Het TMI topic #3

Had iemand hier niet een keer haar baby de schuld gegeven? Hahahaha

4 likes

Ik had na mijn zwangerschap best last van scheetjes die er ongewild uitvliegen, vooral als mijn baby in de draagzak zat. Dus als ik een scheetje liet en iemand kon het horen zei ik ‘hù bah baby’.

12 likes

Mijn vriend dacht dat hij een hele flinke aambei had. Tot hij gister onder de douche stond en riep: ehhh Troep. Kan een aambei bloeden en zo?!

Dokter Troep even een blik geworpenđŸ€“ (lekker dat dat gewoon kan zonder shame, na zo lang samen zijn). Nou, dat was dus geen aambei. Maar gewoon een abces van hier tot Tokyo.

Helemaal leeg gemaakt, ontsmet (douchen) en daarna met betadine en een niet verklevend gaasje er tussen.

Het ziet er nu “goed” uit. Niet meer warm en knal rood/gezwollen. Maar redelijk rustig. Hopelijk slinkt het helemaal en komt het niet weer terug

(Ik moest de foto’s helaas meteen verwijderen, anders had ik ze gedeeld).

12 likes

Ik heb net in de badkamer het eelt van mijn voeten geraspt en voor ik het weg kan spoelen zit m’n kat het helemaal van de tegels af te likken?!?! WAT DE FUCK

17 likes

Vooral omdat het niet jouw eigen lichaam is

4 likes

Ik denk dat @Troepje het niet zo letterlijk meent

4 likes

Nou, jammer dit. Ik had er al bijna een insta account voor aangemaakt. Had echt mijn best gedaan op de foto’s. Lekker beige filtertje eroverheen. Helemaal leuk.

Nee, zonder dollen. Dit was voor niemand leuk geweest. Weet niet waarom ik dacht dat het nodig was om het erbij te zettenđŸ˜”

3 likes

Hij denkt gewoon Hmmmm parmezaanse kaas! :joy:

1 like

Nou ja als het zo’ pilonidal cyst was, had ik die best willen zien :laughing:

3 likes

Update van het plakkaat op mijn been voor de geĂŻnteresseerden. Ik kan mijn knie inmiddels weer buigen Ă©n strekken dus begeef mij weer onder de levenden. Het trekt wel meer bekijks dan ik dacht en mensen maken ook opmerkingen “ZĂł! Jij bent wel heeel hard gevallen!” maar ja ik ben ook heel hard gevallen :laughing:

Ik smeer braaf met uiercreme (sorry soy die gore zalf van je hadden ze niet bij de hema) en een spulletje van la roche posay: cicaplast pro skin recovery

Foto dabei

34 likes

Ik had gisteren megaveel ovulatieslijm op m’n wc-papier toen ik ging afvegen, was echt indrukwekkend haha. Heb er zelfs een foto van gemaakt. :geek:

4 likes

Nu ben ik benieuwd

6 likes

Nee hehe dat had ik je ook kunnrn vertellen. Maar die lrp is ook goed dus ben mini beetje trots.

2 likes

Shit ja, beetje een dode mus zo hÚ? Maar de foto daadwerkelijk delen voelt dan net weer iets té.

Het leek in ieder geval een beetje op een zakdoek vol snot wanneer je superverkouden bent en het snuiten een tijdje hebt uitgesteld. Gewoon zo’n overdaad aan slijm haha. Maar dan wat dikker en ik kon het ook helemaal uitrekken. Is elke maand wel intens maar nu was het extra heftig.

2 likes

đŸ«¶

4 likes

Vind de blauwe plekken wel meevallen maar die korsten aaaauw! Schaafwonden doen ook vaak zoveel pijn :cry:. Bevalt die creme (?) Van la roche posay?

Ja van die blauwe plekken idd weinig last gehad! Dat spul van LRP is top, het is meer een gel denk ik. Maar het geneest allemaal echt heel mooi mede doordat ik dat smeer denk ik.

Zit nog maar een stukje korst op en de huid daaromheen gaat gewoon echt best lekker

Samenvatting

12 likes

Heb je een merk/foto van deze specifieke wondzalf.

4 likes

Wat knap dat je er zo goed van af kan blijven (of zo lijkt het).

9 likes

Inderdaad, ik had het allang open gepeuterd.

6 likes