Nou die geur vind ik echt het minst leuke, bah bah ![]()
Ja ik vind het ook wel gezellig, maar bij het douchen heb ik liever een schone vloer haha, valt me altijd (letterlijk) vies tegen hoe moeilijk de slijmerige structuur wegspoelt! ![]()
![]()
![]()
Ik gebruik nooit tampons, maar ik vind maandverband het vervelendst ruiken omdat je ook als je even wil plassen met de geur wordt geconfronteerd (en eigenlijk sowieso altijd, ik ruik ZO vaak letterlijk ongesteldheidsbloed bij anderen!), maar een volle cup is wel het heftigst, daar wil je niet met je neus boven hangen hoor, of de fout maken om hem met warm water uit te spoelen in plaats van koud. ![]()
Oh wat wil ik toch graag de korsten van mn tattoo afpulken. Met mn vorige tattoo had ik amper korstjes en vond dat toen wel jammer. Maar nu kan ik niet wachten tot mn huid genezen is want dit is echt vreselijk.
Normaal haalde ik amandelsteentjes weg met een wattenstaafje. Maar nu deed ik het met zo’n spuit, wat iemand hier aanraden en dat was zo fascinerend. Er kwam echt veeel meer uit dan met een wattenstaafje. Ook allemaal kleine steentjes. Voel mij nu helemaal schoon haha.
Ohh ja dat had ik ook met mn dermal, sternum had ik er eentje. Heb m eruit laten snijden bij de huisarts 🥹
Je zegt dit alsof dit iets heel normaals is maar WAT? ![]()
Ga je dan met een wattenstaaf in je keel zitten porren ofzo?
Oei… heb je dit vaker gehad en ben je wel eens bij de huisarts geweest?
Ja, dan druk je ze er gewoon uit😁
Ik heb echt sinds donderdagavond zo’n grote pijnlijke kloppende onderhuidse puist op mijn bil. Hij heet uiteraard Geert Bilders. Ik geef 'm een week.
Ik heb dit ook maar dan op mijn kin, deed zo een pijn zelfs met kauwen en iets drinken.
Heb iedere dag paar x een watje met warme kamille thee erover heen gehaald en is nu bijna weg
En daarna het land uit!
Ik ben gisteren geweest en longen klonken verder prima. Heb het ook niet weer gehad gelukkig. Ben wel echt beland in een mega verkoudheid, al anderhalve week lang en elke dag is het anders. Dan hoofdpijn, dan niet, dan hoesten en volgende dag weer niet, dag erna weer wel.
Hahah jaa, zoals @FrozenFlame aangeeft, dan ‘druk’ je ze uit. Had er laatst met vriendinnen over en die snapten ook niet waar ik het over had ![]()
Omg zijn dat je verstandskiezen? Lagen ze nog helemaal verscholen dat ze er zo lang mee bezig waren? ![]()
Ik moest laatst voor 1 kant boven en onder en bij mij was het nog minder heftig dan een gaatje (opnieuw) vullen.
Hij kon ze er zo uit trekken en ik dacht dat ze nog met voorbereidend werk bezig waren zoals klemmen erin zetten of weet ik veel (
) maar toen was het gewoon al gebeurd. ![]()
Achteraf dacht ik shiit ik had er een foto van willen maken, maar ik heb het geluk dat ik binnenkort nog voor de andere kant mag. ![]()
Ik moet er ook steeds aan denken dat vroeger tanden en kiezen gewoon zonder verdoving getrokken werden en daar krijg ik wel de rillingen van.
Hoe bizar hoe makkelijk het ging en hoe weinig moeite het leek om die kiezen te trekken, maar het feit dat het toch vast in je mond zit, en dat mensen die pijn moesten ondergaan. ![]()
Ja maar ik denk wel dat tanden vroeger pas werden getrokken als ze al helemaal rot waren, denk dat het dan minder/geen pijn doet als een zenuw toch helemaal dood is? Alsnog moet ik er echt niet aan denken hoor, krijg al pijn in mn mond als er ik aan denk. ![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik zou eerder denken dat het pijnlijker is door de ontstekingen? ![]()
Wow nice
Die is wel fotogeniek.