Haha o wel heel vervelend! En voor de workout even toilet zoeken om nog even te plassen? Al dan niet echt maar dan weet je waar hij zit.
Jaa dat zou ik de volgende keer inderdaad even moeten doen voor de zekerheid haha.
Ja eigenlijk best goed, maaaarrrrr….
Ik ben heel eigenwijs geweest. Na 1 dag rondlopen met zo’n lelijke nagel en nog eens met een gat erin dat achter elk stofje bleef haken, was ik best bang om het verder open te trekken. Dus ik dacht ik het voorzichtig te (gel)nagellakken en dan het gat af te dekken met een stukje folie. Dat mislukte direct en zat er direct al biab in het gat, dus toen ben ik er maar gewoon voor gegaan en heb ik het helemaal dichtgesmeerd. :’)
Vorige week heb ik die laag er helemaal afgevijld en het ziet er prima uit en groeit mooi uit. Het blauwe gedeelte komt nu aan de bovenkant. Ik maak wel weer even een fotootje als ik deze nagellak eraf haal.
Help me herinneren dat ik morgen achter de plintjes van mijn keuken kijk of er misschien een dode muis ligt. Ik ontdekte net een vieze geur maar ik durf nu niet meer en wil eigenlijk slapen.
Staat in het bericht boven jou
Sterkte!
Ik vind het ook altijd zo heerlijk om te zien bij cliënten die een nieuwe knie of heup hebben gehad.
Heel kleurpatroon net als een sterrenstelsel
En?
Ik durf nog steeds niet🫣. En weinig thuis geweest, ik doe morgen poging 6!
Yakkie! Het geneest ook niet. Is dit een voetschimmel? In dat geval kan ik geloof ik zonder recept een middeltje halen bij de drogist.
Ja is schimmel
Op naar de drogist
En voortaan goed afdrogen tussen de tenen
Ook poeder halen voor in je schoenen (alles wat je gedragen hebt sinds dit is begonnen).
Gisteren kwamen waren er mannen in onze straat/opritten aan het werk om glasvezel aan te leggen. Toen ze bij ons aankwamen, vroeg er eentje of hij naar de wc mocht. Natuurlijk liet ik hem binnen want die lui werken de hele dag op straat. Maar hij bleef toen zeker 20 min er op en ging zelfs telefoneren (?). Daarna gingen er nog 3 achter elkaar en was mijn wc bijna een uur bezet? Ik durfde bijna niet te gaan kijken maar jawel hoor… Poep all over the place; zelfs OP de wc-bril? Ze waren nog bezig op de oprit, dus verzocht ze om hun shit op te ruimen.
Ik kom er net achter dat de wc borstel volledig bedekt is met poep whyyyy
Nou, sta je dan met je goede gedrag😑
HOE dan
Wow, dat ze dat gewoon zo achter durven te laten???