Ik heb vroeger wel eens zoiets gebruikt, maar dat was wegwerp.
Bedankt voor de tip, ik ga eens uitzoeken of ik het ook zou kunnen gebruiken (hele lage baarmoeder).
Welke gebruik jij? Zie ze nu variërend van 17-40€.
Ik heb een gekantelde baarmoeder waarvan de baarmoedermond ook laag hangt tijdens menstruatie, en ik vind de disc juist super fijn. Maar het is echt uitproberen wat bij je lichaam past. Ik heb 1 disc van bamboozy en 1 van lotties period, zijn beide prima.
Mijn vriend had hier deze zomer ook last van en bij hem heeft de strooipoeder van Daktarin goed geholpen.
Tip, het werkzame ingrediënt in Daktarin crème is miconazolnitraat, dat kun je veel goedkoper als huismerk kopen bij bijv. Kruidvat/Etos/de apotheek. Scheelt echt meer dan de helft
@Teigetje hierop aanvullend werkt bij voetschimmel terbinafinecrème meestal beter. Ook van het huismerk te krijgen. Ligt naast de andere schimmelcrèmes.
Dat heeft toch niet te maken met of je baarmoeder gekanteld is, je baarmoeder komt sowieso wat lager tijdens je menstruatie. Maar als die al lager zit, dan is dat dus nog lager.
Oké dankjewel! Anderen ook voor de tips
Ik heb de femdisc. Enige die naast de nixit in Dld verkrijgbaar was. De nixit was me duidelijk te duur.
Hoop dat het wat voor je is.
Ja heel eng idee. Ik heb wel vaker dat ik er 2 inhad maar als ik de eerste eruit trok kwam de andere tampon altijd gelukkig mee. Hier zat geen touwtje aan en heeft een hele andere structuur. Denk ook dat ie daarom zo vast zat.
Maar zit een gekantelde baarmoeder altijd lager? Ik heb ook een gekantelde maar wist niet dat dat ook betekende dat ie dan naast gekanteld ook lager zit.
Ik heb geen gekantelde, dus daar weet ik echt niets van. Neem aan dat dat ligt aan hoe die gekanteld is.
Ik weet alleen dat die van mij laag is en tijdens de menstruatie nog veel lager. Plus nog een ander probleem, dus heb sowieso geen cup geprobeerd want te groot en tampons gaan ook niet meer Maar @coffeebreaks ik ga dit misschien toch maar proberen want dit zit wel echt heel anders. En ik voel me zo vies met maandverband. De bekkenfysio had ook een gynaecologische ring aangeraden, die rust ook op het schaambot, dus misschien is dat een beetje hetzelfde idee.
Nee hoor zit het niet! Ik heb een gekantelde baarmoeder naar achter toe. Zit gewoon hoe het moet zitten maar met inwendige echo’s is het vaak even lastig
Ik dacht al, volgens mij zit mijn baarmoeder niet lager dan normaal. Hoe merk je uberhaupt dat ie lager zit? Ik heb nog eerder het gevoel dieper dan normaal lol. Bij een inwendige echo kwam die arts erachter dat ik een gekantelde baarmoeder naar achter ook heb. Wist niet dat dat best vaak voorkomt.
Ik dacht dat ik dit ook fijn zou vinden maar ik heb nu 1x 's nachts de Snuggs onderbroek geprobeerd (gekocht met een aanbieding voor nieuwe klanten, volgens mij nog geen 20,- betaald voor 1 onderbroek) maar ik vond het zo naar dat ik 's ochtends op stond en toen pas mijn vagina zichzelf ledigde na de nacht zeg maar, en ik dus alles naar buiten voelde lopen alsof ik aan het plassen was. Ook dat dus echt heel mijn kont onder het bloed zat en ik dus direct moest douchen terwijl ik 's ochtends altijd eerst koffie drink. Echt spijt van deze aankoop.
Wel ben ik nog nieuwsgierig naar de strings versie want ik doe eigenlijk op de laatste dag / twee dagen altijd aan free bleeding. Ik draag dan wel gewoon een zwarte broek en ik hoef op mijn werk niet te zitten dus ik ben niet bang dat het doorlekt ofzo. Als ik dan iets voel ga ik direct naar het toilet. Maar iets meer absorptie zou dan wellicht wel fijn zijn. Inlegkruisjes doe ik niet aan.
Ik herken dit echt totaal niet. Vind menstruatie ondergoed juist heel prettig snachts.
Maar je baarmoeder/vagina ledigt zich toch niet anders met tampon, cup, maandverband of menstruatieondergoed? Ik bedoel: die onderbroek zorgt er toch niet voor dat alles pas ‘s ochtends eruit komt? Dat was dan met maandverband hetzelfde geweest, alleen met een tampon of cup vang je dat op.
Mag ik vragen waarom die beter werkt? Ik ben namelijk ook weer de sjaak na een paar dagen vakantie
De werking van de stof denk ik. Je hoeft namelijk minder vaak en minder lang mee te smeren dan die andere creme. En als je bijv hele ernstige voetschimmel hebt, kun je ook tabletten oraal krijgen en dat is ook met de stof terbinafine
Thanks! Dan ga ik die halen.
Ik denk meer na een nacht slapen. Omdat je horizontaal ligt dat er dan minder uit loopt? En dat zodra je wakker wordt en opstaat het er dan met wat meer massa uit komt ofzo?