet laten. Zonder geluid gelukkig maar mijn vriend stond een stukje verderop iets te bekijken.
En hij fluisterde toen naar mij: ‘zo volgens mij heeft een kind in zijn luier gepoept!’
‘Nou, inderdaad zeg…’ 🫣💩
Ik ging gisteren in de sportschool op zo’n foamroller rollen met mijn rug en echt meteen kwam er een scheet uit en had niemand naast me oortjes in
Gedeeld scheetleed