Het TMI topic #3

Op naar de drogist :nauseated_face:

8 likes

En voortaan goed afdrogen tussen de tenen :tongue:

8 likes

Ook poeder halen voor in je schoenen (alles wat je gedragen hebt sinds dit is begonnen).

2 likes

Gisteren kwamen waren er mannen in onze straat/opritten aan het werk om glasvezel aan te leggen. Toen ze bij ons aankwamen, vroeg er eentje of hij naar de wc mocht. Natuurlijk liet ik hem binnen want die lui werken de hele dag op straat. Maar hij bleef toen zeker 20 min er op en ging zelfs telefoneren (?). Daarna gingen er nog 3 achter elkaar en was mijn wc bijna een uur bezet? Ik durfde bijna niet te gaan kijken maar jawel hoor… Poep all over the place; zelfs OP de wc-bril? Ze waren nog bezig op de oprit, dus verzocht ze om hun shit op te ruimen.

Ik kom er net achter dat de wc borstel volledig bedekt is met poep :persevere: whyyyy

4 likes

Nou, sta je dan met je goede gedrag😑

6 likes

HOE dan

5 likes

Wow, dat ze dat gewoon zo achter durven te laten???

4 likes

Ik heb helaas geen bewijs meer en zal contact opnemen met Delta. Er zal vast niet veel meer aan gedaan kunnen worden, maar een verontschuldiging zou fijn zijn.

Guilty as charged :face_with_peeking_eye:

@mikselke Wacht, poeder? Waar moet ik op zoeken om meer informatie te vinden?

1 like

Ik hebbhet gevoel alsof er een hele familie naaktslakken vakantie aab het vieren is is mijn keel.
Gewoon misselijk van al het slijm

4 likes

Kan je bij de drogist krijgen!

1 like

Je moet het behandelen met bijv. crème of spray op de voet zelf maar me moet ook de gedragen schoenen behandelen want die schimmel komt door het dragen graag in de schoen en gaat niet zomaar weg. Als je kan evt. losse binnenzooltjes wassen maar zou ook poederen tot het helemaal over is. Zo’n poeder staat bij de kruidvat naast de anti schimmelmiddeltjes

2 likes

Dankjewel en @Druppels ook. Gelukkig ben ik al op zoek naar nieuwe schoenen, dan gaan mijn oude maar weg. En indirect een goede tip om even te wachten met dragen van nieuwe schoenen tot het genezen is.

4 likes

Zou niet meteen schoenen gaan weggooien hoor. Heb heel af en toe ook voetschimmel en heb nog nooit mijn schoenen ergens mee behandeld.
De voetschimmel gaat altijd snel weer weg met miconazolnitraatcrème (gewoon van een drogistenhuismerk, Daktarin is echt afzetterij want heeft hetzelfde werkzame ingrediënt maar is meer dan dubbel zo duur) zonder dat ik iets met mijn schoenen doe.

3 likes

Oh mijn oude moeten sowieso weg, ze zijn echt aan vervanging toe. De moeite van het redden met poeder niet waard. :sweat_smile: Ik heb voor Terbinafine gekozen trouwens want Etos had het middeltje dat jij noemt niet.

2 likes

Werd laatst hierboven of in een ander topic ergens genoemd dat die ook goed is!

2 likes

Ik heb nooit een poeder gebruikt in mn schoenen en dat is ook goed gegaan, het staat ook niet in de richtlijn. Terbinafine is goed!

3 likes

Deze held op sokken heeft eindelijk aangedurfd. En ja, bingo. Mijn huisgenoot had blijkbaar een valletje geplaatst daar. Heb het heel snel opgeruimd en durfde bijna niet op te pakken. Daarom geen foto sorry.

2 likes

Je huisgenoot plaatst een val en checkt vervolgens niet of er daadwerkelijk een muis in zit?? :nauseated_face:

6 likes

Mijn huisgenoot is deze week weg endie val ligt er blijkbaar al een jaar. Ik snap dat je dan niet meer elke dag checkt, maar ze had t wel even kunnen zeggen inderdaad.

3 likes